اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005305386517063

ساینیج رایبرد را چه می بینید ؟

کد: 140005305386517063

https://bit.ly/3mwAvrZ

، تهران , (اخبار رسمی): دیجیتال ساینیج یک زیر بخش از ساینیج است. دیجیتال ساینیج از فناوریهایی مانند LCD ، LED و Projection برای نمایش محتوا از قبیل تصاویر دیجیتالی، ویدئو، رسانه استریمینگ و اطلاعات استفاده می کنند. آنها را می توان در فضاهای عمومی، سیستم های حمل و نقل، موزه ها، استادیوم ها، فروشگاه های خرده فروشی،

ساینیج رایبرد را چه می بینید ؟
دیجیتال ساینیج رایبرد، ساینیج، دیجیتال ساینیج، ساینیج رایبرد، مدیریت مانیتور

دیجیتال ساینیج یک زیر بخش از ساینیج است. دیجیتال ساینیج از فناوریهایی مانند LCD ، LED و Projection برای نمایش محتوا از قبیل تصاویر دیجیتالی، ویدئو، رسانه استریمینگ و اطلاعات استفاده می کنند.

در اینجا در ساینیج رایبرد، ما تنها یک بخش از یک اکوسیستم بزرگ‌تر که دیجیتال ساینج نام دارد هستیم. ما یک رویکرد منحصر به فرد در مدل کسب‌وکار داریم که تنها بر اجرای نرم‌افزار خود بر روی زیرساخت مبتنی بر شبکه‌های تبلیغاتی دیجیتالی تمرکز کرده‌ایم.. ما تلاش می‌کنیم که با لیست کردن قیمت‌گذاری خود، ارائه پشتیبانی فنی آنلاین و نامحدود و حتی پذیرا بودن تیم ما به ایده‌های جدید و بهبودهای پیشنهادی از سوی مشتریان و شرکای ما، بهترین انتخاب در بازار باشیم.

صفحات پازل چیست؟

اجزای زیادی برای راه اندازی یک دیجیتال ساینیج وجود دارد، اما این موارد را می توان در چند دسته گسترده پوشش داد:

سخت‌افزار : اجزای فیزیکی، نمایشگرها، مدیا پلیر (در صورت نیاز) و کامپوننت های شبکه

اتصال : راه هایی که دیجیتال ساینیج به سیستم مدیریت محتوا اعم از استفاده از Wi-Fiیا تلفن همراه وصل می شوند.

نصب : کل فرآیند نصب، از طریق سایت انجام می شود.

محتوا : بزرگترین هزینه ی در حال انجام شبکه : ایجاد مداوم یا اشتراک محتوای تازه برای حفظ جریان شبکه و اجزای مرتبط با آن می باشد.

تدارکات : این کانال‌ها به مشتریان نهایی برای خرید قسمت‌های مختلف شبکه دیجیتال ساینیج مورد کاربرد قرار می گیرد

این می تواند یک روند گیج کننده باشد! با ایده ایجاد شبکه دیجیتال ساینیج، خواه برای درآمد، برندسازی، آموزش و یا اطلاعات پیچیده که در نتیجه وقت گیر نیز می تواند باشد. امیدوارم این راهنما یک نقطه شروع خوب باشد و شما را در اجرای دیجیتال ساینیج خود یاری کند.

بنابراین، چه چیزی دیجیتال ساینیج است؟

این یک سوال عالی است! در مورد معنی این اصطلاح بحث وجود دارد که حتی خود این اسم صحیح باشد، اما جای تردیدی نیست که در همه جا وجود دارد. شما نمی توانید از جاده فراتر بروید، به یک رستوران بروید، به یک فرودگاه بروید، حتی بدون دیدن دیجیتال ساینیج دیگر به یک مدرسه بروید. از آنجا که در اطراف ما وجود دارد، این نام برای انواع فن آوری های مختلف برای اهداف مختلف دیجیتال استفاده می شود که از نسخه بسیار خشک آن می توان ویکی پدیا را نام برد.

دیجیتال ساینیج یک زیر بخش از ساینیج است. دیجیتال ساینیج از فناوریهایی مانند  LCD ، LED و Projection برای نمایش محتوا از قبیل تصاویر دیجیتالی، ویدئو، رسانه استریمینگ و اطلاعات استفاده می کنند. آنها را می توان در فضاهای عمومی، سیستم های حمل و نقل، موزه ها، استادیوم ها، فروشگاه های خرده فروشی، هتل ها، رستوران ها و ساختمانهای شرکت و غیره پیدا کرد تا از این طریق بتواند در راهپیمایی، نمایشگاه ها، بازاریابی و تبلیغات در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد.

بنابراین ، به طور خلاصه ، دیجیتال ساینیج شامل هر صفحه ای با اندازه است که به هر دلیلی هر نوع محتوا را نشان می دهد. این توضیحات بسیار گسترده ای است و یکی از دلایل اصلی اینکه فردی معمولی که به دنبال نصب یک شبکه دیجیتال ساینیج است می تواند به راحتی گیج شود همین مورد است. البته دلیل اصلی دیگر سردرگمی، تعداد زیاد فروشندگان است که باید از بین آنها انتخاب کنند ، به همین دلیل است که به جای فقط 3 یا 4 انتخاب آشکار، “لیست برتر 25 فروشندگان نرم افزار دیجیتال ساینیج” وجود دارد.

بنابراین بهترین راه برای پیمایش در این پیچ و خم گزینه ها و انتخاب لیستی از فروشندگان برای تماس با شما چیست؟

شناسایی نیازهای شما

اولین سؤالی که از مشتریان خود می پرسیم و سؤالی که اغلب آنها برای حل آن تلاش می کنند این است که “هنگامی که شبکه دیجیتال ساینیج خود را مستقر می کنید نتیجه ایده آل چیست؟” این اولین قدم برای شناسایی اهداف و اهداف مشتری بالقوه است و ما با چند سوال دیگر کمی عمیق تر بروید:

چند نمایشگر را می خواهید برای استقرار استفاده کنید؟

جدول زمانی برای استقرار پروژه چیست؟

استراتژی محتوای شما چیست؟

بودجه دارید؟

بعد از انجام این فرآیند اکتشاف، ما تمایل داریم به سرعت به نمایشی از توانایی‌ها و یا مشتریان بالقوه که تصمیم می‌گیرند تکالیف خود را انجام دهند، حرکت کنیم. هر کدام از این سناریوها خوب است. اگر درک روشنی از نیت و منابع مورد نیاز برای ایجاد یک شبکه موفق داشته باشید، زمان آن رسیده که چند قدم بردارید و پاهای خود را مرطوب کنید. اگر این کار را نکنید، بهتر است یک قدم به عقب بردارید و به جای افتادن به دامی که بسیاری از مردم انجام می‌دهند، فکر کنید: خرید نمایشگرها، معلق بودن در آن‌ها و گذراندن ماه‌ها تلاش برای فهمیدن اینکه با آن‌ها چه کار کنید.

تعیین معیارهای انتخاب برای فناوری

بنابراین ، شما یک بودجه، برنامه و منابع لازم برای موفقیت شبکه خود دارید.

یا شما؟

خبر خوب این است که هزینه های تهیه و نصب شبکه در سالهای اخیر به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتال ساینیج رایبرد

دیجیتال ساینیج رایبرد سامانه مدیریت ابری نمایشگرها رایبرد راهکاری ابری و ابزاری مقرون به صرفه جهت مدیریت یکپارچه نمایشگرهاست که به سازمان ها و کسب و کارها اجازه می دهد به راحتی محتوای مورد نظر خود را روی هر تعداد نمایشگر و با هر فاصله مکانی نمایش داده و در کمترین زمان بروز رسانی کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]