اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003085153416256

کشک را با کلسیم فراوان می‌ شناسند!

خواص کشک خشک در بدنسازی

کد: 140003085153416256

https://bit.ly/3fU5CsK

، تهران , (اخبار رسمی): کشک یک ماده‌ی غذایی مقوی است که دارای تمامی خواص شیر و حاوی کلسیم، نمک و پروتئین می‌باشد. میزان انرژی تولید شده با 100 گرم کشک حدود 105 تا 120 کیلو کالری است که می تواند به عنوان یکی از تامین کننده های انرژی مورد نیاز بدن در رژیم غذایی روزانه گنجانده شود.

خواص کشک خشک در بدنسازی
کشک گوسفندی

کشک یکی از فرآورده‌های فرعی شیر است که به روش سنتی و از دوغ بدون چربی تهیه میشود. از جوشاندن و یا خشک کردن دوغی که پس از کره‌ گیری باقی می ماند و با افزودن نمک تهیه میشود . ماده‌ اولیه کشک از شیر گوسفند، بز، گاو و یا مخلوطی از آنها تهیه می شود.

کشک یکی از خوراکی های بدون چربی است که سرشار از کلسیم و پروتئین است، در واقع کشک اولین منبع پروتئین و کلسیم است که با وجود حجم کم ارزش غذایی بالایی دارد.

میزان انرژی تولید شده از 100 گرم کشک 105-120 کالریست و میتوان از آن به عنوان یک میان وعده ارزشمند استفاده کرد.

بهتر است افراد در سنین گوناگون از کودکان گرفته تا افراد کهنسال و حتی ورزشکاران به دلیل خواص کشک خشک در بدنسازی و سایر خواص موثر برای بدن از این ماده مغذی در برنامه غذایی خود استفاده کنند. 

خرید کشک خشک با ضمانت بازگشت

 

خواص کشک برای بدنسازی

کشک خشک یک ماده لبنی فاقد چربی است و با اینکه دارای حجم کمی است ولی انرژی زیادی دارد. بنابراین مصرف کشک موجب چاقی نمیشود و با خاصیت سیر کنندگی مانع از ریزه خواری و مصرف مواد غذایی ناسالم میشود.

در واقع کشک جایگزین مناسبی با میان وعده های چرب است.


کشک حاوی آمینو اسیدهای ضروری است که نقش بسزایی در ساخت پروتئین ها و عضله سازی ایفا میکنند . کشک را میتوان با شیرکم چرب، میوه جات و سبزیجات و مغزها مثل مغز گردو ترکیب و به عنوان یک صبحانه مفصل و یا حتی به عنوان سالاد مفید بعد از تمرین استفاده کنید.

ورزشکاران بعد از تمرین های سنگین نیازمند پروتئین برای حفظ، ریکاوری و ساخت عضلات جدید هستند. کشک بعنوان ماده غذایی باارزشی که 75درصد آن پروتئین است میتواند منبع غنی تامین پروتئین بدن باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی مینی مارکت

مینی مارکت به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه خشکبار، با پایبندی به سه اصل کلیدی، ارائه محصولات ارگانیک و پاک، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌ بودن کالا، مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده است. تمام محصولات مینی مارکت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده اصلی به دست شما مصرف کننده محترم می رسد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]