اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007025447216833

چگونه 24 ساعته وام بدون ضامن و بهره بگیریم؟ وام کریپتو در بروکر آرون گروپس

کد: 140007025447216833

https://bit.ly/3zF8MZg

، تهران , (اخبار رسمی): برای گرفتن وام باید زمان زیادی صرف پیدا کردن ضامن کنید و از طرفی کلی سود برای وام دریافتی پرداخت کنید و هزار دردسر دیگر، اما در بروکر آرون گروپس می‌توانید با وثیقه گذاشتن ارزدیجیتال های دیجیتال خود در 24 ساعت وام بدون بهره و ضامن بگیرید.

چگونه 24 ساعته وام بدون ضامن و بهره بگیریم؟ وام کریپتو در بروکر آرون گروپس
دریافت وام ارز دیجیتال در آرون گروپس

رمزارزها اکنون در سطح جهانی به مقبولیت و محبوبیت خوبی رسیده‌ اند. بسیاری از ارزهای دیجیتال در کوتاه‌مدت نوسانات قیمتی زیادی دارند. به عنوان مثال، ارزش بیتکوین از ژانویه تا آوریل دو برابر شد، سپس تا اواسط جولای دوباره به قیمت ژانویه بازگشت.

اما آن دسته از کاربرانی که برای نوسان‌گیری به بازار نیامده اند، رمزارزهای خود را سپرده‌گذاری کرده و می توانند با استفاده از آن‌ها وام دریافت کنند. در ادامه هر آنچه که باید در رابطه با وام‌های ارز دیجیتال بدانید توضیح داده شده است.

سیستم وام‌دهی در رمزارزها

وام‌ها با پشتوانه‌های رمزارزی، از رمزارزها به عنوان وثیقه استفاده می‌کنند. اصول این وام‌ها همانند وام‌های مسکن یا وام‌های خرید خودرو است. به این شکل که متقاضیان دارایی‌های رمزنگاری شده خود را سپرده کرده، و سپس وامی دریافت می‌کنند که در طول زمان باید بازپرداخت شود. امکان دریافت این وام از صرافی‌های ارز دیجیتال و پلتفرم‌های اخذ وام، وجود دارد.

با این که شما دارایی که به عنوان وثیقه سپرده‌گذاری کرده بودید را می‌توانید برداشت کنید، اما نمی‌توانید از آن برای معاملات یا انتقال آن به حساب دیگر استفاده کنید. همچنین، اگر ارزش دارایی دیجیتال شما به شدت افت کند، در صورت لغو وام، میزان بدهی شما بیش از حالت اولیه خواهد بود.

افرادی که از این وام استفاده می‌کنند، قصد معامله و یا خرج کردن رمزارزهای خود را در آینده نزدیک ندارند. این افراد معمولا نگه‌دارنده رمزارزها هستند و به مدت طولانی دارایی‌های رمزنگاری شده خود را نگه می‌دارند.

یکی از مزایای فراوان سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال، دریافت وام بدون بهره و البته بدون دخالت هرگونه سیستم سازمانی است. همان‌طور که در سیستم‌های سنتی بانک‌ها فرصت وام گرفتن و بهره‌مندی از مزایای بانکی وجود دارد، در دنیای رمز ارز‌ها نیز این روش برای تمامی معامله‌گران مقدور است؛ اما تفاوت وام‌های بانکی با این وام‌های رمزنگاری‌شده در این است که به‌راحتی در دسترس تر هستند و برای سرمایه‌گذاران hold این امکان را فراهم می‌کنند تا از نقدینگی سرمایه خود بدون فروش آن استفاده کنند.

مزایای دریافت وام کریپتو در بروکر آرون گروپس

  • بدون بهره
  • بدون ضامن
  • واریز سریع
  • امکان دریافت وام نقدی با بیش از ۱۵ ارزدیجیتال

نکته ای که قبل از اقدام به اخذ وام رمزارزی باید بدانید

مارجین کال: مارجین کال زمانی اتفاق می‌افتد که، میزان وثیقه شما کمتر از مقدار معینی شود، در اینصورت وام‌دهنده از شما درخواست می‌کند تا با افزایش وثیقه خود آن را از سطح مارجین کال خارج کنید. در برخی موارد، وام‌دهنده برای آن که وثیقه شما را به سطح قابل قبول بازگرداند مقداری از دارایی‌های شما را می‌فروشد. این اتفاق به این دلیل می‌تواند بیفتد که رمزارزها در کوتاه‌مدت نوسانات قیمتی شدیدی را تجربه کنند.

لیست ارز‌های دیجیتالی مشمول دریافت وام در بروکر آرون گروپس

1-Bitcoin

2- Tether

3- TrueUSD

4- Gemini Dollar

5-PAX

6- Binance USD

7- Dai Stable Coin

8- USD Coin

9-Ripple

10- Bitcoin Cash

11- LiteCoin

12- Ethereum

13- Doge Coin

14- Zcash

15- Lemun

شرایط دریافت وام ارزدیجیتال در بروکر آرون گروپس 

مشتریان می‌توانند با سپرده‌گذاری کریپتو خود در بروکر آرون تا سقف ۵۰% مبلغ (حداقل ۱۰۰ دلار و حداکثر ۱۰۰ هزار دلار) وام با کارمزد ۱% دریافت کنند و در مدت بازپرداخت از یک هفته تا ۳ ماه تسویه نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت آرون گروپس مراجعه و به بخش پشتیبانی تیکت ازسال نمایید. 

مراحل دریافت وام ارزدیجیتال 

1.شارژ کیف پول

متقاضی وام، ارز دیجیتال (ارزهای موجود در قوانین) را در کیف پول خود واریز کرده و کیف پول خود را شارژ می‌کند.

2.ارسال تیکت

با ارسال تیکت و یا ارسال پیام از طریق تلگرام به بخش پشتیبانی درخواست وام می‌دهد، پس از بررسی‌های اولیه و بر مبنای قیمت روز و مقدار وام پرداختی قرارداد تنظیم و برای وام‌گیرنده ارسال می‌شود، پس از تأیید مراحل، مشتری برای دریافت وام به بخش مالی ارجاع داده می‌شود.

3.واریز وام

واحد مالی مقدار ارز دیجیتال درخواستی به‌عنوان وثیقه را از کیف پول مشتری برداشت کرده و به کیف پول بروکر انتقال می‌دهد و در این مرحله مقدار تتر و یا ریال توافق شده را پس از کسر کارمزد به کیف پول مشتری واریز می‌نماید.

4.تسویه وام

مشتری در تاریخ سررسید وام دریافت شده، مبلغ بدهی خود را واریز می‌کند و بخش مالی از کیف پول مشتری مبلغ ریالی یا تتر را برداشت و مقدار ارز دیجیتال ضمانتی را به کیف پول مشتری واریز خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمپانی آرون گروپس

بروکر بین المللی آرون گروپس پس از ۲ سال تجربه موفق در بازار معاملات آنلاین، با اطمینان از رضایت خاطر بیش از ۱۰ هزار معامله گر، اکنون با ارائه بیش از ۴۰۰ نماد معاملاتی اعم از جفت‌ارزها، کریپتوکارنسی‌ها، ابرسهام، انرژی‌ها و شاخص‌ها فرصت تجربه معاملات آنلاین با کمترین اسپرد و کمیسیون را در بازارهای جهانی، برای همه افراد فراهم کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه