اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003235173716010

اهمیت ریختن فیلم دوربین مداربسته روی فلش و موارد استفاده از آن

کد: 140003235173716010

https://bit.ly/3xjAWbq

، (اخبار رسمی): ضبط تصاویر در روی دوربین مداربسته و دستگاه رکوردر یکی از گزینه‌های بسیار مهمی است که در سیستم های نظارت تصویری از آن استفاده می‌شود. گاهی در بعضی موقعیت‌ها ممکن است برای ارائه مدرک برای پلیس، همسایه و سایر ارگان ها نیاز داشته باشید بخشی از فیلم دوربین مداربسته را بر روی فلش یا هارددیسک ذخیره نمایید.

اهمیت ریختن فیلم دوربین مداربسته روی فلش و موارد استفاده از آن
اهمیت ریختن فیلم دوربین مداربسته روی فلش و موارد استفاده از آن

ضبط تصاویر در روی دوربین مداربسته و دستگاه رکوردر یکی از گزینه های بسیار مهمی است که در سیستم های نظارت تصویری از آن استفاده می‌شود. گاهی در بعضی موقعیت ها ممکن است برای ارائه مدرک برای پلیس، همسایه و سایر ارگان ها نیاز داشته باشید بخشی از فیلم دوربین مداربسته را بر روی فلش یا هارد دیسک ذخیره نمایید. از دوربین مدار بسته می‌توان برای اهداف و موارد زیر استفاده کرد، مواردی از جمله:

  • حفظ امنیت مکان‌ها و تاسیسات با امنیت متوسط. مشاهده رفتار زندانیان و بیماران بالقوه خطرناک در مراکز درمانی. نظارت بر ترافیک. نظارت بر مکان‌هایی که برای انسان خطرناک باشد، به عنوان مثال ، محیط‌های صنعتی دارای موارد رادیواکتیو یا سمی. امنیت ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری. و تمام این مکان ها جهت داشتن امنیت بیش از قابلیت های دوربین مداربسته ، به دنبال ریختن فیلم دوربین مداربسته روی فلش و پشتیبان گیری از اون فیلم ها می باشند که در ادامه مراحل پشتیبان گیری  به طور کامل گفته می شود.

نحوه و مراحل ریختن فیلم روی فلش

ابتدا فلش درایو را به پشت دستگاه DVR وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که  USB یا فلش درایو نه هارد اکسترنال HDD دارای ظرفیت 32 گیگ به پایین است.

1-از منو، گزینه Export را انتخاب کنید.

2-حالا گزینه Normal را انتخاب کنید.

3-گزینه Channel را انتخاب کنید. تیک گزینه box برای انتخاب گزینه Channel را بزنید.

4-برای رفتن به تنظیمات ضبط و دیدن تمام فایل‌های ضبط شده، گزینه All را انتخاب کنید.

5-گزینه Start و End time را انتخاب کنید. این محدوده‌ای خواهد بود که ضبط کننده، فیلم‌های ضبط شده را جستجو می‌کند.

6-گزینه Search را کلیک کنید.

آموزش ریختن فیلم دوربین مداربسته روی فلش

1- یک فایل را انتخاب کنید: برای انتخاب فایل، کادر سمت چپ را تیک بزنید. اندازه و سایز کل فیلم را در پایین رصد کنید تا مطمئن شوید که فیلم در فلش شما جای می‌گیرد.

2-بر روی گزینه Export کلیک کنید.

3-گزینه Save Type را انتخاب کنید: این گزینه ممکن است در دستگاه DVR شما نباشد اما در صورت وجود بین AVI یا MP4 یکی را انتخاب کنید.

4-بر روی Export کلیک کنید.

5-حتماً Video و log را انتخاب کنید: می‌توانید به این مرحله برگردید و Player را برای دانلود در Media Player سازگار انتخاب کنید.

6-OK را کلیک کنید- با این کار ویدیوهای ضبط شده در فلش درایو ریخته می‌شود.

مقاله ای که خواندید از دسته مقالات نصب دوربین مدار بسته از مجله فرکو ویژن بود. در صورتی که تمایل دارید نصب دوربین مدار بسته را به صورت کامل فرا گیرید می توانید وبسایت فرتاک گلوبال ویژن را دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید