اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010045601616833

پذیره‌نویسی صندوق‌های سرمایه‌گذاری یک‌ماهه آرون گروپس

کد: 140010045601616833

https://bit.ly/3eqpwLy

، تهران , (اخبار رسمی): ششمین دوره صندوق‌های سرمایه‌گذاری کارگزاری آرون گروپس بدون ریسک و بیمه شده در برابر ضرر احتمالی، بدون محدودیت خرید تعداد سهام برای هر نفر آغاز شد.

پذیره‌نویسی صندوق‌های سرمایه‌گذاری یک‌ماهه آرون گروپس
صندوق سرمایه گذاری آرون گروپس

مزایای سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری آرون گروپس: *بیمه شدن سرمایه اولیه در برابر ضرر‌های احتمالی *قابلیت فروش سهم در هر زمان و امکان برداشت سرمایه اولیه *۱۷۸ درصد سود در کمتر از یکسال

روابط عمومی  کارگزاری آرون گروپس با اعلام این خبر افزود سرمایه‌گذاری در صندوق های سرمایه گذاری آرون گروپس بدون ریسک خواهد بود و در برابر ضرر احتمالی بیمه می‌شود؛ همچنین سرمایه‌گذاران با سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها، تنها با پرداخت مبلغی کارمزد، سود قابل‌توجهی کسب می‌کنند.

هر سهم در این دوره به ارزش 100 دلار است و این سهام قابل‌فروش در هر زمان ونیز قابلیت برداشت دارد. 

این صندوق‌ها به‌طور مستمر هرماه با شرایط متنوعی از سوی آرون گروپس ارائه می‌شود. مهلت ثبت‌نام و سرمایه‌گذاری در این دوره از صندوق‌ها از ۲۴ دسامبر تا ۱ ژانویه20201 است.

برای خرید سهام این صندوق‌ وارد سایت آرون گروپس شوید و با ارسال تیکت به بخش پشتیبانی اقدام به خرید نمایید و یا در پلتفرم تلگرام با آیدی پشتیبانی http://t.me/arongroupsbot در ارتباط باشید. صندوق‌های سرمایه‌گذاری آرون شیوه‌ای آسان و کم ریسک برای سرمایه‌گذارانی است که دانش معاملاتی و یا فرصت کافی برای انجام تجارت دربازارهای مالی ندارند.

 کارگزاری آرون گروپس یک مجموعه مالی معتبر بین‌المللی در زمینه خدمات مالی و بازارهای فارکس با چندین شعبه فعال در کشورهای مختلف است.

فعالیت‌های این کمپانی متنوع است. آرون گروپس امکان معامله بیش از 500 مارکت از جمله انس طلا، نقره، کریپتوکارنسی ها، جفت ارزها، انرژی ها، شاخص ها و همچنین دسترسی به خریدوفروش سهام ابرشرکت‌ها را برای معامله گران فراهم نموده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمپانی آرون گروپس

بروکر بین المللی آرون گروپس پس از ۲ سال تجربه موفق در بازار معاملات آنلاین، با اطمینان از رضایت خاطر بیش از ۱۰ هزار معامله گر، اکنون با ارائه بیش از ۴۰۰ نماد معاملاتی اعم از جفت‌ارزها، کریپتوکارنسی‌ها، ابرسهام، انرژی‌ها و شاخص‌ها فرصت تجربه معاملات آنلاین با کمترین اسپرد و کمیسیون را در بازارهای جهانی، برای همه افراد فراهم کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار