اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005125359815241

تفاوت آل این وان (کامپیوترهای بدون کیس) و مینی کیس

کد: 140005125359815241

https://bit.ly/3s1I9vh

، (اخبار رسمی): کامپبیوترهای بدون کیس یا آل این وان‌ها از جمله سیستم‌های کامپیوتری هستند که از لحاظ ساختاری به کامپیوترهای بزرگ شخصی شباهت دارند. مینی کیس‌ها در واقع کیس‌های معمولی و قدیمی در ابعاد کوچک هستند. تفاوت آل این وان و مینی کیس در فن لس، میزان خرابی و تجهیزات جانبی می باشد.

تفاوت آل این وان (کامپیوترهای بدون کیس) و مینی کیس
آل این وان

آل این وان‌ها از جمله سیستم‌های کامپیوتری در ابعاد کوچک و مینی کیس‌ها در واقع کیس‌های معمولی و قدیمی در ابعاد کوچک هستند. در داشتن تجهیزات جانبی، فن و قابلیت تعویض قطعات با بکدبگر متفاوت هستند.

برای پاسخ به این سوال که کامپیوترهای بدون کیس ( آل این وان) چه تفاوتی با مینی کیس‌ها دارند در ابتدای امر باید به تعریف هرکدام به صورت جداگانه بپردازیم.

آل این وان چیست؟

کامپبیوترهای بدون کیس یا آل این وان‌ها از جمله سیستم‌های کامپیوتری هستند که از لحاظ ساختاری به کامپیوترهای بزرگ شخصی شباهت دارند. آل این وان‌ها سیستم‌هایی با ابعاد کوچک با قابلیت‌هایی بیشتر از لپ‌تاپ‌ها هستند. کیس و اسپیکر در آل این وان به گونه ای تعبیه شده است که می توانیم در پشت مانتیورآن را قرار دهیم. کامپیوترهای بدون کیس از لحاظ ظاهری شبیه کامپیوترهای رومیزی و از لحاظ فشردگی و نظم قطعات، مانند لپ‌تاپ‌ها هستند.

آل این وان‌ها، ظاهری مدرن دارند و استفاده از آن‌ها بسیار ساده است. درحال حاضر برندهای مختلفی هم‌چون اچ پی، دل، ایسوس، ای‌مک پرو و لنوو در بازار موجود است.

مزایای آل این وان

1- ابعاد کوچک و کم حجمی دارند، بنابراین فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و مناسب فضای اداری و سازمان‌ها هستند.

2- مصرف برق کمی دارند و حدود ۸۰ درصد کمتر از کامپیوترهای رومیزی و بزرگ، برق مصرف می‌کنند. این ویژگی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها با تعداد کارمندان بالا  بسیار حائز اهمیت است.

3- خرابی بسیار پایینی دارند و گرمای اندکی تولید می‌کنند.

مینی کیس چیست؟

مینی کیس‌ها در واقع کیس‌های معمولی و قدیمی در ابعاد کوچک هستند. برندها و کمپانی‌های تولیدکننده کیس‌های معمولی از جمله اچ پی و دل، مینی کیس‌ها را هم تولید می‌کنند. قیمت مینی کیس‌ها نسبت به کیس‌های معمولی بالاتر است.

مینی کیس‌ها معمولا به صورت استوک وارد می‌شوند. برای ارتقای آنها نیازی به خرید قطعات خاصی نیست و همان هارد و رم معمولی و گرافیک با پایه کوتاه کار شما را راه خواهند انداخت ولی از جهتی دیگر مینی کیس‌هایی وجود دارند که رم و هارد آن جزو رم و هارد لپ تاپی هستند و عملا به دلیل نبود فضای بزرگتر در آن امکان استفاده از رم و هارد معمولی و یا گرافیک معمولی نیست.

از مزایای مینی کیس می توان به کوچک بودن ابعاد آن‌ها اشاره کرد.

مینی کیس

شباهت کامپیوترهای بدون کیس(آل این وان) و مینی کیس

کامپیوترهای بدون کیس یا آل این وان و مینی کیس هردو:

1-ابعاد کوچکی دارند و سبک هستند.

2- می توانیم در صورت نیاز ارتقا دهیم.

3- دارای کاریری مشابه هستند.

تفاوت آل این وان و مینی کیس

1- در صورت استفاده از مینی کیس باید مانیتور و کیبورد را به صورت جداگانه تهیه کنیم در حالی‌که آل این وان به صورت یکجا همه را در خود جا داده است.

2- آل این وان‌ها فن لس هستند در حالی که مینی کیس‌ها دارای فن خنک کننده می‌باشند.

3- آل این وان‌ها به دلیل فن لس بودن فاقد سروصدا هستند در حالی‌که مینی کیس‌ها اینگونه نیستند.

4- در صورت خراب شدن آداپتور مینی کیس، قابلیت تعمیر را ندارند در حالی‌که در آل این وان می توانیم آن را تعمیر کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید