اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005105353416092

ماهان تیموری، جک کنفیلد، امیر شریفی

اولین وب سمینار بین المللی راز در ایران

کد: 140005105353416092

https://bit.ly/3jdmH2b

، تهران , (اخبار رسمی): علاوه بر مشکلات باور های اشتباه و محدود کننده ای از قبیل پول زیر پای فیله، برای ثروتمند شدن یا باید بابای پولدار داشته باشی و... که در ضمیر ناخودآگاه ما ثبت شده است، کسب ثروت و رسیدن به استقلال مالی را کمی سخت کرده است.

اولین وب سمینار بین المللی راز در ایران
اولین وب سمینار بین المللی راز در ایران

استاد ماهان تیموری پس از برگزاری یک وب سمینار بین المللی با دارن هاردی، مدیر و بنیان گذار مجله موفقیت، این بار قصد دارد با جک کنفیلد یکی از شخصیت های تاثیر گزار فیلم راز ،شخصی که به عنوان مشاور در شرکت هایی مثل سونی، هوندا، زیراکس و …فعالیت کرده، یک وبینار بین المللی برگزار کند.

 این وبینار تحت عنوان وبینار راز برگزار خواهد شد. محوریت اصلی این وبینار راجع به مهم ترین اصول موفقیت، حفظ انگیزه برای موفقیت، قانون جذب و باور های ثروت ساز می باشد. لازم به ذکر است در وبینار راز امیر شریفی یکی از برترین اساتید قانون جذب کشور نیز حضور دارد.

همانطور که می دانید مشکلات اقتصادی در کشورمان وجود دارد و همه از آن آگاهیم. اما افراد موفق در این مواقع چگونه عمل می کنند؟ راز موفقیت آنها در حفظ انگیزه است.

از طرفی علاوه بر مشکلات باور های اشتباه و محدود کننده ای از قبیل پول زیر پای فیله، برای ثروتمند شدن یا باید بابای پولدار داشته باشی و... که در ضمیر ناخودآگاه ما ثبت شده است، کسب ثروت و رسیدن به استقلال مالی را کمی سخت کرده است.

اما در این میان باید راهی وجود داشته باشد تا بتوان باور های خودمان را تغییر دهیم، راهی که به وسیله آن بتوان روحیه خود را برای رسیدن به اهداف حفظ کرد و بتوان به وسیله آن راحت تر به موفقیت رسید. 

اما چطور باید انگیزه خودمان را حفظ کنیم؟

بهتر است پاسخ این سوال را با استفاده از هرم مازلو بررسی کنیم. نظریه سلسله مراتب نیازها، از جمله معروف ترین نظریه های انگیزش است. در این نظریه، مازلو نیازهای انسان را به پنج دسته نیاز های فیزیولوژیک، امنیت، عشق، عزت نفس و خود شکوفایی تقسیم می کند.

پس از آن مازلو این نیاز ها را به دو دسته کلی تقسیم می کند. دسته اول شامل نیاز های فیزیولوژیک و امنیت است و دسته دوم سه مورد دیگر را در بر می گیرد. نیاز های دوم یا رده بالا در درون فرد ارضا می شوند و نیاز های دسته اول بر اساس عوامل بیرونی برطرف می شوند. 
 

متاسفانه در کشور ما اکثر افراد درگیر نیاز های دسته اول هستند و مدام می خواهند با کار کردن زیاد تر، کیفیت عوامل بیرونی خودشان، مثل ماشین، خانه، درآمد و ... را افزایش دهند. اما از آنجا که درآمد افراد کفاف این نیاز ها را نمی دهد، مردم احساس می کنند  که زندگیشان بیش از حد شتاب گرفته است. درست مانند یک چرخ آسیاب که لحظه ای از حرکت باز نمی ایستد. سوال اینجاست که آیا برای رسیدن به آرامش باید دست از نیازهای دسته اول خودمان برداریم؟

پاسخ قطعاً‌ خیر است. ما باید روی ورودی های ذهن خودمان کنترل داشته باشیم. زمانی که روی اخبار منفی ریز بین هستیم، زمانی که خودمان را با دیگران مقایسه می کنیم، باور های بازدارنده خودمان را بیشتر می کنیم. با داشتن ذهنیت و عملکرد منفی آیا می توان نیاز ها را برطرف کرد؟ همانطور که می بینیم خیر.


جک کنفیلد را بهتر بشناسیم
جک کنفیلد  یکی از موفق ترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی آمریکا می باشد. او پیش از اینکه نوشتن کتاب را آغاز کند، معلم مدرسه بود. اولین کتاب او که به رشته تحریر درآمد سوپ جوجه برای روح بود.

این کتاب به ۴۷ زبان دنیا ترجمه شده و حدود۱۱۲ میلیون نسخه به چاپ رسیده است. اگر فیلم راز را دیده باشید. قطعا جک کنفیلد را می شناسید. اما شنیدن کی بود مانند دیدن! برای اولین بار قرار است که وبینار راز در ایران برگزار شود. در این وبینار شما یاد می گیرید که چطور باورهای ثروت ساز را جایگزین باور های قدیمی کنید و از طریق روش های متافیزیکی به درآمدهای بالا برسید.

استاد ماهان تیموری

کارآفرین برتر سال ۹۷ و مدیر برگزیده در صنعت آموزش در سال۹۹ و دریافت تندیس رضایت مشتری برخی از دستاورد های استاد ماهان تیموری می باشد. جالب است بدانید استاد ماهان تیموری با درآمد روزانه هزار تومان شروع کرد و توانست پس از چند سال کسب و کاری را راه اندازی کند که هر سال افتخارات زیادی را کسب می کند و از این رو بهترین مثال برای هرم مازلو که کمی قبل به آن پرداختیم می باشد. 


درباره امیر شریفی
یکی دیگر از سخنرانان اصلی وبینار راز، امیر شریفی می باشد. امیر شریفی یکی از افرادی است که توانسته است با جست و جو و خواندن تعداد زیادی از  کتاب های موفقیت ، جست و جو در قرآن و ... هدف خودش و راز های موفقیت در زندگی را پیدا کند و دستاوردهای بزرگی را در زندگی خود خلق کند.

استاد ماهان تیموری و امیر شریفی از جمله کسانی هستند که از اصول جک کنفیلد برای رسیدن به موفقیت استفاده کرده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهان تیموری

ماهان تیموری کیست ؟! محمد رسول تیموری ملقب به ماهان تیموری بنیان گذار هوش مالی و مستر بیزینس کوچینگ در ایران است. او در یک خانواده معمولی به دنیا آمد. وی از همان دوران نوجوانی دغدغه کسب درآمد و به دست آوردن استقلال مالی داشت و از همان دوران کارهای زیادی برای رسیدن به درآمد انجام داد. او از کانال سازی کولر در گرمای تابستان شهر قم شروع کرد و اولین درآمدشان، ۱0۰۰تومان در هر روز بود. پس از مدتی آن کار را رها کرد و به خرید و فروش موبایل مشغول شد و در این میان هم کارهای مختلفی را انجام داد تا اینکه وارد شغل کتاب شده و پیک کتاب تهران را تأسیس کرد. در این چند سال که استاد تیموری در صنعت آموزش مشغول به فعالیت هستند، دستاوردهای بزرگی را کسب کرده اند. استاد ماهان تیموری بیش از ۲۰ تندیس و لوح تقدیر در زمینه های مختلف آموزش به دست آورده اند مانند انتخاب شدن به عنوان کارآفرین برتر سال ۱۳۹۷، مدیر برگزیده سال ۹۹ در صنعت آموزش، دریافت تندیس رضایت مشتری و... همچنین استاد ماهان تیموری توانسته است برای بیش از 1100 نفر ایجاد اشتغال کند. یکی از معروف‌ترین جملات استاد ماهان تیموری این است که: برای ثروتمند شدن روی شخصیت‌، مهارت، ذهنیت خودت کار کن.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | روانشناسی و موفقیت