اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005145363815670

عملکرد استابلایزر ساید بای ساید و ترانس یخچال فریزر چگونه است؟

کد: 140005145363815670

https://bit.ly/3AlXSIC

، تهران , (اخبار رسمی): استابلایزر در واقع با استفاده از مدار الکترونیکی این کار را انجام می‌دهد. استابلایزر با تغییر اشتراک مورد نیاز یک ترانسفورماتور خودکار داخلی به واسطه رله های الکترومغناطیسی با کیفیت مطلوب ولتاژ را به اندازه مورد نیاز می‌رساند.

عملکرد استابلایزر ساید بای ساید و ترانس یخچال فریزر چگونه است
ترانس یخچال فریزر و ساید بای ساید

تفاوت ترانس استابلایزر با محافظ یخچال فریزر

دستگاه محافظ یا ترانس دارای یک برد الکترونیکی است که در زمان ایجاد نوسان در برق شهری، جریان را قطع می‌کند  و یک مدار تاخیر برای متصل شدن دوباره برق با زمان مشخص برای دستگاه تعریف می‌کند. اما استابلایزر در واقع یک میکرو کنترلر هوشمند است که ویژگی‌های منحصربه فردی داشته و برای محافظت از یخچال، فریزر و ساید بای ساید در مقابل نوسانات برق شهری بهترین گزینه محسوب می شود. استابلایزر با ایجاد یک ثبات در جریان برق ورودی به دستگاه از ایجاد شوک ناشی از نوسانات برق به آن خودداری می کند. استابلایزر فقط زمانی برق خروجی را قطع می‌کند که ولتاژ از حد تعیین شده برای دستگاه بیشتر یا کمتر باشد. در واقع ترانس یخچال فریزر، ولتاژ را تضعیف و تقویت می کند ولی محافظ یخچال صرفا دستگاه را (آن هم در بازه های بالا) خاموش می کند.

در حالت کلی باید گفت که استابلایزر یک راه حل مقرون به صرفه و کارآمد برای مقابله با نوسانات ولتاژ برق است، استفاده از آن برای محافظت دستگاه یخچال و فریزر و سایر لوازم الکترونیکی در برابر نوسانات ولتاز و نویز موجود در شبکه توصیه می شود. انواع استابلایزرها در بازار وجود دارد که با توجه به نوع کارایی و مصرف می‌توانید محصول متناسب با دستگاه خود را انتخاب کنید.

پرنیک در حال حاضر با ارائه بهترین ترانس استابلایزر یخچال فریزر و ساید بای ساید، گام بلندی در محافظت از وسایل برقی منزل در برابر نوسان ولتاژ برداشته است. مشخصات فنی کامل این دستگاه، در صفحه مربوطه از لینک زیر قابل دسترسی است.

استابلایزر در واقع نوعی تثبیت کننده ولتاژ برق است که می‌تواند از ورود نوسانات ولتاژ نامطلوب و مخرب به یخچال، فریزر یا سایر وسایل برقی جلوگیری کند. عملکرد این دستگاه بدون عیب و نقص بوده و معمولا به کمک فناوری روز و اقدامات دقیق طراحی و تولید می‌شوند. می توان گفت ترانس و استابلایزر تنها راه محافظت از وسایل برقی در مقابل نوسانات برق است.

بسیاری از ما تصور می کنیم که دستگاه های محافظ می‌توانند از وارد آمدن نوسانات ولتاژ به دستگاه الکتریکی پیشگیری کنند اما در واقع محافظ در مواقع رویارویی با شرایط بحرانی برق را به صورت کامل قطع می‌کنند و نوسانات کوچک برقی را به دستگاه منتقل می‌کنند که این مساله می تواند همچنان اثر تخریبی داشته باشد.

عملکرد استابلایزر ساید بای ساید و ترانس یخچال فریزر چگونه است؟

همانطور که گفتیم، استابلایزر یک تنظیم کننده ولتاژ است؛ با قرار دادن استابلایزر مخصوص یخچال فریزر در مسیر جریان، ولتاژ مطلوب جهت تغذیه دستگاه یخچال فریزر به آن وارد می‌شود. استابلایزر در واقع کنترل‌گر نوسانات ولتاژ است و دامنه ثابتی را برای ولتاژ جریان ورودی به دستگاه کنترل می کند. در صورتی که ولتاژ کاهش یابد استابلایزر این نوسان را حس کرده و آن را به میزان ولتاژ مورد نیاز استفاده یخچال افزایش می دهد، سپس تجهیزات را با برق ورودی تغذیه می کند تا مشکلی درعملکرد آنها ایجاد نشود، همین عملکرد در زمان نوسانات ولتاژ بالای برق نیز اجرا می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چترنگ

با توجه به نیاز روزافزون همه‌ی افراد به سرگرمی های دورهمی، دوستانه و خانوادگی، پلتفرم چترنگ شکل گرفت تا با ایجاد یک بازار و فروشگاه بزرگ داخلی شامل تمام بازی های رومیزی ایرانی و خارجی (board game) و همچنین پازل های محبوب در کنار بازی های لگو، دسترسی به بازی های گروهی را برای همه ساده تر کند. این تیم که متشکل از متخصصین حوزه‌ی بازی و همچنین مهندسین IT می باشد، تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ بازی های گروهی و ساده سازی آن انجام داده است. فروشگاه چترنگ کار خود را از سال 1398 آغاز کرد و با ارائه‌ی ارزش های ویژه به مشتریان و تحویل کالاهای درخواستی در کوتاهترین زمان بصورت کاملا رایگان، خیلی زود به یکی از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی و آنلاین بازی در ایران تبدیل شد. چترنگ با در اختیار داشتن نماد معتبر پرداخت و تیم پشتیبانی همیشگی، امن ترین و آسوده ترین خرید را برای عاشقان بازی ها رقم زده است.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید