اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908254750914532

باید بدونین که برنج قهوه‌ای نوعی مکمل غذایی هست البته از نوع طبیعی

سلامتی را با برنج قهوه ای تجربه کنید

کد: 139908254750914532

https://bit.ly/36JJjRK

، ساری , (اخبار رسمی): معمولا برای بهبود فعالیت بدنمون گاهی از قرص‌های مکمل مثل مولتی ویتامین، مجموعه‌ ویتامین‌های B استفاده میکنیم و‌ تاثیر زیادی روی سیستم بدنی ما دارن باید بدونین که برنج قهوه‌ای نوعی مکمل غذایی هست البته طبیعی، که سرشار از ویتامین B ، پروتیین بالا و فیبر هست که تاثیر زیادی در سلامت بدنمون داره.

سلامتی را با برنج قهوه ای تجربه کنید
برنج قهوه ای

بهترین مکمل برای کسایی که رژیم غذایی دارن و‌ یا ورزش میکنن برنج قهوه ایه چون درصد بالای فیبر و‌ پروتیین و کربوهیدرات برنج، باعث ‌بهبود و تقویت سیستم عضلانی شون میشه

معمولا برای بهبود فعالیت بدنمون گاهی از قرص‌های مکمل مثل مولتی ویتامین، مجموعه‌ ویتامین‌های B  استفاده میکنیم و‌ تاثیر زیادی روی سیستم بدنی ما دارن  باید  بدونین که برنج قهوه‌ای نوعی مکمل غذایی هست البته طبیعی، که سرشار از ویتامین B ، پروتیین بالا و فیبر هست که تاثیر زیادی در سلامت بدنمون داره.
تاثیراتی مثل بهبود دستگاه گوارش، ثبات قندخون در دیابتی ها، بهترین دارو‌ برای آسم ‌کودکان و جلوگیری از اون، و‌ بهترین مکمل برای کسایی که رژیم غذایی دارن و‌ یا ورزش میکنن چون درصد بالای فیبر و‌ پروتیین و کربوهیدرات برنج، باعث ‌بهبود و تقویت سیستم عضلانی شون میشه .پس با همه‌ی این تعابیر، برنج قهوه‌ای طارم رو‌ بخشی از وعده‌های غذاییتون کنید حتی شده مصرف کمش رو .

برخی از فواید برنج قهوه ای:
کنترل دیابت
فعالیت آنتی اکسیدانی
برنج قهوه ای مانع چاقی می شود
جلوگیری از آلزایمر با برنج قهوه ای
کاهش استرس در زنان شیرده با برنج قهوه ای
بهبود سلامت قلب
بهبود عملکرد سیستم عصبی

 مرکز تهیه برنج قهوه ای:

تهیه برنج مرغوب این روزها کار سختی نیست! 

فروشگاه اینترنتی ووشه با سابقه طولانی در فروش برنج کمک تان می کند تا برنج مورد نظر خودرا انتخاب کنید.کافی است به صفحه مصولاتمان سر بزنید. خیالتان راحت که از خرید اینترنتی با ما لذت خواهید برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز جامع برنج ووشه

ووشه به عنوان فروشگاه اینترنتی با رویکرد تخصصی نسبت به برنج در حال فعالیت می باشد. گروه ووشه با کادری مجرب تلاش دارد تا بهترین برنج های ایرانی را با اهداف حذف واسطه ها ، خالص بودن محصولات، بالاترین کیفیت و ارزانترین نرخ ارسال برای تمام هم میهنان عزیز فراهم نماید.ووشه شامل انواع برنجهای ایرانی از مناطق شمال کشور می باشد که با ارزیابی و گذر از فیلترهای مختلف وارد سبد محصولات ووشه شده اند، و محصولات با قیمت شمال کشور در اختیار مشتریان می باشد و آسودگی خاطر همه را برای برنجی با کیفیت و به صرفه به ارمغان می آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی