اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108096800116256
در دسترس نیست

با هدف افزایش سرعت و زیبایی بصری، ارتقا فروشگاه اینترنتی مینی مارکت انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت فروشگاه اینترنتی مینی مارکت 

کد: 140108096800116256

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید فروشگاه اینترنتی مینی مارکت  از  1401/08/01 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت فروشگاه اینترنتی مینی مارکت 
نسخه جدید فروشگاه

با هدف افزایش سرعت و زیبایی بصری، ارتقا فروشگاه اینترنتی مینی مارکت انجام شد

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی مینی مارکت، وبسایت این شرکت فعال در زمینه خشکبار و زعفران از تاریخ 1401/08/01 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.minimarket.shop در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های پنل کاربری حرفه ای و پیگیری سفارشات به فهرست وبسایت اضافه و ظاهری زیباتر در نسخه موبایل برای مخاطبان میسر شده است.

ذکریا رستمی مدیر فروشگاه اینترنتی مینی مارکت با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال ارائه نسخه اپلیکیشن فروشگاه هستیم.

وی در پایان گفت: فروشگاه مینی مارکت در حال حاضر عضو باشگاه مشتریان ایران کارت بانک آینده می باشد و مشتریان ایران کارت با خرید از این فروشگاه با توجه به سطح کارت خود شامل تخفیف و برگشت نقدی وجه خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی مینی مارکت

مینی مارکت به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه خشکبار، با پایبندی به سه اصل کلیدی، ارائه محصولات ارگانیک و پاک، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌ بودن کالا، مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده است. تمام محصولات مینی مارکت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده اصلی به دست شما مصرف کننده محترم می رسد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]