اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005165366315241

فضای ابری در دنیای امروز

کد: 140005165366315241

https://bit.ly/3Anybar

، (اخبار رسمی): فضای ابری فرصتی برای بارگیری پرونده‌های شما در سرور با قابلیت دسترسی به آن‌ها از هر ابزار و هر مکانی است. ابزاری مناسب برای تبادل فوری اطلاعات است.گزینه ای برای دسترسی به چندین نفر، این سرویس را به یک ابزار عالی برای کارهای دور و در خانه تبدیل می کند.

فضای ابری در دنیای امروز
فضای ابری در دنیای امروز

فضای ذخیره‌سازی ابری فرصتی برای بارگیری پرونده‌های شما در سرور با قابلیت دسترسی به آن‌ها از هر ابزار و هر مکانی است.هزینه ذخیره نامحدود در فضای ابری ارزان‌تر است و این امر بسیار مهم است.

فضای ذخیره‌سازی ابری فرصتی برای بارگیری پرونده‌های شما در سرور با قابلیت دسترسی به آن‌ها از هر ابزار و هر مکانی است. قبل از ظهور این نوآوری، مردم در شبکه‌های اجتماعی مختلف (مانند فیس بوک) فایل‌ها را مبادله می کردند و از درایوهای ذخیره سازی مواد استفاده می کردند. در حقیقت، آن‌ها هنوز داده‌های خود را به درایوهای متریال اختصاص می دهند.

با این حال، امروزه، ذخیره سازی ابری چیز جدید و عجیبی نیست. در مکالمات روزانه افراد ذکر می کنند که به دلایلی از آنها استفاده می کنند. اما با وجود اینکه همه می دانند این چیست، سطح کاربران خیلی زیاد نیست. بیشتر به این دلیل که مردم برای بارگیری برنامه ذخیره سازی و قرار دادن داده‌های خود در آنجا تنبل هستند. اما قیمت این تنبلی‌ها می تواند عظیم باشد. به یک دلیل ساده اما ضروری توجه کنید که چرا امروزه استفاده روزانه از فضای ذخیره سازی ابری بسیار مهم است.

خیانت درایوهای فلش

به سختی می‌توان شخصی را پیدا کرد که فلش مموری را با خود حمل نکند. چه در شرکت کار کنید و چه در دانشگاه تحصیل کنید، هر روز به این ابزار کوچک نیاز دارید. اما آیا متوجه هستید که چه تعداد مشکل را با درایو فلش خود حمل می کنید؟

اول از همه، از دست دادن آن آسان است. برخی از افراد فلش مموری را بیشتر از جوراب و دستکش عوض می کنند زیرا آنها را در همه‌جا، جا می گذارند. حداکثر ظرفیت ذخیره سازی درایوهای فلش 128 گیگابایت است (که برای بارگیری تمام فصل های Game of Thrones با کیفیت عالی کافی خواهد بود). چه مشکلی وجود دارد؟ خوب، دستگاه با چنین ظرفیتی هزینه زیادی دارد و اگر آن را از دست بدهید ، مطمئناً پشیمان خواهید شد.

اما با استفاده از فضای ابری، می توانید خود را از مشکلات ناشی از فلش مموری نجات دهید. این یک شیء عجیب و غریب خواهد شد که از دست دادن آن پشیمان نخواهید شد.

مزایای فضای ابری

1- همکاری خود را بهینه کنید

 فضای ابری، ابزاری مناسب برای تبادل فوری اطلاعات است. گزینه ای برای دسترسی به چندین نفر، این سرویس را به یک ابزار عالی برای کارهای دور و در خانه تبدیل می کند. مردم نیاز دارند هر روز اطلاعات یکدیگر را منتقل کنند.

 یکی دیگر از مزایای فضای ابری توانایی آنها در ادغام با سرویس‌های مختلف آفیس آنلاین (مانند CRM یا Slack) است که تبادل خودکار داده‌ها را فراهم می کند. همچنین، می توانید از این سرورها با سیستم عامل مایکروسافت و لینوکس استفاده کنید. حتی اگر در کار خود غایب هستید، می توانید فضای ذخیره سازی خود را از طریق تلفن هوشمند وارد کرده و تجارت خود را بصورت آنلاین حل کنید. چنین فرصت همکاری شکاف را از بین می برد.

2- برای فایل های خصوصی خود پشتیبان تهیه کنید

معمولاً وقتی مینی کامپیوتر یا تلفن هوشمند خراب می شود، ابتدا مالکان این دستگاه‎‌ها به دلیل اتلاف پول و سپس به دلیل از دست دادن اطلاعات دچار مشکل می شوند. استفاده از یک فضای ابری به عنوان سپرده گذاری برای فایل‌های شما از ایمن بودن آن‌ها در صورت خرابی یا گم شدن دستگاه شما اطمینان می دهد. همه انبارها دارای عملکرد بارگذاری خودکار هستند، بنابراین می توانید آن را همگام سازی کرده و عکس را در همان لحظه پس از تهیه در ابر بارگیری کنید.

3- کار خود را از هدر رفتن محافظت کنید

 هر کار فکری ارزشمند است. اما در دنیای دیجیتال، می توان آن را در چند لحظه از بین برد. مردم از همه حوادث غیرمنتظره ای که ممکن است در طول کار با مینی کامپیوتر شخصی آنها اتفاق بیفتد آگاه هستند ، اما اغلب فراموش می کنند که اقداماتی را برای جلوگیری از آن انجام دهند. برق می تواند در منطقه ای که شما زندگی می کنید سقوط کند. در نتیجه، مینی کامپیوتر شما خاموش می شود و فایل مربوط به وظایف شما ذخیره نمی شود. شما باید کار را از ابتدا تحت خطر ولتاژ جدید شروع کنید. یا بدتر از آن، ژنراتور برق شما می تواند سوزانده شود و برای ادامه کار باید کامپیوتر دیگری پیدا کنید. یک خطر دیگر از دنیای دیجیتال ویروس‌ها هستند. شما می توانید از طریق اینترنت ویروسی دریافت کنید که فایل های گرانبهای شما را خورد می کند. همچنین با راه‌اندازی سرور مینی کامپیوتر می‌توانید مشکل را بهبود بخشید با از فضای ابری استفاده کنید.

4- با پول کمتر فضای بیشتری در اختیار داشته باشید

هزینه ذخیره نامحدود در فضای ابری ارزان‌تر از خرید و نگهداری مقدار زیادی فضای ذخیره سازی هارد دیسک است. مردم هنوز هارد دیسک‌های مختلفی را برای ذخیره‌سازی در خانه و محل کار خود خریداری می‌کنند. اما به دلایل مختلف می‌توانید هر وسیله فیزیکی را رها کنید. سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری برای کاربران خود پیشنهادات مقرون به صرفه‌ای دارند. به عنوان مثال، سرویس اصلی ابر Dropbox  اجازه می دهد از 2 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به صورت رایگان استفاده کنید.

اگر خواسته‌های شما به فضای بیشتری نیاز دارد، گزینه‌های متفاوتی برای خرید آن وجود دارد. برخی از ارائه دهندگان نیز فضای ذخیره نامحدود را معرفی می‌کنند. به عنوان مثال، در OpenDrive با 99 دلار در سال کاربران می توانند فضای نامحدودی داشته باشند. بنابراین، اگر از نوآوری‌های اخیر مطلع هستید، می‌توانید زندگی روزمره خود را بهینه کنید. چند دقیقه وقت بگذارید و از داده‌های دیجیتال خود با خدمات فضای ابری پشتیبان بگیرید. تفاوت را خیلی سریع احساس خواهید کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]