اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005135361315241

مزایا و معایب آل این وان در سازمان‌ها و شرکت‌ها

کد: 140005135361315241

https://bit.ly/2VF0O3I

، (اخبار رسمی): کامپیوترهای یکپارچه، کامپیوترهای بدون کیس و کامپیوترهای آل این وان نام‌هایی هستند که روی این دستگاه‌ها گذاشته اند. در این نوع از کامپیوترها کیس و مانیتور یکی شده‌اند و تمام اجزای دستگاه داخل آن تعبیه شده است. در دو نوع لمسی و غیر لمسی وجود دارد و می توانیم به آن کیبورد و ماوس هم متصل کنیم.

مزایا و معایب آل این وان در سازمان‌ها و شرکت‌ها
آل این وان

کامپیوترهای آل این وان نام‌هایی هستند که روی این دستگاه‌ها گذاشته اند. در این نوع از کامپیوترها کیس و مانیتور یکی شده‌اند و تمام اجزای دستگاه داخل آن تعبیه شده است

آل این وان چیست؟

کامپیوترهای یکپارچه، کامپیوترهای بدون کیس، کامپیوترهای آل این وان، کامپیوترهای AIO و… نام‌هایی هستند که روی این دستگاه‌ها گذاشته اند. در این نوع از کامپیوترها کیس و مانیتور یکی شده‌اند و تمام اجزای دستگاه داخل آن تعبیه شده است. در دو نوع لمسی و غیر لمسی وجود دارد. می توانیم به آن کیبورد و ماوس هم متصل کنیم.

مزایای آل این وان

1- مصرف برق پایین آل این وان از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌با‌شد، حدودا تا 80 درصد در مصرف برق صرفه جویی می کند.

2- این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که بسیار کارآمد و ارگونومیک است.

3- آل این وان‌ها دارای درگاه‌ها و پورت‌های ورودی و خروجی متعددی هستند و این امر جزو مزیت‌های آن محسوب می‌شود.

4- کیفیت تصویر دراین دستگاه به صورت فول اچ دی و 4k است و امکان نصب آنها بر روی دیوار وجود دارد.

5- ابعاد بسیار کوچکی دارد و فضای کمی را اشغال می‌کند. به همین علت این محصول بیشتر برای محیط‌های اداری کوچک، سازمان‌ها، بانک‌ها و… که فضا برای آنها اهمیت زیادی دارد و در مقابل سیستمی می‌خواهند که کارآیی بالا و شکل ظاهری قابل توجهی نیز داشته باشد، کاربرد دارد.

6- امکان ارتقا با توجه به نوع کاربری کاربر در هارد و رم وجود دارد.

7- حذف سیم‌های متعدد و اضافی از دور دستگاه در مدل‌هایی که ماوس و کیبورد آن‌ها وایرلس می باشد از به‌هم‌ریختگی میز کار جلوگیری می‌کند.

8- صفحه نمایش لمسی بزرگ از ۱۸ اینچ تا ۲۷ اینچ با قابلیت تک لمسی و چند لمسی از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

9- برای گیمرها و گرافیست‌های حرفه ای هم نمونه‌هایی ارائه داده شده است.

معایب آل این وان

معایب آل این وان در مقایسه با ویژگی‌های مثبت این دستگاه چندان پررنگ نیست، اما دانستن آن برای کاربرانی که قصد خرید این محصول را دارند، ضروری است.

1- متاسفانه قدیمی شدن سریع از معایب این دستگاه است. قابلیت بروز رسانی نمایشگر یا بلندگوها وجود ندارد، هرچند که این دو بخش، دیرتر از پردازنده از رده خارج می‌شوند.

2- در بعضی از مدل‌های آن امکان ارتقا رم و هارد وجود دارد اما  در برخی مدل‌ها این امکان وجود ندارد. حتی در بخش ارتقا و بروزرسانی رم هم می توان شاهد محدودیت‌های بسیاری شد و هزینه‌های اضافی را برای شما دارد.

3- در صورت بروز مشکل در قسمتی از دستگاه، همانطور که گفته شد، تمام اجزای آل این وان در یک جعبه به صورت فشرده قرار گرفته است و در صورتی که قطعه‌ای از آن دچار مشکل شود باید کل آن را تعویض کنیم و این هزینه اضافی برای شما در بر دارد. البته خبر خوب این است که امکان تعمیر وجود دارد و البته به دلیل تولید کمتر حرارت، دیرتر خراب می‌شوند.

4- با توجه به هزینه‌ای که صرف خرید این دستگاه می‌شود سخت افزار ضعیفی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]