کد: 140005315389916706

رشته آی تی در کانادا

کد: 140005315389916706

https://bit.ly/3j5bLoA

، اصفهان , (اخبار رسمی): IT  یا تکنولوژی اطلاعات دانشی است که بر استفاده و توسعه نرم افزار های کامپیوتر، نگهداری سیستم،عملکرد شبکه ها برای پردازش و توزیع می پردازد. این دانش با شتاب بسیار زیادی در حال رشد است

IT  یا تکنولوژی اطلاعات دانشی است که بر استفاده و توسعه نرم افزار های کامپیوتر، نگهداری سیستم،عملکرد شبکه ها برای پردازش و توزیع می پردازد. این دانش با شتاب بسیار زیادی در حال رشد است

IT  یا تکنولوژی اطلاعات دانشی است که بر استفاده و توسعه نرم افزار های کامپیوتر، نگهداری سیستم،عملکرد شبکه ها برای پردازش و توزیع می پردازد. این دانش با شتاب بسیار زیادی در حال رشد است و امروزه نیروی محرکه همه صنایع اصلی از تولید تا آموزش و توریسم و خدمات، شده است. با توجه به لزوم وجود این رشته در همه صنایع اصلی تحصیل در آن می تواند تضمینی برای حضور هرچه راحت تر در بازار کار شود. رشته های دانشگاهی IT بر اساس توسعه مباحث سیستم های کامپیوتری و کاربردهای آن ایجاد شده است. حوزه هایی که دانشجویان رشته آی تی می توانند در آن تخصص بگیرند عبارت است از شبکه های کامپیوتری،برنامه نویسی ،تکنولوژی مجازی سازی ،امنیت آی تی، تکنولوژی های وب ،ملتی مدیا و رشته های مربوط است.

IT در کانادا 

شیوه های آموزشی و تدریس در دانشگاه های کانادا در این رشته،برای دانشجویان تجربه های کاربردی در مفاهیم و تکنیک های پیشرفته رفع مشکلات تکنیکی پیچیده و مدیریت پروژه ایجاد می‌کند همچنین تحصیل در رشته آی تی در کانادا به دانشجویان کمک می‌کند مهارت‌های تخصصی به دست آورند که تقاضای زیادی برای آن مهارت ها در بازار کاروجود دارد .حوزه های بسیاری وجود دارد که متقاضی می تواند در آن حوزه ها متخصص شود مانند :
•    System Developer
•    Database Manager/Administrator
•    Business Analyst
•    IT Consultant
•    Information System Manager
•    System Testers
•    Hardware Engineer 
•    Project Manager

مزیت های تحصیلی آی تی در کانادا 

کانادا به عنوان یک کشور پیشرفته صنعتی دارای اقتصاد شکوفا و پررونقی است به این خاطر شرکت‌های بزرگ کانادایی و بین المللی زیادی در این کشور وجود دارد که همواره تقاضای زیادی برای جذب نیروهای متخصص در رشته‌های آی تی دارند .در کانادا به جز تحصیل در مقطع کارشناسی و تکمیلی امکان تحصیل در دوره های تخصصی دیگر که می‌تواند باعث موفقیت در حوزه خاصی در این رشته باشد امکان پذیر است . شیوه های آموزشی و تحصیلی در کانادا بر مبنای تجربه گری در پروژه های واقعی و کارآموزی و پژوهش های موردی متمرکز است به  روشی که دانشجو هنگام ورود به بازار کار از تجربه و سابقه کاری برخوردار خواهد بود. با تحصیل در این رشته در کانادا آموزش های کاربردی و ارزشمند برای درک  هر چه بهتر این رشته ارائه می دهد که شامل مدیریت پروژه مدیریت سرویس آی تی، رهبری و کار گروهی است.

مقاطع رشته آی تی

در دانشگاه های کانادا مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا رشته آی تی در حوزه های گوناگون تکنولوژی اطلاعات تدریس می‌شود .هر کدام از مدارک این مقاطع به فارغ التحصیلان امکان‌های بسیار گسترده‌ای را در استفاده از مدرک خود برای یافتن شغل دلخواه ایجاد می کند. 

 مدارک مورد نیاز

ممکن است هر دانشگاه بر اساس سیاست‌های خود مدارک متفاوتی از متقاضی درخواست کنند اما مدارک اصلی برای پذیرش شدن عبارت است از: 

مقطع کارشناسی

 پاسپورت معتبر. مدرک ریز نمرات سال دوازدهم.مدارک  زبان .مدرک‌های مالی .انگیزه نامه. کامل کردن اپلیکیشن در مورد سطح دانش کامپیوتری فرد متقاضی در برخی از دانشگاه ها .

مقطع کارشناسی ارشد و دکترا

پاسپورت معتبر. مدارک و ریز نمرات مقطع قبل در رشته مرتبط مدرک زبان رزومه سابقه کار در صورت نیاز توصیه نامه انگیزه نام مدارک مالی مقاله در صورت نیاز 

مشاغل برای رشته آی تی و درآمدهای آن

 تحصیل دراین  رشته یکی از بهترین و راحت ترین راه های ورود به بازار کار است. تحصیل در این رشته تضمین درآمد و آینده شغلی مناسب در این حوزه است.به گونه ایی که  تقاضای بالایی برای جذب متخصصان در حوزه های گوناگون رشته آی تی برای مشاغل بسیار که به این رشته نیازمندند وجود دارد. برای آشنایی بیشتر متقاضیان ۸ شغل مناسب در بازار آی تی و درآمدهای تقریبی آن معرفی می‌شود 
تکنسین  PC برای داشتن این شغل باید تخصص و تسلط کافی بر سخت افزار سی pc ویندوز و نتورک داشت. درآمد تقریبی این شغل در سال حدود ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار است.
 اپراتور کامپیوتر: باید تخصص کافی در زمینه های سخت افزار نرم افزار و نتورکینگ داشته باشد. درآمد این شغل در سال حدود ۴۴ هزار دلار است.
Help desk analyst: برای این شغل سافت اسکیل و مهارت های تعاملی از ملزومات این کار است همچنین داشتن سابقه کار در بخش خدمات مشتریان در به دست آوردن این شغل بسیار مفید است درآمد این کار در سال ۴۰ هزار دلار تا ۵۰ هزار دلار است.
توسعه دهنده ی نرم افزار:  کارشناسی آیتی الزامی است درآمد این شغل به صورت متوسط ۱۱۸ هزار دلار در سال است.
Technical writer :برای احراز این شغل باید مهارتهای تفکر تحلیلی و توانایی ساده کردن مفاهیم پیچیده  را دارا باشید. این شغل سالیانه درآمدی در حدود ۷۰ هزار دلار دارد.
Database administrator (DBA): در این موقعیت شغلی شرکت‌هایی هستند که تمایلی به استخدام افراد باتجربه در پایگاه داده تولید خود ندارند و این کار در مراحل ابتدایی در شرکت های زیادی تعریف نشده است با این حال داشتن مدرک از مایکروسافت یا اوراکل می‌تواند برای پذیرش در این موقعیت شغلی تاثیر زیادی داشته باشد. درآمد این شغل حدود 100 هزار دلار است .
Quality assurance (QA) analyst: در این شغل تخصص در مورد روش‌های توزیع مناسب الزامی است همچنین متقاضی این شغل باید توانایی حل مسائل به شیوه تحلیلی داشته باشد. درآمد این کار در حدود ۷۷ هزار دلار در سال است.
Front-end web developer: داشتن یک وب سایت ویژه و خاص  برای کسب این شغل الزامی است همچنین متقاضی باید در HTML، CSS، و JavaScript تخصص کافی داشته باشد. درآمد به صورت تقریبی حدود ۸۸ هزار دلار در سال است.
 در پایان باید یادآوری کرد بیش از آنکه برای تحصیل در رشته آی تی در کانادا اقدام کنید باید به یاد داشته باشید نخست،کاری که به انجام آن علاقه و یا در آن کارمهارت دارید را بیابید و بر آن تمرکز کنید کسب و کاری که در آینده می‌خواهید داشته باشید و اندازه ی درآمدی که نیاز دارید را در اهداف خود بگنجانید و بر اساس آن مقطع تحصیلی و مدرک خود را انتخاب کنید. همواره دانشگاهی معتبر را انتخاب کنید .از انتخاب دانشگاه صرفاً به منظور شهریه پایین و برنامه‌های آموزشی آسانتر اجتناب کنید به یاد بسپارید زمان و پولی که هزینه میکنید به عنوان یک سرمایه گذاری برای آینده شما خواهد بود.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش