اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002285138613815

معرفی جدیدترین آینه دکوراتیو 2020 | گروه زجاجی

کد: 140002285138613815

https://bit.ly/2RuVLkG

، اصفهان , (اخبار رسمی): جدیدترین آینه دکوراتیو، آینه هایی زیبا و کاملاً کاربردی و تزئینی هستند که به راحتی می توانید در هر فضایی نصب کنید. از اتاق خواب گرفته تا راهروی ورودی آپارتمان، اتاق کودکان یا حتی سرویس بهداشتی یا آشپزخانه، همگی می توانند از آینه های دکوراتیو و زیبا بهره ‌مند شوند.

معرفی جدیدترین آینه دکوراتیو 2020 | گروه زجاجی
معرفی جدیدترین آینه دکوراتیو 2020 | گروه زجاجی

نصب آینه دکوراتیو در داخل آپارتمان باعث می شود نمای دیوار، جذاب تر به نظر برسد و در اصطلاح می گوییم این قسمت، پر زرق و برق شده است.

نصب جدیدترین آینه دکوراتیو در خانه می ‌تواند طراحی دکوراسیون را به سبک مدرن تغییر دهد. آینه ها باعث می شوند که احساس کنیم فضای بیشتری را در اختیار داریم. آینه ها، نور را منعکس می کنند، بنابراین برای روشن شدن زوایای تاریک هر منطقه بهترین گزینه هستند. با وجود سبک های خلاقانه و طراحی های گسترده ای که برای ساخت آینه های دکوراتیو انجام شده، باز هم شاهد آن هستیم که جدیدترین آینه دکوراتیو به نوعی ساخته شده‌اند که شما را به شگفتی وا می دارند!

 آینه های دکوراتیو برای داخل ساختمان یک عنصر ضروری محسوب می‌ شوند. کسانی که در تولید این نوع آینه ها فعالیت می کنند، همواره سعی دارند تا طبق آخرین مدل های ساخت آینه، همراستا با سبک طراحی دکوراسیون داخلی، محصولات خود را آماده کنند.

 جدیدترین آینه های دکوراتیو، تلفیقی از آینه و فلز یا آینه و چوب در بازار موجود هستند. آینه هایی شبیه ستاره های دنباله دار یا آینه هایی که به صورت ترکیبی از چند ضلعی های هندسی ساخته شده اند، نمایی حیرت انگیز را در دکوراسیون داخلی به وجود می آورند. 

 به جرات می توان گفت که با یک یا چند نمونه از جدیدترین آینه های دکوراتیو می توانید محیط زندگی خود را از حالت خسته کننده و کسل کننده خارج کنید و فضایی دلنشین و آرامش بخش را به وجود بیاورید. در ادامه درباره برخی از زیباترین نمونه های آینه دکوراتیو صحبت می کنیم.

جدیدترین آینه های دکوراتیو به شکل اشعه های خورشید

 یکی از زیباترین و جدیدترین آینه های دکوراتیو آینه هایی هستند که با الهام گرفتن از اشعه های خورشید ساخته شده اند! در این آینه ها، یک آینه دایره ای شکل در مرکز قرار می گیرد و سپس اطراف آینه با عناصر چوب، فلز یا کامپوزیت به شکل پراکنده یا خطوط منحنی و خطوط مورب تزیین می شوند. وقتی به این آینه ها نگاه می کنید، به مانند این است که یک خورشید درخشان را به دیوار آویخته اید! آینه ها در این طرح و سبک می توانند ابعاد و اندازه های مختلفی داشته باشند. با اندکی خلاقیت می توان زیباترین آینه ها را طراحی کرد.

 جدیدترین آینه های دکوراتیو مبتنی بر اشکال هندسی

 استفاده از چند ضلعی های هندسی منتظم و غیر منتظم، جزء جدایی ناپذیر از طراحی دکوراسیون داخلی است. ساخت جدیدترین آینه های دکوراتیو برای نصب روی دیوار بر همین اساس تعریف می شود. یک قطعه آینه به شکل های مختلف در مرکز قرار می گیرد؛ چند ضلعی های منتظم شامل سه گوش، چهارگوش، پنج ضلعی یا شش ضلعی با رعایت نظم در اطراف آیینه مرکزی قرار می گیرند. چند ضلعی ها می توانند از فلز یا چوب ساخته شده باشند.

 شکل های غیر منتظم شامل خطوط منحنی و مورب است که کاملاً خلاقانه طراحی می شود و اطراف آیینه مرکزی قرار می گیرد. طراحی این قسمت، به خلاقیت و تجسم فضایی ذهن طراح بستگی دارد. وقتی این آینه ها را روی دیوار نصب می کنید، همانند یک قسمتی است که روی دیوار به صورت برجسته دیده می ‌شود.

ساخت جدیدترین آینه های دکوراتیو با استفاده از کریستال های شفاف

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مدل های آینه دکوراتیو، آینه هایی هستند که به صورت ترکیبی ساخته می‌ شوند و عنصر برجسته روی آنها کریستال های سفید و شفافی است که باعث انعکاس نور بهتر می شود. در این مدل از جدیدترین آینه های دکوراتیو، شما یک آینه را در مرکز می بینید اما اطراف آینه به طور حرفه ای با کریستال های کوچک و بزرگ تزیین می شود تا انعکاس نور بهتر را باعث گردد. طراحی آینه دکوراتیو، دنیای گسترده و خلاقانه ای دارد. برای تماشای بهترین مدل ها می توانید در منابع و وبسایت های حوزه دکوراسیون در اینترنت جستجو کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل