اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010225633015241

چه زمانی به زیروکلاینت نیاز است؟

کد: 140010225633015241

https://bit.ly/3GxFikc

، (اخبار رسمی): ZeroClient یک سخت افزار بسیار کوچک و فشرده است که بهترین گزینه برای مجازی سازی است. هزینه کمتر، مصرف برق کمتر و فضای کمتر مورد نیاز کیس کامپیوتر و همچنین امنیت بالا از مزایای این دستگاه است.

چه زمانی زیروکلاینت نیاز است؟
چه زمانی به زیروکلاینت نیاز است؟

ZeroClient به دلیل ساختار فنی منحصر به فرد خود در مقایسه با رایانه های شخصی (PC) و تین کلاینت ها، زمان راه اندازی بسیار کمتری دارند و به ادمین ها کمک می کنند تا مشکلات را سریع شناسایی و حل کنند

ZeroClient یک سخت افزار بسیار کوچک و فشرده است که بهترین گزینه برای مجازی سازی است. هزینه کمتر، مصرف برق کمتر و فضای کمتر مورد نیاز کیس کامپیوتر و همچنین امنیت بالا از مزایای این دستگاه است. سرعت بوت با زیروکلاینت بسیار بالاست. نگهداری و سرویس این دستگاه ها نیز زمان زیادی را نمی گیرد.  زیروکلاینت گاهی فقط یک برد مدار الکترونیکی دارند و فضای کمتری را نسبت به رایانه های شخصی اشغال می کنند. به طور کلی، Zero Clientها دستگاه های بسیار قدرتمندی نیستند و نباید انتظار داشته باشید که آنها را با قدرت محاسباتی سنگین، حافظه اصلی بزرگ یا حافظه خارجی بیابید، زیرا Zero Client برای ارائه خدمات اولیه و کاهش هزینه های تجاری طراحی شده اند. در ادامه این مقاله، به این سوال پاسخ خواهیم داد که چه زمانی به زیروکلاینت نیاز است.

ZeroClient به دلیل ساختار فنی منحصر به فرد خود در مقایسه با رایانه های شخصی (PC) و تین کلاینت ها، زمان راه اندازی بسیار کمتری دارند و به ادمین ها کمک می کنند تا مشکلات را سریع شناسایی و حل کنند (به طور کلی ZeroClient ها مشکل خاصی ندارند و در بیشتر موارد گاهی اوقات آنها را انجام می دهند. از طریق زیرساخت ها و سوء استفاده ها مشکلاتی ایجاد کند). ZeroClient ها هیچ عملکرد پردازش داخلی و فضای ذخیره سازی ندارند. تمامی کارها بر روی سرور ذخیره شده و دفتر مرکزی در دست متخصصان فناوری اطلاعات است. توانایی پشتیبانی از پروتکل های ارتباطی گرافیکی با زیروکلاینت بسیار مهم است.

مزایای ZeroClient
هزینه خرید تجهیزات: در نگاه اول، شاید مهم ترین دلیل استفاده اززیروکالینت یا محفظه، اهمیت هزینه باشد. با توجه به افزایش قیمت قطعات کامپیوتر، هزینه مونتاژ کیس بسیار بیشتر از خرید یک زیروکلاینت است. به طور معمول، هزینه مونتاژ یک شاسی با عملکرد سخت افزاری متوسط ​​2-3 برابر هزینه خرید یک زیروکلاینت است.

ایمنی:
یکی از مهم ترین مسائل در سازمان های بزرگ امنیت است. ZeroClient به شما امکان می دهد سطوح مختلف دسترسی و کنترل کاربر را تحت کنترل مدیر مجموعه قرار دهید تا حتی اگر تمام زیروکلاینت در یک مجموعه به سرقت رفته باشد، هیچ اطلاعاتی در دسترس نباشد. اجازه ندهید هیچ کس در اطراف نباشد.

زندگی مفید:
نکته دیگری که در خرید ZeroClient ما را چابک تر می کند، طول عمر دستگاه ZeroClient است. عمر متوسط ​​یک مسکن تقریباً 5 سال و یک زیروکلاینت تقریباً 10 سال است، زیرا زیروکلاینت از هیچ قطعه مکانیکی از جمله فن هارد دیسک استفاده نمی کنند و در نتیجه عمر طولانی تری دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ