اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008035493415241

چگونه می‌توان از مینی کامپیوترها در ادارات و شرکت‌ها استفاده کرد؟

کد: 140008035493415241

https://bit.ly/3GlbZSf

، (اخبار رسمی): مینی کامپیوترها، به دلیل مزیت‌هایی که دارند مورد استفاده زیادی قرار می‌گیرند. یکی از موارد استفاده مینی کامپیوترها، در ادارات و شرکت‌ها می‌باشد.  امروزه مینی کامپیوتر ها، به دلیل حجم کمی که در محیط‌های کاری اشغال می‌کنند طرفدار زیادی در ادارات پیدا کرده‌اند.

چگونه می‌توان از مینی کامپیوتر ها در ادارات و شرکت‌ها استفاده کرد؟
چگونه می‌توان از مینی کامپیوترها در ادارات و شرکت‌ها استفاده کرد؟

مینی کامپیوترها، به دلیل مزیت‌هایی که دارند مورد استفاده زیادی قرار می‌گیرند. یکی از موارد استفاده مینی کامپیوترها، در ادارات و شرکت‌ها می‌باشد.  امروزه مینی کامپیوتر ها، به دلیل حجم کمی که در محیط‌های کاری اشغال می‌کنند طرفدار زیادی در ادارات پیدا کرده‌اند. زیرا در بیشتر محیط‌های کاری هم بحث کمبود فضا مطح است و هم مقوله زیبایی. این موارد را با مینی کامپیوترها، به بهترین شکل می‌توان در محیط‌های کاری لحاظ کرد. زیرا دیگر با مینی کامپیوترها خبری از شلوغی محیط‌های کاری نیست.

مزیت مینی کامپیوتر ها در این است که دیگر مانند کیس‌ها کابل‌های فراوارن در دور میز وجود ندارد که باعث دست و پا گیری کارکنان شود. همچنین در بحث زیبایی، ویژگی پررنگ مینی کامپیوترها این است که به آسانی در پشت مانیتور نصب می‌شوند. در نتیجه نیازی نیست که شما در اداره و شرکت خود جایگاهی را برای کیس‌های بزرگ در نظر بگیرید. زیرا شما می‌توانید مینی کامپیوتر را در زیر میز، روی دیوار، پشت مانیتور و یا … نصب کنید.

در نتیجه می‌بینید که با انتخاب چقدر تفاوت در محیط کاری خود ایجاد کرده‌اید و قطعا نتیجه آن را در آینده در محیط خود نیز می‌بینید.

از دیگر مواردی که در انتخاب مینی کامپیوترها در اداره‌ها و شرکت‌ها مطرح می‌شود عدم ویروسی شدن سیستم‌ها است. زیرا شما می‌توانید با استفاده از یک سرور و چندین زیروکلاینت تمامی سیستم‌های این بخش را با کمترین هزینه و بالاترین امنیت مجهز نمایید.لذا پیشنهاد می‌گردد از مدل‌های سرور و زیروکلاینت  زیر برای این بخش ها استفاده شود. مانند زیروکلاینت‌: HP t410.

مینی کامپیوترها موارد استفاده مختلفی دارند. از جمله آن‌ها می‌شود به حیطه‌های مختلف اشاره کرد:

۱٫ حسابداری

سوالی که مطرح می‌شود در اکثر اداره‌ها و شرکت‌ها بخش حسابداری است. آیا حسابداری و نرم افزارهای مربوط به آن با مینی کامپیوترها سازگاری دارد؟

در این بخش باید گفت که در حسابداری کاربران نیاز به سرعت بالای سیستم‌ها و مینی کامپیوترها و همچنین پشتیبانی راحت‌تری نیز در استفاده از نرم افزارهای حسابداری نیاز دارند.

۲٫ دبیرخانه

در قسمت دبیرخانه ما استفاده از زیروکلاینت‌ها را پیشنهاد می‌دهیم. پیشنهاد زیروکلاینت به جای تین کلاینت چند علت دارد. از جمله این دلایل می‌توان به این اشاره کرد که استفاده از نرم افزارهای اتوماسیون اداری و همچنین اسناد ثبتی پیشنهاد می گردد که از  زیروکلاینت‌ها استفاده کنند. استفاده از زیروکلاینت‌ها به این صورت است که با استفاده از یک سرور و چندین زیروکلاینت تمام سیستم‌های این بخش با کمترین هزینه و همینطور با بالاترین امنیت مجهز می‌شود.

۳٫  سیستم نوبت دهی

در سیستم‌های نوبت دهی به دلیل این‌که این بخش نیازمند وجود یک سیستم ثابت با کارکرد ۲۴ ساعته برای رزرو نوبت می باشد. در نتیجه ما مینی کامپیوتری به شما پیشنهاد می‌دهیم که قابلیت کار ۲۴ ساعته در هفت روز هفته را دارا باشد. به همین منظور ما استفاده از تین کلاینت‌ها را برای این بخش پیشنهاد می‌دهیم. زیرا انتخابی بسیار مقرون به صرفه‌تر و معقول‌تر است.

۴٫   اپراتور

با توجه به اینکه در این بخش عملیات مربوط به آماده سازی، راه اندازی و راهبردی کلیه دستگاه‌های اصلی و جانبی رایانه‌ها و یا انجام عملیات مربوط به ورود، ضبط و نگهداری داده‌ها  انجام می‌شود پیشنهاد می‌شود از دستگاه های زیر در این بخش استفاده شود مانند: HP t630، HPt620

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]