اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008195517915241

بهترین نرم افزار دسکتاپ از راه دور

کد: 140008195517915241

https://bit.ly/3kB4UUi

، (اخبار رسمی): نرم افزار Remote Desktop به کاربر این امکان را می‌دهد که از طریق یک شبکه داخلی یا اینترنت به طور یکپارچه با یک کامپیوتر در جای دیگری ارتباط برقرار کرده و با آن تعامل داشته باشد.

بهترین نرم افزار دسکتاپ از راه دور
بهترین نرم افزار دسکتاپ از راه دور

نرم افزار ریموت دسکتاپ چیست؟

نرم افزار Remote Desktop به کاربر این امکان را می دهد که از طریق یک شبکه داخلی یا اینترنت به طور یکپارچه با یک کامپیوتر در جای دیگری ارتباط برقرار کرده و با آن تعامل داشته باشد. نرم افزار Remote Desktop به کاربر این امکان را می دهد که کامپیوتر یا لپ تاپ متصل را به گونه ای ببیند و کنترل کند که گویی مستقیماً در مقابل آن نشسته است. نرم افزار Remote Desktop برای مواردی مانند همکاری، پشتیبانی فنی و نمایش مفید است.

تفاوت اصلی بین Remote Desktop و نرم‌افزار اشتراک‌گذاری صفحه در این است که اشتراک‌گذاری صفحه به کاربران اجازه می‌دهد تا به معنای واقعی کلمه صفحه خود را برای ارائه یا کنفرانس وب به اشتراک بگذارند. از طرف دیگر، Remote Desktop طیف کاملی از ویژگی ها را به صورت واقعی ارائه می دهد.

استفاده از راه دور، که هنگام تماس برای پشتیبانی فنی یا دور از استفاده از رایانه های اداری مفید است.

تفاوت اصلی بین Remote Desktop و نرم افزار VDI این است که با VDI، کاربر می تواند در واقع به شبکه شرکت خود دسترسی داشته باشد که با شناسایی و احراز هویت کاربر تأیید می شود. VDI به رایانه کاربر اجازه می دهد تا از یک مکان راه دور دیگر به منابع شبکه و سرورها دسترسی داشته باشد. نرم افزار Remote Desktop جامع تر است و به سادگی تجربه دسکتاپ را بازتولید می کند. دسکتاپ های راه دور توسط تکنسین های تعمیر و نگهداری و متخصصانی که مراکز داده و سایر برنامه های صنعتی را از راه دور پیکربندی می کنند استفاده می شود.

دو دسته اصلی نرم افزارهای دسکتاپ از راه دور وجود دارد: راه حل های مبتنی بر سیستم عامل و راه حل های شخص ثالث.

راه حل مبتنی بر سیستم عامل توسط همان شرکتی ارائه می شود که سیستم عامل کسب و کار شما را ارائه می دهد، به این معنی که مستقیماً روی سیستم نصب می شود. راه حل های شخص ثالث به همین راحتی استفاده می شوند: فقط برنامه را دانلود کنید و برنامه را اجرا کنید، عیب یابی کنید و نرم افزار را برای شما نگهداری کنید.

برای اینکه یک محصول واجد شرایط دسته دسکتاپ از راه دور باشد، باید:

  • صفحه نمایش کامپیوتر از راه دور را روی صفحه نمایش خود در زمان واقعی نمایش دهید
  • از صفحه کلید و ماوس خود برای کنترل صفحه نمایش از راه دور استفاده کنید
  • به کاربر امکان دسترسی کامل و کنترل دسکتاپ از راه دور را می دهد
  • اتصال از طریق شبکه داخلی یا آدرس IP مجاز است

پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف

1- TeamViewer

TeamViewer به عنوان یک ارائه دهنده جهانی راه حل های مخابراتی، به کاربران این امکان را می دهد که همه چیز را در هر کجا و در هر زمان به هم متصل کنند. این شرکت فرصت هایی را برای دسترسی از راه دور، پشتیبانی، کنترل و همکاری ایمن برای نقاط پایانی آنلاین از همه نوع ارائه می دهد. با استفاده از واقعیت افزوده نوآورانه (AR) و اجرای پیشرفته اینترنت اشیا، این شرکت به شرکت‌ها در هر اندازه‌ای اجازه می‌دهد تا به پتانسیل دیجیتالی کامل خود دست یابند.

TeamViewer در بیش از 2 میلیارد دستگاه فعال است. تا 45 میلیون دستگاه به طور همزمان آنلاین هستند. این شرکت که در سال 2005 در گوپینگن آلمان تأسیس شد، بیش از 800 نفر را در دفاتر خود در اروپا، ایالات متحده و منطقه آسیا و اقیانوسیه استخدام می کند. برای اطلاعات بیشتر به https://www.teamviewer.com/ مراجعه کنید .

2-AnyDesk

AnyDesk در سال 2014 در آلمان تاسیس شد و نرم افزار منحصر به فرد دسترسی به دسکتاپ از راه دور آن توسط بیش از 300 میلیون کاربر در سراسر جهان دانلود شده است و هر ماه 14 میلیون کاربر دیگر به آن اضافه می شود. این نرم افزار مبتنی بر کدک منحصر به فرد خود ما، DeskRT است، که به شما امکان می دهد تقریباً یکپارچه کار کنید، چه در راهرو یا در سراسر جهان، و همچنین برای اتصالات اینترنت با پهنای باند کمتر.

ما یکی از 50 شرکت در حال رشد سریع در آلمان هستیم که عملکرد عالی محصول را که برای برنامه های دسکتاپ از راه دور ضروری است، با ساختار قیمت بسیار مقرون به صرفه و سازگار ترکیب می کنیم.

3-  Splashtop

Splashtop Business Access یک راه حل نرم افزاری از راه دور دسکتاپ برای حرفه ای ها و تیم های تجاری است. دسترسی کاربر از راه دور را به صورت مرکزی مدیریت کنید. افراد و تیم‌ها می‌توانند از Splashtop Business Access برای دسترسی از راه دور به رایانه‌های خود و رایانه‌های مشترک با هر دستگاهی استفاده کنند.

تقریباً از هر دستگاهی از راه دور به Windows و Mac خود دسترسی داشته باشید: Windows، Mac، iOS، Android و مرورگر Chrome / Chromebook. به سادگی Splashtop Streamer را روی همه رایانه‌های هدفی که می‌خواهید از راه دور کنترل کنید نصب کنید و Splashtop Business را روی هر دستگاه تلفن همراه یا رایانه‌ای که می‌خواهید از راه دور استفاده کنید نصب کنید.

Zoho Assist-4

نشست سریع مبتنی بر وب برای پشتیبانی مشتری از راه دور هنگام جستجو و کنترل از راه دور یکپارچه رایانه با نظارت کاملاً ایمن و قابل اعتماد بر دسترسی از راه دور

VNC Connect-5

VNC® Connect یک نرم افزار به اشتراک گذاری صفحه نمایش است که توسط RealVNC، مخترع اصلی فناوری VNC برای دسترسی از راه دور توسعه یافته است. VNC Connect vi pozvolyava da se svŭrzhete s otdalechen kompyutŭr navsyakŭde po sveta, da go pokazhete kato

BeyondTrust-6

پشتیبانی از راه دور BeyondTrust (پشتیبانی از راه دور بومگار سابق) راه حل شماره یک برای سازمان هایی است که به دسترسی ایمن و پشتیبانی برای هر دستگاه یا سیستمی در هر نقطه از جهان نیاز دارند. تکنسین‌هایی که از پشتیبانی از راه دور استفاده می‌کنند می‌توانند به سرعت متصل شوند، سیستم‌ها و دستگاه‌های راه دور را مشاهده و کنترل کنند، با کاربران نهایی یا سایر تکنسین‌ها چت و تعامل داشته باشند، در حالی که دسترسی از راه دور را فراهم می‌کنند.

سازمان ها در تمام بازارهای عمودی در سراسر جهان از پشتیبانی از راه دور برای ارائه خدمات پشتیبانی برتر و کاهش تهدیدات برای داده ها و سیستم های ارزشمند استفاده می کنند. BeyondTrust دارای مالکیت خصوصی و مستقر در آتلانتا، جورجیا با دفاتر و شرکا در سراسر جهان است.

با BeyondTrust در www.beyondtrust.com، در وبلاگ BeyondTrust یا در فیس بوک، توییتر و لینکدین ارتباط برقرار کنید. یک نسخه آزمایشی رایگان از پشتیبانی از راه دور در https://www.beyondtrust.com/remote support / tria دریافت کنید

GoToAssist-7

پشتیبانی از راه دور GoToAssist به متخصصان خدمات و پشتیبانی کمک می کند تا مشکلات فنی را برای مشتریان راه دور، رایانه ها و سرورهای بدون نگرانی حل کنند. این یک برنامه دسکتاپ و مبتنی بر وب را ارائه می دهد که به نمایندگان اجازه می دهد رابط برنامه را انتخاب کنند که به بهترین وجه با نیازها و ترجیحات فردی آنها مطابقت دارد. در نهایت، نمایندگان به یک ابزار تعمیر و نگهداری سریع و آسان برای پشتیبانی از راه دور آسانتر و سریعتر دسترسی دارند.

LogMeIn Rescue-8

LogMeIn Rescue یک راه حل قدرتمند و آسان برای پشتیبانی از راه دور برای رایانه های شخصی، مک، دستگاه های تلفن همراه و موارد دیگر است. Rescue برای خدمت به تیم‌هایی در اندازه‌های مختلف، از میزهای کمک کوچک گرفته تا بزرگ‌ترین سازمان‌های پشتیبانی جهان و همه افراد در میان طراحی شده است. Rescue به شما کمک می کند تا با راه حلی سریع، قابل اعتماد، انعطاف پذیر و با کاربری آسان، پشتیبانی فنی را برای کارمندان، مشتریان یا هر دوی خود ارائه دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]