اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010225632615241

معرفی پنج هوش مصنوعی در CES 2022

کد: 140010225632615241

https://bit.ly/3fiw6UF

، (اخبار رسمی): CES متعلق به انجمن فناوری مصرف کننده (CTA) است. تمام جنبه‌های فناوری در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود، از تولیدکنندگان، توسعه‌دهندگان، تامین‌کنندگان محصولات فناوری مصرف‌کننده، محتوا، سیستم‌های تحویل فناوری و موارد دیگر، همه به‌طور مناسب در رویداد CES ارائه شده‌اند.

5 معرفی برتر هوش مصنوعی در CES 2022
معرفی پنج هوش مصنوعی در CES 2022

CES پیشروترین و برجسته‌ترین رویداد فناوری در جهان است که سالانه برگزار می‌شود. در چند سال گذشته، این رویداد به عنوان محل آزمایشی برای فناوری‌های جدید و نوآوران در سراسر جهان شناخته شده‌است.

 بسیاری از ما ممکن است از قبل بدانیم که CES چیست و به چه معناست. به خاطر کسانی که ممکن است این را می‌خوانند و ممکن است آنقدرها با فناوری آشنا نباشند. CES پیشروترین و برجسته‌ترین رویداد فناوری در جهان است که سالانه برگزار می‌شود. در چند سال گذشته، این رویداد به عنوان محل آزمایشی برای فناوری‌های جدید و نوآوران در سراسر جهان شناخته شده‌است.

جدای از حضور در صحنه و نمایش محصولات فناوری جدید در حالی که جهان تماشا می‌کند، این مکان همچنین مکانی است که شناخته شده ترین برندهای جهان تجارت می‌کنند، با شرکای جدید و باهوش ترین نوآوران ملاقات می‌کنند.

CES متعلق به انجمن فناوری مصرف کننده (CTA) است. تمام جنبه‌های فناوری در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود، از تولیدکنندگان، توسعه‌دهندگان، تامین‌کنندگان محصولات فناوری مصرف‌کننده، محتوا، سیستم‌های تحویل فناوری و موارد دیگر، همه به‌طور مناسب در رویداد CES ارائه شده‌اند.

اقلام توسط غرفه داران در تمام زمینه‌های فناوری مصرف کننده ارائه می‌شود که شامل اتصال 5G، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و مجازی، شهرهای هوشمند، ورزش، رباتیک است. در این مقاله، ما در مورد برترین اعلامیه‌های هوش مصنوعی که در CES 2022 اخیراً به پایان رسید، صحبت خواهیم کرد.

انویدیا از فناوری هوش مصنوعی خودرو رونمایی کرد.

تا به حال نام شرکت انویدیا را شنیده‌اید، بله، آن‌ها شرکتی هستند که مسئول طراحی واحدهای پردازش گرافیکی برای بازارهای بازی و حرفه‌ای و همچنین واحدهای سیستم روی تراشه برای بازار محاسبات تلفن همراه و خودرو هستند. در رویداد فناوری که اخیراً به پایان رسید، این شرکت بر پلتفرم DRIVE Hyperion 8 خود تأکید کرد و خاطرنشان کرد که شرکت‌های بیشتری شروع به پذیرش معماری و حسگرهای رایانه می‌کنند که برای اولین بار در نوامبر معرفی شد. طبق گفته این شرکت، پلتفرم هوش مصنوعی دارای 12 دوربین فراگیر، 9 رادار، 12 حسگر اولتراسونیک، یک لیدار در جلو و سه دوربین حسگر داخلی است. پلتفرم Hyperion 8 توسط Nvidia's DRIVE Orin SoC تامین می‌شود.

به گفته کانی، نماینده این شرکت، او می‌گوید: «ایجاد یک خودروی خودمختار به یک معماری پلتفرم کاملاً جدید و تکنولوژی توسعه نرم‌افزار نیاز دارد.» کانی توضیح داد که «هم سخت‌افزار و هم نرم‌افزار باید به‌طور کامل آزمایش و تأیید شوند تا تضمین کنند که می‌توانند در برابر سختی‌های رانندگی روزانه مقاومت کنند، در حالی که الزامات ایمنی و امنیت بالای یک وسیله نقلیه خودکار را برآورده می‌کنند.

انویدیا همچنین امیدوار است که برای اینکه صنعت لجستیک ایالات متحده بتواند با اختلالات عرضه ناشی از بیماری‌های همه گیر مقابله کند و بر آن غلبه کند، نیاز زیادی برای این صنعت وجود دارد که پلت فرم DRIVE Orin خود را بپذیرد. به گفته این شرکت، DRIVE Origin می‌تواند کمک زیادی به مشاغل حمل و نقل خودران کند تا کمبود پیش بینی شده بیش از 140000 راننده در ایالات متحده تا سال 2027 را جبران کند.

ابزار جدید هوش مصنوعی کم کد Avalanche Computing

یک شرکت تایوانی در زمینه فناوری و محاسبات در مقیاس فوق‌العاده که با نام Avalanche Computing شناخته می‌شود، یک ابزار جدید هوش مصنوعی با کد پایین به نام haisten AI راه‌اندازی کرده‌است. در CES 2022، این شرکت فناوری نشان داد که چگونه شرکت‌ها می‌توانند از مزایای این پلتفرم برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی تنها با یک کلیک و بدون کدنویسی استفاده کنند.

محاسبات نشان داده‌است که هوش مصنوعی hAIsten از چند پردازنده گرافیکی برای تسریع توسعه هوش مصنوعی استفاده می‌کند و در عین حال چرخه توسعه هوش مصنوعی را به چند ماه کاهش می‌دهد. بسیاری از شرکت‌هایی که منابع مالی را برای استخدام افراد برتر مانند دانشمندان داده، مهندسان، کارشناسان حوزه و مدیران برای توسعه هوش مصنوعی و استخدام مهندسان برای استقرار مدل‌های هوش مصنوعی خود اختصاص نمی‌دهند - بیشترین سود را از آن خواهند برد.

ابزار جدید هوش مصنوعی با AWS ، Microsoft Azure و Google Cloud و همچنین سخت افزار NVIDIA، Qualcommو OpenVino سازگار است و آموزش و استقرار مدل AI را در دستگاه‌های ابری و لبه ارائه می‌دهد.

Bosch و Highmark Health همکاری خود را در CES 2022 برای تحقیقات ریوی کودکان اعلام کردند.

Bosch و Highmark Health برای استفاده از فناوری‌های حسگر جدید در تلاش برای استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص اختلالات ریوی نوجوانان مانند آسم به توافق رسیده‌اند. مطالعه برنامه ریزی شده در نهایت بر روی تمرین پزشکان است که از گوشی پزشکی در کنار قفسه سینه بیمار برای تشخیص الگوهای صوتی ناهنجار استفاده می‌کنند. در حالی که یکی از نمایندگان بوش در حال بحث در مورد این اتحاد بود، آن شخص می‌گوید: Highmark Health و Bosch از فناوری حسگر مجهز به هوش مصنوعی برای گوش دادن و تشخیص نشانه‌های صوتی استفاده می‌کنند که می‌تواند به تشخیص بیمار کمک کند. گفته می‌شود که این روش‌های هوش مصنوعی با اجازه دادن به داده‌های تشخیصی مبتنی بر هوش مصنوعی صوتی که برای مطالعه و اقدامات بیشتر به پزشک منتقل می‌شوند، پتانسیل بهبود مراقبت‌های خانگی بیمار محور را دارند.

INFINIQ از چندین نوآوری هوش مصنوعی در CES 2022 رونمایی کرد.

INFINIQ، شرکتی متخصص در راه‌حل‌های خدمات داده‌های هوش مصنوعی و خودرو است، که فناوری‌های نوآورانه رانندگی خودکار خود را در برجسته‌ترین نمایشگاه فناوری جهان معرفی کرد و بیش از 180000 مهمان را تشویق کردند. سرویس ناشناس‌سازی داده‌ها که در مورد آن بسیار صحبت می‌شود و با نام Wellid شناخته می‌شود، گفته شده است که این سرویس داده‌های بصری را به گونه‌ای تجزیه و تحلیل می‌کند که قابل شناسایی نباشد.

چهره‌ها و پلاک‌ها را می‌توان ناشناس کرد، که برای مطابقت با استانداردهای حریم خصوصی جهانی مانند GDPR، قانون AI، CCPA و CPRA ضروری است. قابلیت‌های متعدد آن توجه شرکت‌های هوش مصنوعی مختلف را در CES 2022 جلب کرد. این دستگاه برای خدمات خرده‌فروشی مانند فروشگاه‌های 24 ساعته، فروشگاه‌های بدون سرنشین، و پیشخوان‌های خودپرداز بهینه شده است INFINIQ .قبلاً درخواست‌هایی را از شرکت‌های خرده فروشی جهانی ارائه کرده‌است.

ITRI در نمایشگاه CES 2022 نوآوری‌هایی را در زمینه هوش مصنوعی، روباتیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات معرفی می‌کند.

ITRI، برنده جوایز نوآوری CES 2022، ربات هوش مصنوعی RGB D را معرفی کرده است. این نوآوری هوش مصنوعی که اولین ربات مشترک جهان است دارای دید سه بعدی است. در یک بازوی رباتیک، فناوری هوشمند سنجش بینایی سه بعدی مانند یک جفت چشم انسان عمل می‌کند. هنگامی که ربات RGB D AI با سایر ربات‌ها مقایسه می‌شود، اندازه سنسور را 168 برابر کاهش می‌دهد در حالی که سرعت سنجش را 38.6 برابر افزایش می‌دهد. به گفته یک منبع آنلاین، فناوری هوشمند سنجش بینایی سه بعدی این توانایی را دارد که به صورت خودکار ناحیه شی را در سه بعد اسکن کند و پشتیبانی فوری و هماهنگ از بازوی رباتیک ارائه دهد، زیرا زاویه مناسبی را که در آن اشیاء برداشته می‌شوند بر اساس موقعیت و مکانی مشخص می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش