اطلاعات تماس
  • 091295*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003045148516506

سرمایه گذاری روی استارت آپ ها توسط سرمایه گذاران و شتاب دهنده ها

کد: 140003045148516506

https://bit.ly/3wsEDuX

، (اخبار رسمی): شتاب دهنده استارتاپ چیست؟ چگونه بر روی استارتاپ سرمایه گذاری می کند؟ آیا استفاده از آن هوشمندانه است؟ سوالات زیادی از این دست درباره شتاب دهنده ها وجود دارد. امروزه، شتاب دهنده ها توجه عده زیادی را به خود جلب کرده اند. در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

روند کاری شتاپ دهنده ها برای سرمایه گذاری روی استارتاپ ها:

• در خواست و پذیرفته شدن استارتاپ ها

جلب حمایت شتاب دهنده های شناخته شده برای حمایت از استارتاپی خاص به طور قابل ملاحظه ای سخت و دشوار است. پس از درخواست، تنها ۱ تا ۳ درصد استارتاپ ها به طور معمول پذیرفته می شوند.
در این روند شما وارد فاز شناسایی متقابل با اپراتور شده و چیزهای بیشتری درباره جزییات شتاب دهنده خواهید فهمید. شما تا زمانی که تمامی شرایط را نپذیرفته اید و اقدام به امضای قرارداد نکرده اید مجبور به پذیرش هیچ یک از شرایط نیستیتد. به دلیل شرایط کاری خاصی که برخی از شتاب دهنده ها دارند، در این مرحله، برخی از شتاب دهنده ها حتی بعد از پذیرفته شدن نیز از همکاری با آن ها انصراف می دهند.

• دریافت سرمایه از شتاب دهنده ها

یکی از اصلی ترین دلایلی که صاحبان ایده و استارتاپ ها را به دنبال شتاب دهنده ها می کشاند، جذب سرمایه است. از طرف دیگر، ستاب دهنده ها نیز به دنبال بهترین سرمایه گذاری هستند. شتاب دهنده ها عموما پول را در عوض سهام در اختیار استارتاپ ها قرار می دهند.
به خاطر داشته باشید، هنگامی که پیشنهاد صورت گرفته از سمت شتاب دهنده ها در عوض سرمایه گذاری، فقط سهام بخش کوچکی از استارتاپ می باشد بی چون چرا آن را نپذیرید چرا که ممکن است همین بخش کوچک در آینده سرمایه عظیمی را برای شما فراهم آورد.

• تمرکز

یکی از بزرگترین مزایای این سیستم، تمرکز بر کارآفرینان است. بر طبق نظرسنجی های به دست آمده، شتاب دهنده ها برای این موضوع یک دوره ۳ تا ۶ ماهه را در نظر می گیرند. این بازه زمانی بسیار پر تنش است و در آن افراد مجبور می شوند که با افزایش میزان تمرکز، کار را به خوبی جلو ببرند. شتاب دهنده باید مطمئن شوند که سرمایه گذاری آن ها بیهوده نبوده و برایشان سود آوری دارد.

• آموزش و راهنمایی

آموزش یکی از اصلی ترین بخش های این سیستم است. انتظار برگزاری سمینارها و ورکشاپ های مختلف را داشته باشید! در این سمینار ها تلاش می شود که راه های کسب سرمایه نشان داده شود. این مرحله در واقع جایی است که شتاب دهنده ها به توسعه طرح های خود بر اساس اهدافشان می پردازند. اساس این بخش این است که نقاط ضعف شما را مشخص کرده و به شما می آموزد که چگونه بر آن ها غلبه کنید. این کار ممکن است به صورت آموزش و توسط خود شتاب دهنده صورت گیرد، و یا به شکل معرفی شما به گروه های سرمایه گذاری، که به کار شما علاقه مندند، باشد تا شما را در کسب سرمایه یاری دهند.

• امکان ایجاد یک شبکه همکاری

در خلال دوره شتاب بخشی، این امکان برای کارآفرینان فراهم می شود که با سایر همکارانشان و یا حتی دیگر سرمایه گذاران یک شبکه کاری ایجاد نمایند. این ارتباطات می توانند بسیار ارزشمند باشند. به خصوص برای افزایش میزان سرمایه در آینده کاریتان!

مطلب برگرفته از سایت پبدایش

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091295*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ