اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005155364015670

بهترین مدل های فوتبال دستی کدام است ؟

کد: 140005155364015670

https://bit.ly/2Vw5PMt

، تهران , (اخبار رسمی): وتبال دستی انواع مختلفی دارد. این انواع و اقسام مختلف در برندهای متفاوتی تولید و ارائه می‌شوند. کارخانه‌های بسیاری در سراسر دنیا، در حال تولید و توزیع انواع مختلف فوتبال دستی هستند که برخی از آن‌ها را در ادامه آورده‌ایم.

بهترین مدل های فوتبال دستی  کدام است ؟
راهنمای خرید فوتبال دستی برای سنین مختلف

تاریخچه فوتبال دستی

تاریخچه دقیقی برای فوتبال دستی وجود ندارد. هرکسی برای آن چیزی را مطرح می‌کند و به کشور خودش نسبت میدهد. اما بسیاری این بازی را، یک بازی فرانسوی می‌دانند که توسط یک کارمند شرکت خودروسازی سیتروئن طراحی شده است! اما اختراع این بازی در فرانسه، موجب رونق گرفتن ساخت و ساز میزهای این بازی در کشورهای دیگر شد! شرکتی به نام کیکر در سوئیس شروع به ساخت میزهای این بازی کرد و نام خود را به عنوان اولین تولید کننده میزهای فوتبال دستی در دنیا به ثبت رساند.

البته این فقط یکی از نظریه‌های اختراع و رونق گرفتن فوتبال‌دستی است. برخی دیگر نیز بر این باورند که این بازی اختراع یک اسپانیایی در خلال جنگ‌های داخلی این کشور است. الژاندرو فینیستره در حین جنگ داخلی در اسپانیا با مشاهده کودکانی که دیگر توانایی فوتبال بازی کردن را نداشتند، به فکر اختراع این بازی افتاد و نام خود را به عنوان مخترع این بازی در دنیا به ثبت رساند. این بازی که در سال 1937 اختراع شد، اولین‌بار بر روی میز پینگ پنگ انجام می‌گرفت.

انواع فوتبال دستی

فوتبال دستی را می‌توان در انواع مختلفی مشاهده و خریداری کرد. برخی از این محصولات ایستاده و برخی دیگر به صورت نشسته‌اند. برای انواع ایستاده فوتبال دستی عموما قابلیت تنظیم ارتفاع وجود دارد و فرد می‌تواند با توجه به قد بازیکنان، آن را تغییر دهد. همچنین ابعاد فوتبال دستی نیز می‌تواند نسبت به فضایی که برای آن درنظر دارید، متفاوت باشد.

البته اندازه و ابعاد فوتبال دستی استاندارد مشخص است: این فوتبال دستی عرض 75 سانتی‌متر، طول 140 سانتی‌متر و ارتفاع 90 سانتی‌متر دارد که البته تمام فوتبال دستی‌ها از آن تبعیت نمی‌کنند.

جنس بدنه فوتبال دستی نیز می‌تواند متفاوت باشد. در صورتی که می‌خواهید هزینه زیادی بکنید، بهترین فوتبال دستی نوعی از آن است که از چوب طبیعی ساخته شده است. همچنین فوتبال دستی‌های دیگری نیز هستند که از پلاستیک یا چوب MDF درست شده‌اند. نوع میله‌ها و کیفیت آدمک‌ها نیز می‌تواند در انواع مختلف فوتبال دستی متفاوت باشد که با توجه به نیاز شما، گزینه مناسب مشخص می‌شود. نوع میله‌ها می‌تواند توپر یا توخالی باشد که بستگی به سبک بازی و نیاز بازیکنان دارد.

همان‌طور که خواندید فوتبال دستی یکی از مهیج‌ترین بازی‌هایی است که این روزها در فضای کوچک آپارتمان‌ها و خانه‌ها قابلیت بازی را دارد. در صورتی که به بازی فوتبال علاقه داشته باشید، می‌توانید از این ورزش به عنوان یک جایگزین استفاده کنید. البته باید به یاد داشته باشید که فوتبال دستی مانند هر ورزش دیگری نیازمند آگاهی‌های اولیه است تا بتوانید به صورت حرفه‌ای و کاملا مسلط به رقابت در آن بپردازید. در صورتی که از علاقه‌مندان این بازی هستید، بهتر است پیش از خرید فوتبال دستی، نسبت به آن آگاهی‌های لازم را داشته باشید و با توجه به نیاز خود آن را خریداری نمایید. پس ابتدا نیاز خود را بشناسید و سپس با مشاهده و مطالعه درباره این وسیله بازی، نسبت به خرید آن اقدام نمایید. لازم به ذکر است که این سرگرمی آنقدر محبوب شده که مسابقات جهانی فوتبال دستی برای آن برگزار می شود که ایران هم عموما مقام های ارزشمندی در آن کسب کرده است. در این مقاله بر آن شدیم تا شما را با انواع این بازی و فوتبال دستی‌های موجود در بازار آشنا کنیم تا با یک راهنمای خرید جامع فوتبال دستی نسبت به خریداری آن اقدام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چترنگ

با توجه به نیاز روزافزون همه‌ی افراد به سرگرمی های دورهمی، دوستانه و خانوادگی، پلتفرم چترنگ شکل گرفت تا با ایجاد یک بازار و فروشگاه بزرگ داخلی شامل تمام بازی های رومیزی ایرانی و خارجی (board game) و همچنین پازل های محبوب در کنار بازی های لگو، دسترسی به بازی های گروهی را برای همه ساده تر کند. این تیم که متشکل از متخصصین حوزه‌ی بازی و همچنین مهندسین IT می باشد، تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ بازی های گروهی و ساده سازی آن انجام داده است. فروشگاه چترنگ کار خود را از سال 1398 آغاز کرد و با ارائه‌ی ارزش های ویژه به مشتریان و تحویل کالاهای درخواستی در کوتاهترین زمان بصورت کاملا رایگان، خیلی زود به یکی از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی و آنلاین بازی در ایران تبدیل شد. چترنگ با در اختیار داشتن نماد معتبر پرداخت و تیم پشتیبانی همیشگی، امن ترین و آسوده ترین خرید را برای عاشقان بازی ها رقم زده است.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش