کد: 140005105353516706

آشنایی با دانشگاه ویلفرد لوریه در کانادا

کد: 140005105353516706

https://bit.ly/3ifYYPV

، اصفهان , (اخبار رسمی): این دانشگاه تا پیش از سال ۱۹۷۳ به افتخار هفتمین نخست وزیر کانادا در ویلفویه لوریه به این نام خوانده شود. دانشگاه Waterloo Lutheran نام داشت.

آشنایی با دانشگاه ویلفرد لوریه در کانادا
آشنایی با دانشگاه ویلفرد لوریه در کانادا

آشنایی با دانشگاه ویلفرد لوریه در کانادا در شهر واترلو در استان...


این دانشگاه تا پیش از سال ۱۹۷۳ به افتخار هفتمین نخست وزیر کانادا در ویلفویه لوریه به این نام خوانده شود
دانشگاه Waterloo Lutheran نام داشت
دانشگاه ویلفرید لوریه یک دانشگاه پژوهش محور است که بیش از ۲۰ انستیتو به مرکز تحقیقاتی دارد دانشگاه در زمینه ها و رشته های مختلفی همچون علوم حقوق و ریاضیات و فلسفه هنر و اقتصاد علوم کاربردی علوم سیاسی حسابداری بیزینس علوم اجتماعی مردم شناسی باستان شناسی ارتباطات روزنامه نگاری علوم کامپیوتر و روانشناسی ست
و در هر سال تحصیلی در این رشته ها و بسیاری رشته های دیگر بیشتر از صدها مدرک اعطا می کند مدرسه بیزینس این دانشگاه از طرف موسسه Association to Advance Collegiate Schools of Business AACSB تایید شده است.
دوره های کار اجتماعی این دانشگاه ... از سوی انجمن تحصیلات کار اجتماعی کانادا دارای تاییدیه است دانشگاه سال تحصیلی نزدیک به هزار دانشجوی بین المللی را از ۸۰ کشور گوناگون پذیرش می کند و در مجموع میزبان بیش از ۱۹۵۰۰ دانشجویی بین المللی از سراسر جهان است دانشگاه همچنین با دانشگاه های مختلفی از همه ی جهان دارای قرارداد همکاری است
یکی یکی از افتخارات دانشگاه ویلفرد لوریه روآن است که نزدیک به ۹۸ درصد از فارغ التحصیلانش یا جذب بازار کار شده و مشغول به کارند و یا در مقاطع بالاتر ادامه تحصیل می دهند
دانشکده های دانشگاه  Wilfrid Laurier عبارتند از
•    دانشگاه دارای
•    دانشکده علوم 
•    دانشکده علوم اجتماعی و انسانی
•    دانشکده آموزش
•    دانشکده هنر
•    دانشکده هنرهای آزاد
•    دانشکده موسیقی
•    دانشکده مطالعات تحصیلات عالی و ... دکترا
•    دانشکده کار اجتماعی 
•    مدرسه سیاست بین الملل
•    مدرسه اقتصاد و بیزینس
دانشگاه ویلفرد لوریه درمجموعه یا پردیس بسیار بزرگ در شهر های برنتفورد و واترلو دارد همچنین دو پردیس کوچکتر نیز در شهرهای کیچز و تورنتو مجموعه واترلو به عنوان بزرگترین و اصلی ترین پردیس در این دانشگاه دارای دانشکده های هنر موسیقی علوم و تحصیلات و مطالعات تکمیلی مدرسه اقتصاد لازاریدیس و مدرسه بیزینس است.
در مجموعه برنتفورد دانشکده‌های علوم اجتماعی و انسانی در مجموعه ی کیچز دانشکده ی کار اجتماعی جای گرفته است. رویداد های مختلف و گوناگونی نیز در پردیس تورنتو برگزار می شود مانند برگزاری دوره های MBA ورک شاپ، میزگرد ها و شب شعر.
شرایط پذیرش و تحصیل...
شرایط کلی پذیرش در این دانشگاه به این روش است که دانشجو باید ۶۰  درصد از نمرات واحدهای مشخص شده در مقطع قبلی را کسب کرده باشد.
همچنین داشتن مدرک زبان معتبر با نمره تعیین شده از الزامات پذیرش دانشجو است.
پذیرش در این دانشگاه با نرخ ۸۹ درصد نشان می‌دهد پذیرفته شدن در آن برای دانشجویانی که حداقل شرایط مورد نیاز را دارا هستند چندان سخت و دشوار نیست.
برای اپلای شدن در این دانشگاه باید به صورت آنلاین اقدام کرد و با پرداخت ۱۲۵ دلار برای اپلیکیشن فی و ورود به آن مراحل ثبت نام را آغاز کرد.
مدارک مهم و مورد نیاز
1-    پاسپورت معتبر ۲-مدرک زبان ۳- رزومه ۴- انگیزه نامه ۵- مدرک و ریزنمرات مقطع قبلی ۶- توصیه نامه ۷- مدرک های مالی ۸- سابقه ی کار(در صورت نیاز برای تحصیلات تکمیلی) ۹- مدرک GRE یا GMAT در صورت نیاز ۱۰- مقاله چاپ شده(برای مقطع دکترا) چنانچه دانشجوی نمره مورد نظر در زبان انگلیسی را کسب نکرده باشد اما از نظر علمی و اکادمیک مورد پذیرش دانشگاه باشد می تواند پیش از تحصیل در مقطع اصلی در دوره زبان خود دانشگاه شرکت کرده و این شرط را به انجام برساند.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد اینجا مراجعه نمایید.

ایجاد فرصت های کاری پس از تحصیل
دانشگاه برای ورود فارغ التحصیلان به بازار کار چاره‌ای اندیشیده تا یاری رساندن به دانشجویان در هر مقطع و رشته ای باشد بدین روی با راه اندازی یک مرکز کسب و کار در دانشگاه توانسته است برای همه دانشجویان از آغاز تحصیل تا سال اول تا سال پایان تحصیلات خدمات ویژه ارائه کند تا دانشجویان از ابتدا به آینده شغل خود و شرایط بازار کار و ورود به آن آشنایی کامل داشته باشند و پس از فارغ تحصیل دچار سرگردانی نشوند.
وجود کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای در این مرکز توانسته است کمک قابل توجهی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کند از این رو پیشنهاد می شود دانشجویان در هر مقطع تحصیلی حتماً به این مرکز مراجعه کنند و از خدمات این مرکز برای بالا بردن رزومه کاری خود استفاده کنند.
خدمات دانشگاه
1- خدمات دانشجویی
2- خدمات اسکان
3- خدمات ICT
4- خدمات کتابخانه
5- خدمات پزشکی
مرکز خدمات دانشجویی: خدمات این مرکز شامل زمینه های بسیار گوناگونی است از دادن دستورالعملهای روش های آموزش برای دانشجویانی که در رشته‌های دشوار تحصیل می‌کنند تا کمک در رشد و تقویت مهارتهای یادگیری و نوشتاری همچنین این مرکز در زمینه کمک به دانشجویان دارای معلولیت از همه توان خود استفاده می کند تا شرایط راحتی را برای این دانشجویان مهیا کنند.
۲- مرکز خدمات اسکان: اسکان دانشجویان به ویژه دانشجویان بین المللی یکی از مهم‌ترین مسائل در دوران تحصیل است این مرکز با دارا بودن اقامتگاه های خوبی که در درون محوطه دانشگاه اند یا نزدیک به آن توانسته است شرایط بسیار مناسبی برای هماهنگ شدن و آشنا شدن دانشجویان با شرایط و محیط زندگی دانشجویان کنار دیگر را فراهم کند
۳- مرکز خدماتICT: این مرکز دارای میز خدماتی است که با تکنولوژی های به روز ارتباطات و اطلاعات ساماندهی شده است تا مرکز ارتباطی باشد برای انتقال اطلاعات مدیریت بحران و درخواست های خدماتی از سوی دانشجویان.
۴- مرکز خدمات کتابخانه: جایگاهی است که به عنوان یک مرکز فرهنگی و علمی با پیوند میان تحقیقات و مقالات و مباحث آکادمی باعث رشد خلاقیت و سازندگی دانشجویان می‌شود.
خدمات پزشکی: مرکز ما اهمیتی که دانشگاه برای سلامت جسم و ذهن دانشجویان قائل است به دانشجویان از نظر سلامت تن و جسم و ذهن و روان خدمت رسانی می کند تا دانشجویان در صورت نیاز مشاوره‌های سلامت و حمایت های عاطفی و روانی بتوانند از خدمات خوب آن بهره مند شوند و با ذهنی و جسمی سالم ادامه تحصیل دهند.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد اینجا مراجعه نمایید.

اقامتگاه های دانشجویی
برای اطلاع کامل از موارد و انواع اقامتگاه های دانشجویی در کانادا به اینجا (لینک مقاله) مراجعه کنید.
اقامتگاه های دانشجویی در دانشگاه ویلفرد لوریه دو دسته اند که درون محوطه یا بیرون از محوطه دانشگاه اند، اقامتگاههای Off campus و On campus 
On-campus این اقامتگاه ها مستقیم توسط دانشگاه مدیریت می‌شوند و شامل ۱۵ ساختمان مسکونی است که درون محوطه دانشگاه جای گرفته‌اند و به دانشجویان در مقاطع کارشناسی و پایین‌تر از آن خدمات اقامتی ارائه می دهند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد این اقامتگاه می‌توانند به نشانی اینترنتی
www.wlu.ca/future-students/undergraduate/residence/index.html?ref=lifeat-laurier%2Fresidence%2Findex.html
مراجعه کنید.
Off campus این نوع از اقامتگاه‌ها آپارتمان‌های اجاره‌ای هستند که در نزدیک دانشگاه جای گرفته اند، آپارتمان ها به شکل سوئیت (بدون  اتاق) یا اقامتگاه های سه یا چهار اتاقه با آپارتمان های اشتراکی است. این آپارتمان ها به صورت مبل اند و دارای سیستم تهویه مرکزی اینترنت‌رایگان و آشپزخانه است، برای اطلاعات بیشتر می توانید به لینک  www.themarq.ca/cities/waterloo 
www.kijiji.ca/b-room-rental-roommate/ontario/waterloo-student-housing/k0c36l9004
https://search.renthero.ca/ 
مراجعه کنید
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد اینجا مراجعه نمایید.

هزینه تحصیل: 
دانشگاه ویلفرد لوریه برای دو ترم تحصیل دانشجویان مبلغی میانه ۴۱ هزار دلار تا ۴۹ هزار دلار تخمین می زند که شامل موارد زیر است. 
•    شهریه: ۳۱/۹۳۰ - ۲۷/۸۶۰ $
•    هزینه های دانشجویی: ۲/۲۸۵ - ۲/۰۵۱ $
•    کتاب و ملزومات دیگر ۱/۰۰۰ $
•    اقامت در واترلو: ۹/۱۴۱ - ۵/۴۲۳ $
•    اقامت در برتفورد: ۷/۵۳۸ - ۷/۰۳۴ $ 
•    غذا و خوراک در واترلو ۵/۹۸۵ - ۲/۳۰۷
•    غذا و خوراک در برنتفورد ۸۴۰
•    خرید خواروبار از سوپرمارکت ۲/۴۰۰
•    مجموع هزینه ها ۴۹/۳۳۸ - ۴۱/۰۴۱ دلار
بورسیه تحصیلی: 
دانشگاه کمک هزینه هایی برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته است که رایج ترین آنها عبارت است از
•    Farouk and Dawn Ahamed International Student Scholarship
•    The Walter Metzger Memorial Bursary Fund
•    Students’ Union International Student Awards
•    Inspiring Lives Scholarships
•    Entrance Scholarships
•    Upper-Year Scholarships

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد اینجا مراجعه نمایید.

برای آگاهی از موارد و جزئیات بیشتر
درباره این دانشگاه به وبسایت رسمی آنب ه نشانی
www.wlu.ca
مراجعه کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف