اطلاعات تماس
  • 091295*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004195317916506

چگونه استارتاپ ها شغل پردرآمد ایجاد می کنند؟

کد: 140004195317916506

https://bit.ly/3xyoEfE

، (اخبار رسمی): هدف اصلی از داشتن شغل، کسب درآمد است اما یافتن یک شغل خوب یا استارتاپ مناسب با درآمد مناسب هواره یکی از بزرگ ترین چالش هایی است که در طول زندگی هر فردی برای وی رخ می دهد.

چگونه استارتاپ ها شغل پردرآمد ایجاد می کنند؟
چگونه استارتاپ ها شغل پردرآمد ایجاد می کنند؟

استارتاپ ها هم می توانند به عنوان یک شغل پر درآمد و اصلی مورد استفاده قرار گیرند و هم ممکن است به دید شغل دوم به آن ها نگاه شود.

 گاهی یافتن یک شغل مناسب آن قدر سخت می شود که موجب ناامیدی و افسردگی می گردد. گاهی هم درآمد کسب شده از یک شغل آن قدر پایین است که نیاز به یک شغل دوم به شدت احساس می شود.
در این بین ظهور نوعی از مشاغل تحت عنوان استارتاپ ها (Startup) توجه افراد جویای کار را به خود جلب کرده است. استارتاپ ها هم می توانند به عنوان یک شغل پر درآمد و اصلی مورد استفاده قرار گیرند و هم ممکن است به دید شغل دوم به آن ها نگاه شود.
در ابتدا بهتر است بدانیم که استارتاپ چیست. استارتاپ ها در واقع نوعی از کسب و کارها هستند که بر پایه تفکرات نو، خلاقیت و کارآفرینی ایجاد شده اند تا روش های جدیدی برای برطرف کردن برخی نیازهایی که راه حل مشخص ندارند ارائه دهند.
اما آیا می توان به استارتاپ به عنوان یک شفل مناسب نگاه کرد؟ آیا آن ها در دسته مشاغل پر درآمد قرار می گیرند؟ آیا می توان با استارتاپ زندگی را گذراند؟
قبل از پاسخ به این سوال باید بدانید که موفقیت استارتاپ مانند تمام مشاغل دیگر تضمین شده نیست و به چیزهای زیادی بستگی دارد. اما نمونه های بسیاری در دنیا و حتی کشور خودمان وجود دارد که نشان می دهد که می توان روی استارتاپ ها به عنوان مشاغل پر درآمد حساب کرد.

اما چه فاکتورهایی برای کسب در آمد بیشتر از استارتاپ ها نیاز است؟

۱- تعیین نقشه راه با جزییات کامل

پیش از شروع کار، شما به عنوان صاحب ایده و موسس یک استارتاپ باید آگاهی کاملی از آنچه که می خواهید انجام دهید داشته باشید. اینکه مراحل کار خود را به خوبی بشناسید و بدانید که در هر مرحله به چه میزان می خواهید پیشرفت کنید، نه تنها موجب جلوگیری از مخارج اضافی می شود بلکه موجب ارائه خدمات بهتر می گردد که متعاقبا استقبال بیشتر و درآمد بهتری را در پی خواهد داشت. آشفتگی افکار و نداشتن هدف مشخص سبب می شود که نتاونید تمرکز کافی برای ارائه خدمات خود به بهترین شکل را داشته باشید و ابن امر موجب ریزش مشتری هایتان می شود.

۲- انتخاب یک تیم مناسب

استارتاپ ها غالبا از گروهی از افراد خوش فکر و فعال ایجاد می شوند. اینکه از افراد مسئولیت پذیر در اطراف خود استفاده کنید موجب افزایش راندمان کار و در نتیجه افزایش بهره وری می گردد. صرفا به دوست و آشنا بودن اکتفا نکنید. از افرادی استفاده کنید که ضمن داشتن خلاقیت، از مهارت های مورد نیاز شما نیز سر رشته داشته باشند. داشتن یک تیم قوی، بهره وری کار شما را افزایش می دهد و سبب کسب درآمد بیشتر می شود.

۳- تبلیغات و جذب مشتری

یک از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در موفقیت یک استارتاپ، تبلیغات و معرفی کار است. این مرحله در ابتدای کار که هنوز هیچ شناختی از استارتاپ راه اندازی شده وجود ندارد نمود بیشتری پیدا می کند. درست است که این بخش نیاز به هزینه کردن دارد اما توجه داشته باشید که تبلیغات موثر و صحیح خیلی زود هزینه ها را جبران کرده و منجر به افزایش درآمدتان می گردد. پس از هزینه کردن برای شغل خود نترسید! توجه داشته باشید که تا زمانی که دیده نشوید نمی توانید کاری از پیش ببرید. تبلیغات درس و موثر شتاب بیشتری به موفقیت استارتاپتان می دهد.

۴- نا امید نشدن از شغل جدید

به یاد داشته باشید که هیچ کسب و کاری از همان ابتدا با درآمدهای نجومی همراه نیست! شغل خود را جدی بگیرید و در هایچ مرحله ای، خصوصا در مراحل ابتدایی، از کسب درآمد نا امید نشوید. داشتن پشتکار سبب می شود که کارها تدریجا روی غلتک بیفتد. در نظر داشته باشید که کار منظم و پیوسته به راحتی می تواند سود شما را تضمین نماید. این ضرب المثل را همواره به یاد داشته باشید: “رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود/ رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود.”

۵- درک درستی از نیاز جامعه

برای اینکه استارتاپ شما نتواند درآمد مناسبی را برای شما فراهم آورد، باید درک درستی از نیازهای موجود در جامعه خود داشته باشید. باید نیازهای اساسی و اولیه جامعه را به خوبی بشناسید. البته شما در این مسیر تنها نیستید! مسلما رقبای شما هم قبل از شروع کارشان دست به مطالعات جامعه شناختی می زنند! اینجاست که شما بایدبهترین راه حل را برای بر طرف کردن نیاز ها ارائه دهید. این امر شما را جز پیشتازان این دست مشاغل قرار می دهد و میزان درخواست متقاضیان از شما را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

۶- خلاقیت و نوآوری در شغل

شاید به جرات بتوان گفت که پولساز ترین بخش شغل شما، داشتن خلاقیت و نوآوری است! راه های زیادی برای کارهایی مثل خرید کردن، جابجایی در شهر و … وجود دارد. اما مشتری ها همیشه به دنبال ارزان ترین و در عین حال مطمئن ترین راه هستند. کم کردن حاشیه سود، به اندازه معقول، و ارائه راهکارهای موثر و منحصر به فرد سبب جذب مشتری و جلب اعتماد او می شود. سعی کنید رقبای خود را به خوبی آنالیز کنید و در ارائه خدمات همیشه یک قدم از آن ها جلوتر باشید. اگر درآمد بالا می خواهید از دیگران تقلید نکنید، به مرحله ای برسید که دیگران از روش کاری شما الگوبرداری کنند.

طبق بررسی پیدایش این ۶ مورد جز مهمترین پارامترهای تعیین کننده درآمد و موفقیت یک استارتاپ به شمار می آیند. چه به استارتاپ به عنوان کسب و کار اصلی نگاه شود، و چه از آن به عنوان شغل دوم استفاده شود، این موارد باید کاملا رعایت شوند تا درآمد و نتیجه کار رضایت بخش باشد. درست است که چالش های بسیاری در مسیر موفقیت یک استارتاپ وجود دارد، اما با نگاه کردن به اطراف خود و مشاهده حجم زیاد استارتاپ هایی که موفق شده اند، به خوبی درک خواهید کرد که استارتاپ ها می توانند بهترین انتخاب برای کسب درآمد باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091295*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ