اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005025340716010

دوربین مداربسته مناسب برای ایمنی باغ و ویلاهای شما کدام است؟

کد: 140005025340716010

https://bit.ly/3eNyumM

، (اخبار رسمی): با نصب دوربین مداربسته در باغ یا ویلای خود می توانید اهداف مختلفی را دنبال کنید، یکی از هدف های اصلی که بیشتر مشتریان را به خرید این تجهیزات تر علاقه مند می‌کند نظارت بر ویلا و یا محل مورد نظر شان در زمان هایی که در ویلا حضور ندارند می باشد.

دوربین مداربسته مناسب برای ایمنی باغ و ویلاهای شما کدام است؟
دوربین مداربسته مناسب برای ایمنی باغ و ویلاهای شما کدام است؟

با توجه به افزایش تنش های فکری و کاری در زندگی روزمره این روزها، انسان ها جهت استراحت نیازی به مکانی خارج از فضای شهری دارند در این راستا باغ ها و ویلاها در اطراف شهرهای بزرگ به کمک انسان ها آمده اند. ولی این مکان ها تنها در روزهای تعطیلات و غیرکاری شاهد حضور ساکنین خود خواهند بود و معمولا در سایر روزها خالی می باشند.

جهت حفظ امنیت این مکان ها در مواقع عدم حضور، نیاز به نصب دوربین مداربسته برای ایمنی باغ و یا ویلا هستیم. پیشنهاد می شود در این مقاله از فرکوویژن همراه ما باشید تا بیشتر با نکات مهم جهت انتخاب و نصب دوربین مداربسته مناسب برای باغ و ویلا آشنا شوید.

دلایل استفاده از دوربین مداربسته برای باغ و ویلا

جهت حفظ امنیت باغ و ویلا در مواقع عدم حضور، راه هایی از قبیل استفاده از سرایدار یا  سگ های نگهبان وجود دارد اما موارد ذکر شده خود مستلزم مراقبت و هزینه مستمر ماهانه هستند.

اما راه سومی هم جهت تامین امنیت وجود دارد که  نصب دوربین مداربسته جهت باغ ها می باشد که هم دارای امنیت بیشتری می باشد هم با صرف هزینه اولیه مناسب دیگر نیاز به پرداخت هزینه نگهداری ماهانه نخواهد بود و مزیت بزرگ تر آن این است که قابیلت مشاهده تصاویر باغ یا ویلا از محل کار یا سکونت و در هر ساعت از شبانه روز را به شما خواهد داد و امکان نظارت بر ویلا یا باغ را در مواقع عدم حضور به راحتی برای شما فراهم می کند.

انواع دوربین مداربسته برای باغ و یلا

در مکان هایی مانند باغ و ویلا معمولا از دوربین های مداربسته آنالوگ HD استفاده می شود که با توجه به ویژگی هایی که دارا می باشند گزینه خوبی جهت انتخاب هستند. اما چنانچه بخواهید تصاویر با کیفیت بهتری داشته باشید پیشنهاد ما به شما استفاده از دوربین های مداربسته تحت شبکه یا دوربین های IP می باشد ولی درصورت استفاده از دوربین های مدارسته AHD تصاویر با کیفیت تصویر مناسب و هزینه پایین تری نسبت به دوربین های IP خواهید داشت.

بهترین دوربین مداربسته برای باغ و ویلای شما کدام است؟

با توجه به توضیحات ارایه شده و درنظر گرفتن این نکته که نظارت بر محیط باغ و ویلا و حفظ امنیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است پیشنهاد ما به شما استفاده از دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP می باشد که ولی درصورتی که تمایل داشته باشید با صرف هزینه کمتری سیستم های حفاظتی در باغ را نصب کنید پیشنها ما به شما استفاده از دوربین های مداربسته AHD می باشد که در پکیج دوربین مداربسته ارزان و پکیج دوربین مداربسته اقتصادی این شرکت قابل دسترسی می باشد.

همچنین جدیدترین دوربین های مداربسته موجود با استفاده از صفحه های باتری خورشیدی شما را از سیم کشی های طولانی جهت برق رسانی به دوربین های نصب شده بی نیاز خواهد کرد یا استفاده از دوربین های مداربسته بی سیم یا وایرلس و همانطور که قابل حدس می باشد دارای هزینه بیشتری نسبت به انواع پیشنهادی قبلی بوده ولی بهترین گزینه جهت باغ و ویلا می باشند.

آیا شرایط آب و هوایی در انتخاب ما تاثیر دارد؟

قطعا شرایط آب و هوایی در انتخاب دوربین مداربسته بسیار تاثیرگذار است و دوربین هایی که در محیط فضای باز باغ یا ویلا قرار می دهید باید حتما ضدآب باشند و با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه نصب مقاومت های متفاوتی را دارا باشند.  کارشناسان شرکت پویابین آماده ارایه هرگونه مشاوره رایگان به مشتریان جهت انتخاب مناسب ترین گزینه می باشند.

سایر ویژگی های دوربین مداربسته برای باغ

دراین بخش به صورت خلاصه مروری می کنیم بر ویژگی های مهمی که هنگام خرید دوربین مداربسته برای باغ می بایست مدنظر قرار گیرد:

  • کیفیت تصاویر دوربین مداربسته برای باغ بسیار دارای اهمیت می باشد و می بایست از دوربین هایی استفاده نمود که تصاویر ضبط شده آن دارای وضوح مناسب جهت تشخیص چهره باشند. همانگونه که ذکر شد دوربین ها می بایست با توجه به شرایط آب و هوایی انتخاب شوند و در مناطق پرباران می بایست از دوربین های ضدآب که دارای مقاومت لازم باشند استفاده نمود. با توجه به اهمیت تصاویر ضبظ شده باغ یا ویلا در هنگام شب، می بایست از دوربین هایی استفاده نود که قابلیت ضبط تصاویر دید در شب رنگی داشته باشند. همچنین به دلیل فواصل طولانی دوربین ها تا دستگاه DVR بهتر است از دوربین های وایرلس استفاده شود. درصورت امکان صرف هزینه بهتر است از دوربین های مداربسته با باتری خورشیدی استفاده گردد. در این خصوص می بایست حتما به مشخصات و عمر مفید باتری های خریداری شده دقت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با کارشناسان شرکت فرتاک گلوبال ویژن در ارتباط باشید تا طی بازدید از محل باغ یا ویلای شما محل های مناسب جهت نصب دوربین را مشخص و همچنین تعداد دوربین های لازم با توجه به بودجه تان را در نظر گرفته و بهترین و با کیفیت ترین گزینه های دوربین را به شما پیشنهاد دهند و پس از ارسال پیش فاکتور و تایید مشخصات توسط مشتری گروه نصب حرفه ای ما سریع ترین زمان ممکن اقدام به نصب تجهیزات برای باغ و ویلای شما خواهد نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه