اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008015489716833

سرمایه‌گذاری در صندوق‌ آرون گروپس بدون ریسک و در برابر ضرر احتمالی بیمه می شود

صندوق‌های های سرمایه‌گذاری آرون گروپس، بیمه شده و بدون ریسک

کد: 140008015489716833

https://bit.ly/3b8j2zg

، تهران , (اخبار رسمی): آغاز پذیره‌نویسی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری یک‌ماهه آرون گروپس، بدون ریسک، و بیمه شده در برابر ضرر احتمالی

صندوق‌های های سرمایه‌گذاری آرون گروپس، بیمه شده و بدون ریسک
صندوق سرمایه گذاری آرون گروپس

صندوق‌های سرمایه‌گذاری آرون گروپس، حدود 10 ماه است که به طور مستمر به‌صورت یک‌ماهه و سه‌ماهه از سوی این کارگزاری ارائه می‌شود و در طی چهار دوره گذشته بیش از 160 درصد برای مشتریان سود حاصل شده است،

کارگزاری آرون گروپس پنجمین دوره صندوق‌های سرمایه‌گذاری خود را با 7 هزار سهم از یکم نوامبر آغاز می‌کند. به گفته مدیر روابط‌عمومی این کارگزاری، سرمایه‌گذاران با سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها، تنها با پرداخت مبلغی کارمزد، سود قابل‌توجهی کسب می‌کنند.

وی افزود صندوق‌های این دوره یک‌ماهه برگزار می‌شود و سرمایه‌گذاری در آن بدون ریسک خواهد بود و در برابر ضرر احتمالی بیمه می‌شود.

روابط‌عمومی کارگزاری آرون گروپس ضمن اعلام محدود بودن سهام صندوق به تعداد هفت هزار سهم، گفت: هر سهم در این دوره به ارزش 100 دلار است و این سهام قابل‌فروش در هر زمان ونیز قابلیت برداشت سرمایه اولیه را توسط سرمایه‌گذار خواهد داشت.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری آرون گروپس، حدود 10 ماه است که به طور مستمر به‌صورت یک‌ماهه و سه‌ماهه از سوی این کارگزاری ارائه می‌شود. این صندوق‌ها هر دوره با اعلام نماد جدید افتتاح و در سایت این کمپانی اطلاع‌رسانی می‌شود.

صندوق سرمایه‌گذاری روشی غیرمستقیم برای سرمایه‌گذاری است. این روش سرمایه‌گذاری مختص افرادی است که نمی‌توانند زمان کافی برای فعالیت و حضور در بازارهای جهانی صرف کنند یا مهارت و دانش کافی در این زمینه را ندارند از سوی شرکت‌های مالی ترتیب یافته تا کسب درآمد کنند.

این صندوق‌ها سود ثابت ندارند و در هر دوره متغیر است. در طی چهار دوره گذشته از صندوق‌های آرون گروپس تا بیش از 160 درصد برای مشتریان سود حاصل شده است، اما به‌طورکلی میزان سود این صندوق‌ها بیشتر ازسرمایه‌گذاری در بانک است.

این صندوق‌ها به طور مستمر هر ماه با شرایط متنوعی از سوی آرون گروپس افتتاح می‌شود. مهلت ثبت‌نام و سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها این دوره از ۱۸ اکتبر تا ۱ نوامبر است، ضمن اینکه محدودیت خرید تعداد سهام برای هر نفر وجود ندارد.

برای خرید سهام این صندوق‌ وارد سایت آرون گروپس شوید و با ارسال تیکت به بخش پشتیبانی اقدام به خرید نمایید و یا در پلتفرم تلگرام با آیدی پشتیبانی http://t.me/arongroupsbot در ارتباط باشید.

قابل‌ذکر است که کارگزاری آرون گروپس یک مجموعه مالی معتبر بین‌المللی در زمینه خدمات مالی و بازارهای فارکس با چندین شعبه فعال در کشورهای مختلف است.

فعالیت‌های این کمپانی متنوع است. آرون گروپس امکان معامله بیش از 500 مارکت از جمله انس طلا، نقره، کریپتوکارنسی ها، جفت ارزها، انرژی ها، شاخص ها و همچنین دسترسی به خریدوفروش سهام ابرشرکت‌ها را برای معامله گران فراهم نموده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمپانی آرون گروپس

بروکر بین المللی آرون گروپس پس از ۲ سال تجربه موفق در بازار معاملات آنلاین، با اطمینان از رضایت خاطر بیش از ۱۰ هزار معامله گر، اکنون با ارائه بیش از ۴۰۰ نماد معاملاتی اعم از جفت‌ارزها، کریپتوکارنسی‌ها، ابرسهام، انرژی‌ها و شاخص‌ها فرصت تجربه معاملات آنلاین با کمترین اسپرد و کمیسیون را در بازارهای جهانی، برای همه افراد فراهم کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]