اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004265332016833

درباره معاملات فارکس و کسب درآمد از این بازار بیشتر بدانید

کد: 140004265332016833

https://bit.ly/2UduYuV

، تهران , (اخبار رسمی): بازار فارکس، بزرگترین بازار جهانی است، که در آن سرمایه‌گذاران، معامله‌گران و شرکت‌های بزرگ به صورت بین‌المللی به معامله می‌پردازند. برعکس دیگر بازارهای مالی، بازار فارکس به صورت فیزیکی وجود ندارد و از طریق شبکه‌ای کار می‌کند که شرکت‌ها، بانک‌ها و افراد را به یکدیگر متصل کرده است.

درباره معاملات فارکس و کسب درآمد از این بازار بیشتر بدانید
درباره معاملات فارکس و کسب درآمد از این بازار بیشتر بدانید

آرون گروپس پس از ۲ سال تجربه موفق در بازار معاملات فارکس، اکنون با ارائه ابزارهای معاملاتی، فرصت تجربه معاملات آنلاین در بازارهای جهانی را برای همه افراد فراهم کرده است

معاملات فارکس به خرید و فروش ارزهای خارجی اتلاق می‌شود. هدف اصلی از معاملات فارکس، تبادل ارزهای گوناگون است، با این امید که قیمت آن‌ها تغییر کند، مثلا ارزش ارز خریداری شده در مقابل ارز فروخته شده افزایش یابد.

بازار فارکس، بزرگترین بازار جهانی است، که در آن سرمایه‌گذاران، معامله‌گران و شرکت‌های بزرگ به صورت بین‌المللی به معامله می‌پردازند. برعکس دیگر بازارهای مالی، بازار فارکس به صورت فیزیکی وجود ندارد و از طریق شبکه‌ای کار می‌کند که شرکت‌ها، بانک‌ها و افراد را به یکدیگر متصل کرده است. به همین دلیل بازار فارکس به راحتی به صورت ۲۴ ساعته، در ۵ روز از هفته در سراسر دنیا فعال است.

چگونه در فارکس درآمد کسب کنیم؟

از آن جایی که بازار فارکس، دارای بیشترین نقدینگی است، و بهترین دسترسی را در تمام ساعات روز برای معامله‌گران با هزینه‌های پایین فراهم می‌کند، بسیاری از معامله‌گران بازار ارز به سمت این بازار شیرجه می‌زنند، اما به سرعت پس از تجربه شکست‌ها از آن خارج می‌شوند. در ادامه، به چندین نکته اشاره خواهیم کرد، که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را برای سازگاری با این بازار و کسب درآمد از آن کمک می‌کند.

مبانی معاملات فارکس را بیاموزید

یادگیری مبانی فارکس از فراگیری لغات و اصطلاحات فارکس شروع می‌شود و تا بررسی عوامل سیاسی جغرافیایی و اقتصادی در انتخاب جفت‌ارز، پیش می‌رود. برای استاد شدن در بازار فارکس و کسب درآمد از آن، دانستن موارد زیر ضروری است.

جفت ارز: ارزها معمولا به صورت جفت معامله می‌شوند، مانند JPY/INR، USD/GBP و … . سه نوع جفت ارز وجود دارد:

۱. جفت‌ارزهای مهم که یک سمت آن‌ها دلار آمریکا است، مانند USD/EUR  یا USD/INR.

۲. جفت‌ارزهای کوچکتری که دلار آمریکا در آن وجود ندارد، اما ارزهای مهمی در مقابل یکدیگر معامله می‌شوند، مانند JPY/EUR، EUR/GBP، INR/JPY و … .

۳. جفت‌ارزهای نامتداول، که در آن یک جفت‌ارز مهم در مقابل یک جفت‌ارز کم‌اهمیت مبادله می‌شود مانند USD/HKD.

پیپ (Point In Price PIP): به واحد تغییرات ارزش ارزها پیپ گفته می‌شود. برای مثال، اگر نرخ USD/INR امروز برابر با ۷۴.۷۰۰۱ باشد، در حالی که دیروز برابر با ۷۴.۷۰۰۲ بوده، پیپ آن برابر با ۰.۰۰۰۱ است.

ارز پایه و ارز ثانویه: ارزی که نام آن ابتدا آورده می‌شود، ارز پایه نامیده می‌شود، و ارز دوم ارز ثانویه نام دارد. ارز پایه همیشه المان مرجع بوده و بر اساس ارز ثانویه قیمت‌گذاری می‌شود. برای مثال، اگر جفت‌ارز EUR/USD را خریداری کنید، شما دلار آمریکا را خریداری کرده و یورو را فروخته اید.

به کلامی ساده، معامله‌گر جفت‌ارزی را خریداری می‌کند، که گمان می‌کند قیمت ارز پایه آن در برابر ارز ثانویه افزایش یابد. و برعکس، زمانی معامله‌گر یک جفت‌ارز را می‌فروشد که گمان می‌کند ارزش ارز پایه در مقابل ارز ثانویه کاهش پیدا کند.

قیمت فروش و خرید: قیمت فروش، قیمتی برای فروش یک جفت‌ارز و قیمت خرید برای خرید یک جفت‌ارز است. برای مثال، اگر نرخ USD/INR برابر با ۷۵.۷۲۶۰/۷۵.۷۲۴۰ باشد، قیمت خرید آن برابر با ۷۵.۷۲۴۰، و قیمت فروش آن برابر با ۷۵.۷۲۶۰ می‌باشد.

اسپرد: تفاوت بین قیمت خرید و فروش را اسپرد گویند.

لات: حجم معاملات در فارکس بر حسب لات مشخص می‌شود، و بر اساس واحد، سه نوع لات وجود دارد. لات میکرو (۱۰۰۰ واحد)، مینی لات (۱۰۰۰۰ واحد) و لات استاندارد (۱۰۰۰۰۰ واحد).

علاوه بر یادگیری اصطلاحات کاربردی در فارکس، معامله‌گران باید در رابطه با این بازار در حال تحقیق و تفحص باشند، و همواره برای سازگاری با شرایط بازار و وقایع جهانی آمادگی لازم را داشته باشند. تنظیم یک برنامه معاملاتی که با ریسک‌پذیری و اهداف معاملاتی شما در یک راستا باشد، بدون شک راه مناسبی برای کسب درآمد در بازار فارکس است.

یافتن بروکر فارکس

مطمئن شوید بروکر انتخابی شما به خوبی رگوله شده باشد و بدون هیچ کاستی امکان معامله در بازار فارکس را برای مشتریان خود فراهم کند. بر اساس وقایع گذشته، سرمایه‌گذاران می‌توانند به راحتی در مقابل ادعای دروغین برخی کلاهبرداران خام شوند و به دروغ‌های آنان اعتماد کنند. پس در مقابل چنین کلاهبردارانی، کاملا مراقب باشید.

زمانی که احساس کردید بهترین بروکر و پلتفرم معاملاتی را پیدا کردید، حتما نقد‌هایی را در رابطه با آن‌ها بخوانید و ببینید آیا دیگران در فضای آنلاین نظر مثبتی در رابطه با آن‌ها ثبت کرده‌اند یا خیر. همچنین مطمئن شوید که بروکر انتخابی شما، جفت‌ارزی که تمایل به معامله آن دارید را در اختیار شما قرار دهد، و کمیسیونی که در مقابل آن دریافت می‌کنند عادلانه است.

با حساب دمو شروع کنید

بسیاری از پلتفرم‌های معاملاتی، در ابتدا یک نسخه دمو و رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند، تا معامله‌گران بتوانند پیش از آن که با پول خود به معامله بپردازند، با نسخه دمو و پول غیر واقعی تمرین کنند. خوب است تا زمانی که در حال یادگیری هستید، از چنین پلتفرم‌هایی استفاده کنید تا پولی از دست ندهید. در حین یادگیری می‌توانید از اشتباهات خود بیاموزید و آن‌ها را به هنگام معاملات واقعی تکرار نکنید.

با سرمایه کم شروع کنید

پس از آن که تمرینات خود را پشت سر گذاشتید، و پا به بازار واقعی نهادید، با سرمایه کم شروع کنید. شروع با سرمایه بزرگ می‌تواند سبب شود در معرض ریسک زیادی قرار گیرید و بر اثر تصمیمات نادرست، پول خود را از دست بدهید. ابتدا با سرمایه کم شروع کنید و سپس رفته‌رفته آن را افزایش دهید.

معاملات خود را ثبت کنید

معاملات موفق و ناموفق خود را در ژورنالی ثبت کنید، تا بتوانید آن را در آینده مرور کنید. با استفاده از ژورنال معاملاتی می‌توانید از اشتباهات خود آگاه بمانید و آن‌ها را در آینده تکرار نکنید.

معرفی بروکر فارکس برای ایرانیان

آرون گروپس پس از ۲ سال تجربه موفق در بازار معاملات فارکس، اکنون با ارائه ابزارهای معاملاتی، فرصت تجربه معاملات آنلاین در بازارهای جهانی را برای همه افراد فراهم کرده است.کافی است به فعالیت در بازارهای مالی علاقه‌مند باشید، هر آنچه که برای شروع و ادامه کار مورد نیاز است، در آرون گروپس در دسترس شما خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمپانی آرون گروپس

بروکر بین المللی آرون گروپس پس از ۲ سال تجربه موفق در بازار معاملات آنلاین، با اطمینان از رضایت خاطر بیش از ۱۰ هزار معامله گر، اکنون با ارائه بیش از ۴۰۰ نماد معاملاتی اعم از جفت‌ارزها، کریپتوکارنسی‌ها، ابرسهام، انرژی‌ها و شاخص‌ها فرصت تجربه معاملات آنلاین با کمترین اسپرد و کمیسیون را در بازارهای جهانی، برای همه افراد فراهم کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه