کد: 140006115408316706

آشنایی با کالج تایلرز استرالیا

کد: 140006115408316706

https://bit.ly/3h7dDvF

، اصفهان , (اخبار رسمی): کالج تایلرز بیش از ۹۰ سال است در امر آموزش و تدریس دانش آموزان و دانشجویان بین المللی در مقطع دبیرستان و آماده سازی برای ورود به دانشگاه فعال است. اساس آموزش در این کالج بر پایه ی ترکیب دانش تئوری و آکادمیک با یادگیری تجربه های عملی است.

آشنایی با کالج تایلرز استرالیا :

کالج تایلرز بیش از ۹۰ سال است در امر آموزش و تدریس دانش آموزان و دانشجویان بین المللی در مقطع دبیرستان و آماده سازی برای ورود به دانشگاه فعال است. اساس آموزش در این کالج بر پایه ی ترکیب دانش تئوری و آکادمیک با یادگیری تجربه های عملی است تا دانش آموزان به بهترین شکل به توانایی‌های نهفته خود پی ببرند و در آینده کاری و حرفه ای شان موفق باشند.

همچنین این کالج یادگیری مهارت های زبان انگلیسی را برای دانش آموزان بین المللی، در راس آموزش های خود قرار داده تا برای موفقیت در تحصیل به پیشرفت‌های بیشتری دست یابند. آزمونهای پایانی این کالج تحت نظارت دانشگاه سیدنی است. همچنین در طول دوره آموزشی استادان دانشگاه سیدنی بر اساس برنامه‌ای مدون از کالج بازدید می‌کنند تا دانش آموزان کالج را در ارتباط با رشته تحصیلی آینده کاری و حرفه ای شان راهنمایی کنند. لازم به یادآوری است ،دوره فاندیشن کالج سیدنی مخصوص دانش آموزان بین المللی است.

کالج تایلرز استرالیا:

کالج تایلرز  دارای دو کالج در شهرهای اکلند و سیدنی است.

1. کالج سیدنی:

این کالج برای متقاضیان ورود به دانشگاه سیدنی که در بین ۵۰ دانشگاه برتر جهان جای دارد برنامه‌های جامع ایجاد کرده است که به این قرار است. دوره آماده‌سازی دبیرستان دوره زبان انگلیسی اکادمیک (AEP) دوره فاندیشن دانشگاه سیدنی

2. کالج اکلند:

این کالج در شهر اکلند در کشور نیوزیلند جای دارد و جهت آماده سازی متقاضیان برای ورود به یکی از دانشگاه برتر نیوزیلند برنامه های آموزشی پیش از دانشگاه دارد.

برنامه‌هایی که عبارتند از :

  • برنامه پیش از فاندیشن
  • دوره فاندیشن
  • دوره زبان انگلیسی

شرایط کالج سیدنی تایلرز:

در این کالج اساس آموزش بر پایه اولویت های دانش آموز است.

 در این رابطه متقاضی از هر نظر پشتیبانی می شود تا بتوانند از راهنمایی های آکادمیک و علمی تا خدمات مشاوره‌ای و بهداشتی برخوردار شود.در این کالج برای متقاضیان زیر سن ۱۸ سال خدمات ویژه ایجاد شده است مانند ،ایجاد اقامتگاه های خاص با نظارت سرپرستان دائمی و وجود مشاوران دائمی برای این دانش‌آموزان .این کالج خدمات ویژه ای نیز برای دانش آموزان بین المللی دارد به این ترتیب که برای رفع استرس به خاطر ورود به یک کشور نا آشنا، در هماهنگی با کالج افرادی برای استقبال و راهنمایی به فرودگاه فرستاده می‌شوند که دانش‌آموز سردرگم و مضطرب نشود.

این کالج برای موفقیت دانش آموزان و استفاده هر چه بهتر از زمان امکانات زیادی ایجاد کرده است مانند:

  • لابراتوارهای علوم و کامپیوتر
  • کتابخانه
  • استودیوهای هنر و طراحی
  • سوئیت موسیقی
  • اتاق‌های تمریی
  • اتاق‌های مشترک دانش آموزی
  • مرکز بهداشت
  • تلسکوپ های نجومی

 دوره فاندیشن:

این دوره جهت آماده کردن متقاضیان برای ورود به دانشگاه اجرا می‌شود ، برگزاری این دوره ها بر اساس سطح علمی دانش آموزان متفاوت است.

دوره های فاندیشن خود دارای دوره هایی است که عبارتند از :

  • Standard Program: این دوره در دو ترم در پنجاه و دو هفته برگزار می‌شود و در هر هفته دارای ۲۵ ساعت کلاس است.
  • Intensive Program:این دوره نیز در دو ترم آموزشی و به طول ۴۰ هفته برگزار می‌شود. کلاس ها  نیز ۳۰ ساعت در هفته است.
  • Extended Program:  این دوره در سه ترم و در طول 78 به انجام می‌رسد.

زمان شروع همه این دوره ها گوناگون است و در طول سال اجرا می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با این دوره می‌توانند به این نشانی اینترنتی مراجعه کنید.

اقامتگاه های کالج تایلرز :

این کالج دارای انواع اقامتگاه های دانش آموزی و دانشجویی است که عبارتند از :

  • Homestay : این گزینه شامل زندگی با یک خانواده استرالیایی می‌شود با انتخاب Homestay دانش آموزان یا دانشجویان ضمن آشنایی بهتر با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این کشور دارای مهارت بیشتر و راحت تری در زبان انگلیسی می شود .
  • Student Residences: این اقامتگاه ها  مجموعه آپارتمانهای تمام مبله اند با  آشپزخانه و لابی های مشترک این نوع از اقامتگاه‌ها امکان آشنایی با سایر دانشجویان ایجاد می‌کند .
  • Rental houses or apartments:این گزینه برای کسانی است که می‌خواهند در آپارتمان و خانه مستقل و شخصی اقامت کنند.به این منظور کالج آپارتمان ها و مکان های نزدیک به محل تحصیل که به این منظور اجاره داده می شوند را به دانشجو معرفی می‌کند.

 برای آگاهی بیشتر در این موضوع می‌تواند  به اینجا مراجعه کنید .

پذیرش در کالج تایلرز :

برای پذیرش در این کالج باید با سیاست‌های آن در این مورد آشنا باشید مثلا متقاضی دوره فاندیشن Intensive  حتما باید نمرات بالایی در زبان انگلیسی و درس های مربوط با رشته انتخابی خود داشته باشد.

همچنین برای دوره  Standard  باید دست کم نیمی از نمره کامل در زبان انگلیسی و درس های مشخصی را به دست آورده باشد و دوره ی فاندیشن Extended برای آن دسته از متقاضیانی برگزار می‌شود که پیش از ورود به دانشگاه باید در درس های پایه و اصلی مانند ریاضی و علوم ،پایه قوی تری کسب کنند.

برای آگاهی از شرایط اقامت دانش‌آموزان زیر ۱۸ سال و تحصیل در استرالیا به اینجا مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش