اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010015596615241

چرا باید آل این وان داشته باشید؟

کد: 140010015596615241

https://bit.ly/3pi5Csc

، (اخبار رسمی): آل این وان کامپیوتری است که همه اجزای دسکتاپ را در یک واحد محصور ترکیب می‌کند، به جای داشتن یک برج کامپیوتر مجزا از مانیتور نمایشگر. عملکرد آن مانند چیدمان دسکتاپ سنتی است، اما معمولاً نمایه کوچک‌تری دارد و فضای بسیار کمتری را اشغال می‌کند.

چرا باید آل این وان داشته باشید؟
چرا باید آل این وان داشته باشید؟

دسکتاپ All in one دارای طراحی باریک‌تری است که فضای کلی کمتری را نسبت به پیکربندی برج و مانیتور حجیم‌تر اشغال می‌کند.

اگر به دنبال یک کامپیوتر رومیزی جدید هستید، باید به فکر تهیه یک کامپیوتر دسکتاپ همه در یک باشید. ما چندین مدل در بازار با نیازهای مختلف کاربران در ذهن داریم. در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا باید دسکتاپ همه در یک بخرید و متناسب با نیازهای خانه یا کسب و کار خود را پیدا کنید.

آل این وان کامپیوتری است که همه اجزای دسکتاپ را در یک واحد محصور ترکیب می‌کند، به جای داشتن یک برج کامپیوتر مجزا از مانیتور نمایشگر. عملکرد آن مانند چیدمان دسکتاپ سنتی است، اما معمولاً نمایه کوچک‌تری دارد و فضای بسیار کمتری را اشغال می‌کند. تفاوت بین دسکتاپ all in one و دسکتاپ معمولی این است که شما معمولاً یک کامپیوتر AiO با مشخصاتی که قبلاً می‌خواهید خریداری می‌کنید.

دسکتاپ‌های سنتی اغلب بزرگتر هستند، تا حدی به این دلیل که اجزای برج آن‌ها دارای فضای خالی است. دسکتاپ AiO این فضای هدر رفته را ندارد زیرا هدف آن تجربه فشرده‌تری است.

مزایای اچ پی ال این وان:

1. فضای میز خود را ذخیره کنید:

دسکتاپ All in one دارای طراحی باریک‌تری است که فضای کلی کمتری را نسبت به پیکربندی برج و مانیتور حجیم‌تر اشغال می‌کند. بسیاری از دفاتر برای پیدار کردن مکان‌هایی برای قرار دادن رایانه‌ها تلاش می‌کنند، بنابراین ممکن است روی زمین، در یک کابینت غبارآلود یا در مکان‌های صعب العبور در داخل اتاق کار قرار بگیرند. تغییر روی دسکتاپ همه در یک می تواند فضای قابل توجهی را در دفاتر ایجاد کند.

2. طراحی زیبا:

دسکتاپ all in one اغلب با توجه به اندازه خریداری می شود، بنابراین طراحی آن از نظر رنگ و پرداخت زیباتر از بسیاری از دسکتاپ‌های سنتی است.

3. می‌توانید آن را به هر جایی با خود ببرید. راحتی all in one این است که می توانید آن را هر کجا که بخواهید با خود ببرید. این دسکتاپ‌های کوچک‌تر و سبک‌تر را می‌توان به راحتی برداشت و به اتاق یا دفتر دیگری برد. آن‌ها به طور کلی سبک وزن هستند و آن‌هایی که دارای صفحه نمایش لمسی داخلی هستند حتی نیازی به همراه داشتن ماوس یا صفحه کلید ندارند.

4- در مصرف انرژی و نگهداری صرفه جویی کنید دسکتاپ‌های HP All in One در مقایسه با دسکتاپ‌های سنتی بزرگ‌تر، کم‌صدا هستند و گرمای زیادی آزاد نمی‌کنند. زدودن گرد و غبار در یک دستگاه نیز آسان‌تر است زیرا دستگاه دقیقاً روی میز شما قرار می‌گیرد، جایی که به راحتی در دسترس تمیز کردن است. این رایانه‌های شیک‌تر و کوچک‌تر با درگاه‌ها و دهانه‌های کمتری را می‌توان با حداقل تلاش پاک کرد و از آنها مراقبت کرد

نتیجه گیری

جایگزینی برج‌های رومیزی قدیمی‌تر و فضای مصرف‌کننده با رایانه‌های رومیزی HP All in One تنها یکی از راه‌های بازیابی فضا و کمک به زیباسازی دفتر یا خانه است. البته، HP All in One دارای ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای مانند صفحه نمایش لمسی HD، قابلیت حمل آسان و طراحی عالی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش