اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003045149314532

یقین داشته باشید که بهترین برنج هم با این کار گیرتان میاد

کجا می تونم برنج خوب پیدا کنم

کد: 140003045149314532

https://bit.ly/2QNhzru

، ساری , (اخبار رسمی): خوب چرا باید برای شما برنج خوب گیر بیاد شمایی که تو ذهنت اینکه برنج خوب گیرم نمیاد یعنی دارید فکرتون رو میبرین به سمتی که برنج خوب گیرتون نیاد یا اینکه توی سرچی که کردید همین عنوان و موضوع رو دنبال کردید پس در نتیجه به طور حتم همیشه برنج خوب گیر شما نمیاد.

سلام خدمت همه ی دوستان عزیز

امروز میخوایم بریم سراغ یه موضوعی که شاید یه خورده تعجب آور باشه برای شما ولی خیلی جالبه.

بریم ببینیم چه چیزهایی می تونیم از توی این موضوع دربیاریم.

خوب چرا باید برای شما  برنج خوب گیر بیاد، شمایی که تو ذهنت اینکه برنج خوب گیرم نمیاد یعنی دارید فکرتون رو میبرید به سمتی که برنج خوب گیرتان نیاد یا اینکه توی سرچی که کردید همین عنوان و موضوع رو دنبال کردید پس در نتیجه به طور حتم همیشه برنج خوب گیر شما نمیاد و همیشه از زمان و زمونه گلایه می کنید که چرا برنج خوب گیرم نمیاد و پیش هر کسی نشستید گفتید که مثلا من برنج هاشمی گرفتم از فلان جا خوب نبود، برنج طارم فریدونکنار گرفتم از یه جای دیگر اون هم خوب نبود یا کلی از این حرفا نتیجه اش اینکه هنوز هم نتونستید و دارید گلایه می کنید.

خوب تا حالا از خودتان پرسیدید که چرا این طور اتفاق می افتد بزار قانون برنج رو نه قانون این جهان هستی رو برای شما و خودم بگویم. ما در هر لحظه داریم هدایت می شویم، به چه سمتی هدایت می شویم، به سمت چیزهایی که داریم توی روز، ماه و سال بهشون فکر می کنیم و درگیرشون هستیم حالا هر چیزی که می خواهد باشد. برنج باشه، خرید باشه، فروش  باشه. اگه خوب باشه به سمت چیزای خوب، بد هم باشه به سمت چیزای بد.

پس ما کاری که داریم انجام می دهیم اینکه با کانون توجه مان اتفاقات رو برای خودمان در همه ی زمینه ها رقم میزنیم. پس اگر قانون این جهان به این صورت است و ما اتفاقات زندگی خودمان را رقم می زنیم پس بهتر اینکه تمرکزمان را به سمت چیزهای خوب ببریم.

 الان هم بجای اینکه دنبال برنجهای متفاوتی باشید از هر جایی و از هر شهری بجای آن بنشینید  و رو ذهنتان کار کنید و دنبال چیزهای خوب باشید و یقین داشته باشید که بهترین برنج هم با این کار گیرتان میاید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز جامع برنج ووشه

ووشه به عنوان فروشگاه اینترنتی با رویکرد تخصصی نسبت به برنج در حال فعالیت می باشد. گروه ووشه با کادری مجرب تلاش دارد تا بهترین برنج های ایرانی را با اهداف حذف واسطه ها ، خالص بودن محصولات، بالاترین کیفیت و ارزانترین نرخ ارسال برای تمام هم میهنان عزیز فراهم نماید.ووشه شامل انواع برنجهای ایرانی از مناطق شمال کشور می باشد که با ارزیابی و گذر از فیلترهای مختلف وارد سبد محصولات ووشه شده اند، و محصولات با قیمت شمال کشور در اختیار مشتریان می باشد و آسودگی خاطر همه را برای برنجی با کیفیت و به صرفه به ارمغان می آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی