اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004275332813814

مهم ترین تغییرات رژیم غذایی برای درمان چاقی

کد: 140004275332813814

https://bit.ly/3wInInX

، اصفهان , (اخبار رسمی): کاهش کالری و تمرین داشتن عادات غذایی سالم تر برای درمان چاقی بسیار مهم است. اگرچه ممکن است در ابتدا وزن خود را به سرعت کاهش دهید، اما کاهش وزن پایدار در طولانی مدت، امن ترین راه برای کاهش وزن محسوب می شود و بهترین راه برای دائمی نگه داشتن آن است.

مهم ترین تغییرات رژیم غذایی برای درمان چاقی
مهم ترین تغییرات رژیم غذایی برای درمان چاقی

میزان مصرف مشخص کالری در خانم ها و آقایان 

نکته اصلی برای درمان چاقی و کاهش وزن، کاهش تعداد کالری مصرفی شما است. اولین قدم، بررسی عادات غذایی و آشامیدنی معمولی شما در طول روز است تا ببینید که چقدر کالری را معمولاً مصرف می کنید و از چه طریقی می توانید مقدار آن را کاهش دهید. یک مقدار معمولی کالری، 1200 تا 1500 کالری برای خانم ها و 1500 تا 1800 برای آقایان است. مصرف قهوه با کالری کمتر، چیزی مثل قهوه کافئین دار می تواند به عنوان یک میان وعده و یا صرف صبحانه، به کاهش وزن کمک کند. قهوه سبز نیز خواص بسیاری برای کاهش وزن دارد و به متابولیسم و چربی سوزی کمک می کند. در مصرف قهوه زیاده روی نکنیدچون کالری های روزانه شما بر هم می خورد!

خوردن غذ اها و خوراکی های کم کالری

بعضی از غذاها مانند دسرها، آب نبات، چربی ها و غذاهای فرآوری شده، مقدار زیادی کالری حتی در یک مقدار کم، دارند. در مقابل، میوه و سبزیجات، کالری کمتری را به خود اختصاص داده اند. با خوردن بخش های بیشتری از غذاهایی که کالری کمتری دارند، گرسنگی شما رفع می شود و کالری کمتری مصرف می کنید و نسبت به غذایی که می خورید، احساس بهتری می کنید. این باعث می شود در کل، احساس رضایت کنید.

بهترین انتخاب منابع غذایی سالم 

برای سلامتی بیشتر در رژیم خود، غذاهای گیاهی مانند میوه، سبزیجات و غلات سبوس دار حاوی کربوهیدرات ها را مصرف کنید. برای درمان چاقی، دریافت منابع لاغر کننده همچون منابع حاوی پروتئین نظیر لوبیا، عدس و سویا و مصرف گوشت بدون چربی را در دستور رژیمی خود قرار دهید. سعی کنید هفته ای دو بار ماهی بخورید. مصرف نمک و شکر اضافه را محدود کنید. مقادیر کمی از چربی ها را مصرف کنید و مطمئن شوید که آنها از منابع سالم مانند روغن زیتون، کلزا و دانه های مغذی تولید شده اند.

مصرف گروه های غذایی که باید محدود شود

برخی از رژیم های غذایی برای درمان چاقی، مقدار یک گروه غذایی خاص مانند غذاهای پر کربوهیدرات یا پر چربی را محدود می کنند. از پزشک خود بپرسید که کدام برنامه رژیم، مؤثرتر بوده و کدام یک می تواند برای شما مفید باشد. نوشیدن نوشیدنی های شیرین شده با قند، یک منبع غنی از کالری زیاد است بنابراین، محدود کردن این نوشیدنی ها یا حذف کلی آنها در رژیم روزانه، برای شروع کنترل کالری و درمان چاقی، بسیار مفید خواهد بود.

جایگزین کردن وعده های غذایی

این برنامه درمان چاقی، پیشنهاد می کند که یک یا دو وعده غذایی را با محصولات خود جایگزین کنید؛ میان وعده های سالم، یک وعده غذایی سالم و متعادل که کم چربی و کم کالری است را مصرف کنید. در کوتاه مدت، این نوع رژیم ها می تواند به شما در کاهش وزن و درمان چاقی کمک کنند. به خاطر داشته باشید که این رژیم ها به احتمال زیاد به شما نمی آموزند که چگونه سبک زندگی کلی خود را تغییر دهید، بنابراین اگر می خواهید وزن خود را کنترل کنید، مجبور هستید از این برنامه ها پیروی کنید.

برای اطلاع از بهترین روش های درمان چاقی به سایت فدولا مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی