اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008095501416833

جایزه بزرگ 150 هزار دلاریِ مجموعه مسابقات آرون گروپس

۱۵۰ هزار دلار جوایز نقدی و غیر نقدی شرکت کنندگان سومین سالگرد آرون گروپس

کد: 140008095501416833

https://bit.ly/3GF4RAh

، تهران , (اخبار رسمی): هلدینگ بین المللی آرون گروپس اعلام کرد همزمان با سومین سالروز تاسیس خود، ضمن برگزاری جشنی بزرگ، ازمیان تمامی همراهان و شرکت‌کنندگانی که درطی برگزاری جشنواره، در انتشار اخبار مسابقات، چالش‌ها و طرح‌های سالگرد شرکت می کنند، قرعه‌کشی به عمل‌آورده و بر آن اساس جوایز نفیسی را به قید قرعه اهدا خواهد کرد.

۱۵۰ هزار دلار جوائز نقدی و غیر نقدی شرکت کنندگان سومین  سالگرد آرون گروپس
۱۵۰ هزار دلار جوایز نقدی و غیر نقدی شرکت کنندگان سومین سالگرد آرون گروپس

هلدینگ بین المللی آرون گروپس اعلام کرد همزمان با سومین سالروز تاسیس خود، ضمن برگزاری جشنی بزرگ، ازمیان تمامی همراهان و شرکت‌کنندگانی  که در طی برگزاری جشنواره، در انتشاراخبار مسابقات، چالش‌ها و طرح‌های سالگرد شرکت می کنند، قرعه‌کشی به عمل‌آورده و بر آن اساس جوایز نفیسی را به قید قرعه اهدا خواهد کرد.

این جشنواره از 12 مهرماه شروع شده وبه مدت دوماه تا ابتدای آذرماه به صورت رویدادهای هفتگی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی این جشنواره درباره روند اجرای این رویدا گفت:  برای شرکت در این قرعه‌کشی لازم است هر کدام از مخاطبین، در یکی از رسانه‌های این هلدینگ (توییتر یا اینستاگرام) با کامنت کردن و درج هشتگaronanniversary # هرکدام از طرح‌ها و رویدادهای سالگرد را انتشار دهند.

 وی افزود: جوایزقرعه کشی به ترتیب نفرات اول تا سوم؛ ده سکه تمام بهار آزادی، گوشی آیفون پرو 13، واپل آی پد پرو 2021خواهد بود.

همچنین، از روز اختتامیه جشن سالگرد، مسابقه بزرگ تریدری آغاز می‌شود. این مسابقه اختصاصی، بین تریدرها برگزار میشود و جایزه آن به تریدر برتر، یک دستگاه خودرو 206 خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر از رویدادهای جشن سالگرد به سایت aron-anniversary.com مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که هلدینگ آرون گروپس، یک شرکت معتبر بین المللی در بازارهای مالی است  که خدمات مالی و معاملاتی را در کشورهای مختلف ارائه می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمپانی آرون گروپس

بروکر بین المللی آرون گروپس پس از ۲ سال تجربه موفق در بازار معاملات آنلاین، با اطمینان از رضایت خاطر بیش از ۱۰ هزار معامله گر، اکنون با ارائه بیش از ۴۰۰ نماد معاملاتی اعم از جفت‌ارزها، کریپتوکارنسی‌ها، ابرسهام، انرژی‌ها و شاخص‌ها فرصت تجربه معاملات آنلاین با کمترین اسپرد و کمیسیون را در بازارهای جهانی، برای همه افراد فراهم کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]