اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006245435416833

صندوق سرمایه گذاری آرون گروپس، سرمایه‌گذاری کم ریسک برای محافظت از ارزش پول شما

نکاتی درباره صندوق سرمایه گذاری آرون گروپس

کد: 140006245435416833

https://bit.ly/2XuYuh0

، تهران , (اخبار رسمی): سرمایه گذاری در فارکس نیازمند صرف ماه ها زمان برای کسب دانش و ساعت‌ها خیره شدن به مانیتور و تحلیل است که بسیاری از افراد زمانی برای یادگیری معاملات ندارند از این رو صندوق سرمایه گذاری آرون گروپس، از روش‌هایی است که امکان سرمایه گذاری در فارکس را بدون صرف زمان و دانش فراهم می‌کند.

نکاتی درباره صندوق سرمایه گذاری آرون گروپس
صندوق سرمایه گذاری آرون گروپس

اگر به دنبال کسب سود و درآمد از بازار فارکس هستید اما زمان، مهارت و اطلاعات کافی برای انجام معاملات ندارید، بی‌شک صندوق سرمایه‌گذاری آرون برای شما بهترین انتخاب است.

شما با افتتاح حساب در صندوق سرمایه‌گذاری آرون، بدون ریسک و به‌راحتی، مبلغ موردنظرتان را برای سرمایه‌گذاری در حساب صندوقتان واریز می‌کنید و در آسودگی، سود خود را از معاملات دریافت می‌کنید. هرچه تعداد سهم سرمایه‌گذاری شما بیشتر باشد، سود قابل‌توجه با ریسک کمتری دریافت خواهید کرد.

با سرمایه‌گذاری در صندوق آرون، یک معامله‌گر حرفه‌ای و مورد اعتماد به‌جای شما معامله می‌کند و تنها با پرداخت مبلغی کارمزد، سودی به‌صورت ماهیانه به دست خواهید آورد. صندوق‌ها به‌صورت دوره‌ای ماهیانه افتتاح می‌شوند و سهام آن در مدت‌زمان محدود به فروش می‌رسد؛ شرایط و مدت‌زمان معاملات و همچنین میزان درصد سوی که به مشتری تعلق خواهد گرفت نیز از طرف متولی صندوق اعلام می‌شود.

چهار دوره صندوق سرمایه‌گذاری 1 ماهه و سه‌ماهه پیش‌ازاین از سوی بروکر آرون ترتیب یافت و این روند همچنان در این کمپانی ادامه‌دار خواهد بود. صندوق‌های سرمایه آرون هر دوره با اعلام نماد سری جدید افتتاح و در سایت اطلاع‌رسانی می‌شود.

نکته قابل‌توجه اینکه مدیر مجموعه آرون گروپس جناب استاد آرون شخصاً معاملات صندوق‌های سرمایه را مدیریت می‌کنند و این خود تضمینی بر سودآوری شما خواهد بود.

صندوق سرمایه‌گذاری آرون گروپس چیست؟

صندوق سرمایه‌گذاری روشی غیرمستقیم اما مطمئن برای سرمایه‌گذاری است. این روش سرمایه‌گذاری برای افرادی که نمی‌توانند زمان کافی برای فعالیت و حضور در بازارهای جهانی صرف کنند یا مهارت و دانش کافی در این زمینه را ندارند افتتاح‌شده است.

حساب‌ صندوق سرمایه‌گذاری آرون گروپس یک سرویس سرمایه‌گذاری جدید است که اجازه می‌دهد سرمایه‌گذاران بدون انجام معاملات مستقل درآمد داشته باشند. سرمایه‌گذاران با سرمایه‌گذاری موجود در حساب معامله‌گر درآمد دریافت می‌کنند و معامله‌گر به ازای مدیریت این موجودی‌ها از درآمد سرمایه‌گذار کارمزد دریافت خواهد کرد.

نکته: هر چه قدر موجودی معامله‌گر (مدیر صندوق) بیشتر باشد، مدیر صندوق ریسک کمتری برای معاملات می‌کند و درنتیجه بازدهی بیشتری برای سرمایه‌گذار دارد.

صندوق سرمایه‌گذاری در بروکر آرون گروپس توسط مدیریت این بروکر راه‌اندازی و مدیریت می‌شود و معامله‌گران و کاربران بروکر آرون گروپس می‌توانند سرمایه‌های خود را در این صندوق قرار دهند و کسب درآمد و سود داشته باشند.

مزیت صندوق سرمایه‌گذاری آرون گروپس

مدیریت حرفه‌ای دارایی‌ها: اولین مزیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مدیریت حرفه‌ای پول و سرمایه شما است. تحلیل‌گران و مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری، معامله‌گران حرفه‌ای هستند و پیوسته تلاش می‌کنند تا با یافتن گزینه‌های مناسب و خریدوفروش به‌موقع آن‌ها، بیشترین سود را برای سرمایه‌گذاران خود فراهم کنند.

کاهش ریسک سرمایه‌گذاری‌ها:چون این صندوق‌ها توسط متخصصین و معامله‌گران حرفه‌ای مدیریت می‌شود، ریسک سرمایه‌گذاری در آن بسیار پایین است. از سویی شما به‌دوراز تنش‌های صعود و نزول قیمت‌ها در آسایش کسب سود می‌کنید.

کسب درآمد راحت: صندوق‌های سرمایه‌گذاری به دلیل این‌که سرمایه افراد زیادی در این صندوق‌ها قرار دارند با تجمیع سرمایه‌های اندک سرمایه‌گذاران؛ مارجین یا وجه تضمین بیشتری در اختیار مدیر صندوق، به‌منظور انجام معاملات هدف‌دار و پربازده قرار می‌گیرد و با استراتژی صحیح معاملاتی، می‌تواند در اکثر معاملات خود کسب درآمد کند و سرمایه‌ی شمارا نیز افزایش دهد.

نحوه افتتاح حساب صندوق سرمایه‌گذاری آرون گروپس

  • ابتدا داخل سایت آرون گروپس ثبت‌نام کنید و احراز هویت می‌نمایید.
  • از قسمت پنل کاربری وارد متاتریدر 5 وارد شوید
  • سپس با انتخاب نوع حساب واقعی (live) از قسمت ایجاد حساب لایو، حساب صندوق سرمایه‌گذاری را ایجاد کنید.
  • از بین گزینه‌های موجود aron investment fund را انتخاب کنید.
  • روی تأیید حساب کلیک نمایید.
  • بعد از تأیید حساب وارد بخش دارایی شده و موجودی خود را به‌حساب سرمایه‌گذاری واریز نمایید و.حساب صندوق خود را افتتاح نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمپانی آرون گروپس

بروکر بین المللی آرون گروپس پس از ۲ سال تجربه موفق در بازار معاملات آنلاین، با اطمینان از رضایت خاطر بیش از ۱۰ هزار معامله گر، اکنون با ارائه بیش از ۴۰۰ نماد معاملاتی اعم از جفت‌ارزها، کریپتوکارنسی‌ها، ابرسهام، انرژی‌ها و شاخص‌ها فرصت تجربه معاملات آنلاین با کمترین اسپرد و کمیسیون را در بازارهای جهانی، برای همه افراد فراهم کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه