اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007225477316833

معامله انس طلا بدون کمیسیون،بدون سوآپ و با اسپرد نزدیک به صفر در آرون گروپس

کد: 140007225477316833

https://bit.ly/2XiUDne

، تهران , (اخبار رسمی): زمانی که صحبت از سرمایه‌گذاری به میان می‌آید طلا با اختلاف بسیار زیادی در صدر ذهنیت افراد قرار میگیرد، با معامله انس طلا و با محاسبات دقیق، سودهایی بدون ریسک را بدست بیاورید.

معامله انس طلا بدون کمیسیون،بدون سوآپ و با اسپرد نزدیک به صفر در آرون گروپس
معامله انس طلا

در بروکر آرون گروپس نماد انس طلا XAU/USD را بدون کمیسیون، بدون سوآپ و با اسپرد نزدیک به صفر معامله کنید و کسب سود نمایید

آیا طلا بهترین گزینه سرمایه‌گذاری در سال 2021 و 2022 خواهد بود؟

زمانی که صحبت از سرمایه‌گذاری به میان می‌آید طلا با اختلاف بسیار زیادی در صدر ذهنیت افراد قرار میگیرد. اگر بخواهیم کمی به عقب برگردیم متوجه میشویم که طلا توانسته در طول تاریخ مقاومت و ایستادگی بسیار بالایی از خود نشان دهد.

از جمله دلایلی که این ایستادگی را ثابت میکند وقوع جنگ‌ها در بین کشورها بوده است. اگر دقت کنید جنگ حتی اگر موجب فتح و گسترش قلمرو بشود بازهم ویرانی‌هایی را از خود بجای میگذارد. از جمله ویرانی‌هایی که میتوان به آن اشاره کرد سقوط ارزش پول ملی است.

اینجاست که با اندگی مطالعه متوجه میشویم که حتی جنگ هم حریف این فلز زرد رنگ نمیشود. محبوبیتی که طلا در دوره فعلی از آن برخوردار است حاصل چند صد سال تلاش نبوده بلکه نزدیک به 40 سال است که طلا از این محبوبیت برخوردار شده. اما این جمله بدان معنا نیست که طلا بی اهمیت بوده بلکه مقصود آن است که محبوبیت فعلی را در آن دوره نداشته. اکنون نوبت آن است تا کمی از آن دوران سرد جلوتر آمده و به بررسی دقیق‌تر انس طلا بپردازیم.

سال 2020 چیزی جز یک سال با ثبات نبود. با افزایش بلاتکلیفی‌ها در زمینه اقتصاد و سیاست، طلا برای بسیاری از افرادی که به دنبال راهی برای کاهش ریسک و ایجاد تنوع در سبد سهام خود بودند به یک گزینه سرمایه‌گذاری محبوب تبدیل گشت. قیمت طلا بعنوان ابزاری برای مواجه با بحران اقتصادی از سال 2020 به اندازه %25 افزایش داشته. افزایش نرخ طلا از سال 2018، موجب شده تا افراد به این فلز گرانبها بعنوان راه حلی برای روز مبادا نگاه کنند.

با توجه به عملکرد کلی طلا در بازار نسبت به سایر گزینه‌های دیگر برای سرمایه‌گذاری این سوال مطرح میشود که:

آیا بازهم میشود بر روی طلا متناسب با این دید که بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری است حساب کرد؟

سپری برای حفظ ارزش سرمایه:

طلا بدلیل دارا بودن و حفظ ویژگی حفظ ارزش سرمایه از اهمیت بالایی در بین سرمایه‌گذاران برخوردار است. مقایسه بین یک اسکناس 50 پوندی و داشتن مقداری طلا به ارزش 50 پوند در سال 1980 را درنظر بگیرید. از آن زمان به بعد طلا نرخ صعودی در خود داشته و تورم اثری روی آن نداشته اما همان اسکناس 50 پوندی بدلیل وجود تورم دیگر ارزشی که در سال 1980 داشته را الان ندارد.

هج:

قیمت طلا اغلب در کنار افزایش نرخ تورم و کاهش ارزش دلار افزایش می یابد. به همین دلیل، سرمایه‌گذاران وقتی متوجه می شوند که دارند ضرر می کنند، به دنبال خرید طلا به عنوان هجینگ یا سپری برای ضرر نکردن هستند.

در واقع یکی از دلایلی که معاملات طلا را از سایر گزینه‌های سرمایه‌گذاری جدا میکند این است که طلا پا به پای افزایش نرخ سایر گزینه‌های سرمایه‌گذاری از جمله دلار جلو نمیرود و درواقع برعکس آن عمل میکند بدین شکل که هرزمان دلار دچار افت شود قیمت طلا بالا میرود.

طلا بعنوان سرمایه‌گذاری بلند مدت:

بر خلاف سایر ارزها، طلا مستقیماً تحت تأثیر تصمیماتی که برای نرخ بهره گرفته میشوند قرار نمی گیرد و نمیتواند برای کنترل عرضه و تقاضا چاپ شود. طلا دارایی کمیابی است که ارزش خود را در طول زمان حفظ کرده و ارزش خود را به عنوان بیمه نامه در هنگام وقایع نامطلوب اقتصادی ثابت کرده است. به همین دلیل، طلا توسط بسیاری از سرمایه گذاران به عنوان سرمایه‌گذاری بلندمدت در نظر گرفته می شود.

تنوع در سبد سرمایه‌گذاری:

یک سبد سرمایه‌گذاری متعادل اغلب شامل گزینه‌های سرمایه‌گذاری متفاوتی مانند طلا می‌باشد. چراکه طلا یک روند مخالف جریان با سایر بازارها دارد و در مواقعی که اکثر گزینه‌های سبد سیر نزولی دارند طلا سیر صعودی به خود میگیرد. به همین دلیل است که وجود طلا میتواند بعنوان یک عامل تنظیم کننده و مطمئن برای حفظ ارزش سرمایه‌گذاری باشد.

فرصت سرمایه‌گذاری بر روی سهام طلا:

ارزش سهام طلا معمولا توسط قیمت خود طلا مشخص میشود اما سهام طلا حتی در زمان‌هایی که قیمت طلا حالتی نزولی به خود گرفته سودآوری خود را حفظ میکنند. علاوه بر این شرکت‌های دارنده معادن طلا سودهای سهام وسوسه انگیزی به مشتریان خود ارائه میکنند؛که همین امر موجب تشویق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری بر روی سهام طلا میباشد.

شمش طلا و طلای فیزیکی:

شمش طلا یک گزینه سرمایه‌گذاری محبوب در میان کلیه سرمایه‌گذاران است که سرمایه‌‎گذاران برای خرید آن از طریق بانک، دلال‌ها و یا بروکرهای مربوطه اقدام میکنند. علاوه بر شمش طلا، سرمایه‌گذاران می توانند اقدام به خرید جواهرات یا سایر محصولات طلا فیزیکی کنند. با این حال، قیمت طلا و جواهرات به دلیل حقوق نیروی کار و نحوه خرده‌فروشی این محصول افزایش می یابد.

نکته‌ایی که در مورد طلای فیزیکی مطرح است این است که بسیار جاگیر بوده و خطر سرقت را با خود بدنبال دارد. همین امر موجب شده تا شرکت‌های بیمه مبالغ هنگفتی را برای بیمه کردن طلا ارائه دهند و همین موضوع ذخیره طلا فیزیکی را با کمی دست‌انداز مواجه میکند.

شرکت‌های استخراج طلا:

گزینه دیگر خرید سهام شرکت‌های دارای معادن طلا است که خطرناک‌ترین نوع سرمایه‌گذاری پس از ذخیره طلای فیزیکی شناخته شده‌اند. دلیل آنهم این است که شما باید موفقیت یک تجارت جدا از قیمت طلا را برای سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید. علاوه بر این، شرکت‌های استخراج معادن طلا معمولاً یک سرمایه گذاری پر ریسک هستند، بنابراین شما با یک گزینه صفر و صدی مواجه هستید بدین شکل که یا پول زیادی از دست میدهید یا بدست می‌آورید. با این وجود، اگر سهام طلا سیر نزولی داشته باشد، شما امنیت سرمایه‌گذاری و مالکیت فیزیکی طلا را ندارید.

تورم و ضعف دلار در مقابل تورم:

اگرچه دلار آمریکا از جمله ارزهایی است که تورم حریف سرسختی برایش نیست اما بحران‌های اقتصادی پیش آمده در سالهای 1998 و 2008 موجب آن شد تا مردم برای سرمایه‌گذاری به سمت طلا هجوم بیاورند؛ که همین امر موجب افزایش قیمت طلا و سکو اوج گرفتن طلا در آن دوران شد. قیمت طلا در بین سالهای 1998 تا 2008 تقریباً سه برابر شد و در اوایل سال 2008 به نقطه عطف 1000 دلار در هر اونس رسید و بین سالهای 2008 تا 2012 تقریبا دو برابر شد و از مرز 2000 دلار عبور کرد. دلایل مختلفی را میتوان برای سقوط ارزش دلار در آن زمان بیان کرد اما از جمله دلایل اصلی که موجب سقوط دلار آمریکا در آن سالها شد میتوان به بودجه زیاد کشور، کاهش سطح بازرگانی بین‌المللی و افزایش نقدینگی اشاره کرد.

رشد طلا در مقایسه با بیت‌کوین:

مسئله‌ایی که در تجارت و انجام کلیه معاملات همیشه مطرح بوده این است که صرفا چند متر جلوتر را نبینیم و سعی کنیم در همه حال دید وسیعی نسبت به مسیر خود داشته باشیم. ویروس کرونا بزرگترین مصداق برای این جمله بود.

در طول زمان قرنطینه تنها کسانی از سختی دور بودند که سرمایه‌گذاری بلند مدت را در برنامه سرمایه‌گذاری خود گنجانده بودند. پس از آن بود که مردم به فکر سرمایه‌گذاری افتادند اما این بار دیگر تاب و تحمل ریسک را نداشتند. پس به سمت سرمایه‌گذاری کم ریسک رفتند اما اینبار هم اشتباه همیشگی را مرتکب شدند.

حتی در این بازه زمانی هم افراد بدنبال سرمایه‌گذاری کوتاه مدت بودند و میخواستند هرطور شده در کمترین زمان به سود برسند. از سال 2011 بازار رمزارزها رنگ دیگری بر خود گرفت و توانست توجه همگان را به خود جلب کند اما مشکلی که در این میان وجود داشت این بود که این مارکت یک مارکت نوپا و تازه وارد بود، طبیعی است که هر بازاری سقوط و صعودهای زیادی را تجربه کند.

عده‌ایی با دیدن رقم 20000 دلاری بیت‌کوین تصور کردند که قرار است همراه با بیت‌کوین به ماه بروند اما خبر نداشتند که بیت‌کوین قبل از رفتن به ماه یک کاری در قعر زمین دارد و آنجا بود که بیت‌کوین 20000 دلاری به 3000 دلار رسید. افراد ناامیدتر از قبل کنار کشیدند. اما در این میان چیزی که به آن توجه نشد طلا بود.

در آن زمان‌هایی که بیت‌کوین مشغول افت و خیز بود شیب طلا با قیمتی واقعی نه حباب به مسیرش ادامه داد و موجب سود رسانی به خیلی از افراد شد. پس از آن بود که در زمان همه گیر شده کرونا قیمت بیت‌کوین به 60000 دلار رسید و بازهم عده‌ایی را به طمع انداخت.

مشکلی که در این بین وجود دارد یک چیز است زمینه بازی رمزارزها قانون خاصی در خود ندارد و یک روز دچار صعود است روز دیگر سقوط. باز هم همان بازی که سر بیت‌کوین 20000 دلاری آمد این سری سر بیت‌کوین 60000 دلاری آمد. و دگربار این طلا بود که هم اوج منطقی داشت هم سقوط معقول.

از دیگر انتقاداتی که به بیت‌کوین وارد است غیرقابل پیشبینی بودن آن بوده. مهم نیست که یک بازار چه روند پیچیده‌ایی در پیش گیرد بهرحال فاکتورهایی برای حدس حرکت بعدی وجود دارد. اما در خصوص بیت‌کوین و رمز ارزها هیچگاه نمیتوان فاکتور معقولی را برای آن درنظر گرفت.

اما در این بین شما شاهده مشاوران مالی هستید که به شما نوید سرمایه‌گذاری بلند مدت موفق در خصوص طلا را میدهند. در خصوص پیشبینی قیمت طلا عده‌ایی قیمت طلا تا سال 2030 را پیشبینی کرده‌اند که به شکل مختصر در اینجا بیان میشود:

در طول سال گذشته ، قیمت طلا از 1.479.13 دلار به 1.858.42 دلار افزایش یافت و 25.6 درصد رشد را نسبت به سال گذشته نشان داد. در اولین ماه سال 2021 ، قیمت طلا به طور متوسط 1866.98 دلار در هر اونس بود که 0.46 درصد نسبت به دسامبر افزایش داشت. بانک جهانی پیش بینی می کند که قیمت طلا در سال 2021 از 1775 دلار/اونس در سال 2021 به 1740 دلار در هر اونس کاهش یابد. در 10 سال آینده ، انتظار می رود قیمت طلا تا سال 2030 به 1400 دلار در هر اونس کاهش یابد.

تجارت آنلاین انس طلا در بروکر آرون گروپس:

تجارت طلا به اشکال مختلفی صورت میگیرد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارد در این بین بهترین راهی که فارکس و بروکرهای آن پیش پای شما میگذارند ترید آنلاین طلا بوده که با نماد (XAU) خرید و فروش میشود. این نماد در فارکس عمدتا با دلار آمریکا معامله میشود که نماد آن بدین شکل است (XAU/USD)، دلیل آنهم رابطه معکوسی است که این دو نماد باهم دارند اما این موضوع بدان معنا نیست که طلا صرفا با دلار آمریکا مبادله میشود، اکثر بروکرهای فارکس این نماد را با پوند (XAU/GBP) و یا یورو (XAU/EUR) نیز ارائه میدهند.

آرون گروپس یکی از بروکرهای Forex بین المللی است که به دلیل بونوس ها و طرح های پاداشی متنوعی که ارائه می دهد شهرت دارد. این شرکت کارگزاری تا به امروز به بیش از چندین هزار معامله گر در کشورهای مختلف خدمات ارائه داده است.

آرون گروپس معامله انس طلا XAU/USD را بدون کمیسیون، بدون سوآپ و با اسپرد نزدیک به صفر برای حساب های استاندارد، حساب نانو و نقدی و VIP ارائه می دهد و همچنین در خصوص ترید طلا این بروکر به فراهم آوری دوره‌های آموزشی و ارائه راهکارهای متناسب با ترید همانند مشاوران مالی میپردازد. این یکی از طرح های شگفت انگیز این بروکر است که بدلیل استقبال معامله گران برای مدت طولانی در حال اجرا می باشد علاوه براین در بروکر آرون گروپی انواع بونوس های بدون واریز و دیگر طرح های تشویقی ارائه می شود که برای علاقمندان به معاملات در بازار فارکس چه مبتدی چه حرفه ای می تواند سودآور باشد. برای افتتاح حساب اصلی و همچنین معامله انس طلا وارد سایت آرون گروپس شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمپانی آرون گروپس

بروکر بین المللی آرون گروپس پس از ۲ سال تجربه موفق در بازار معاملات آنلاین، با اطمینان از رضایت خاطر بیش از ۱۰ هزار معامله گر، اکنون با ارائه بیش از ۴۰۰ نماد معاملاتی اعم از جفت‌ارزها، کریپتوکارنسی‌ها، ابرسهام، انرژی‌ها و شاخص‌ها فرصت تجربه معاملات آنلاین با کمترین اسپرد و کمیسیون را در بازارهای جهانی، برای همه افراد فراهم کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه