اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008265528417063

ساینیج اتاق جلسات

30 نمونه محتوای خوب دیجیتال ساینیج – بخش چهارم

کد: 140008265528417063

https://bit.ly/3oF9K3W

، تهران , (اخبار رسمی): البته از دیجیتال ساینیج همواره می توان برای ایجاد یک تصویر زیبا استفاده کرد، اما وقتی این کار مفید است که بتواند تفاوت جدی ایجاد کند.

30 نمونه محتوای خوب دیجیتال ساینیج – بخش چهارم
30 نمونه محتوای خوب دیجیتال ساینیج – بخش چهارم

چه کسی عاشق جملات زیبا و الهام بخش نیست ؟ استفاده از دیجیتال ساینیج برای به اشتراک گذاشتن نقل قول های انگیزشی تقریباً در هر سناریو کار می کند

21- رونمایی ساینیج داخل فروشگاه

از دیجیتال ساینیج می توان در خرده فروشی برای رونمایی و نمایش محصولات استفاده کرد تا تعداد مشتریانی که از تخفیف ها استفاده می کنند را افزایش دهید.

22- جملات یا نقل قول های الهام بخش

چه کسی عاشق جملات زیبا و الهام بخش نیست ؟ استفاده از دیجیتال ساینیج برای به اشتراک گذاشتن نقل قول های انگیزشی تقریباً در هر سناریو کار می کند. ما حتی به نقل از حرف هایی که بنیانگذاران گفته اند، که تیم یکی از ارکان اصلی موفقیت اصلی هر کسب و کاری است، را به اشتراک می گذاریم.

23- اعلان موعظه

در کلیساها برای جدول زمانی خطبه ها و نقل قول ها از دیجیتال ساینیج استفاده می شود. از هر دو روش برای جذب و حفظ اعضای بیشتر در جلسات می شود.

24- ساینیج کارمندان پیشتاز

همه دوست دارند ببینند در ساینیج کارمندان پیشتاز قرار دارند، چه کارمندان فروشی در کلاس های آموزش شرکت می کنند. چه اعضای تیم ورزشی که در آن تعداد زیادی از اعضای تیم را با هم مقایسه می کنند. شما می توانید از این صفحات دیجیتال ساینیج برای نمایش استفاده کنید. شما می توانید به راحتی از گوگل اسلاید استفاده کنید یا برای خودکار سازی بیشتر مثل شکل زیر از ابزاری مثل Bonusky استفاده کنید.

25- مسابقات

همان روشی که می توانید از دیجیتال ساینیج خود برای به اشتراک گذاشتن برد کارمندان پیشتاز استفاده کنید. شما همچنین می توانید با شرکت در مسابقات نظر کارکنان یا مشتریان را جلب کنید. تبلیغ هدیه دادن یا درخواست از آنها برای ارائه چیزی (مانند تصویر اینستاگرام) برای شانس برنده شدن، استفاده بسیار خوبی از ساینیج شماست.

26- یادداشت های اضطراری

صفحه نمایش برای همه چیزهای خوبی که دوست داریم در جهان قرار دهیم عالی است، اما وقتی شما نیاز به اخطار اضطراری دارید که باید به دست افراد زیادی برسد، ابزار مناسب و عالی است.

27- ساینیج اتاق جلسات

آیا تا به حال تجربه بد در جلسات را داشته اید؟ یک نفر به طرز ناجوری بیرون منتظر هست و در زدن قبل از اینکه جلسه شما به اتمام برسد و سئوال پرسیدن در مورد اینکه چه مدت جلسه طول می کشد؟ به همین دلیل استفاده از صفحه نمایش های کوچک، iPad ها یا تبلت ها که در اطراف خود قرار داده اید، استفاده بسیار جذاب از ساینیج است.

28- پروفایل کارمندان

شرکتهایی که رشد سریع دارند ، از زمانی که به نظر می رسد افراد جدید بیشتری سریعتر از آنچه شما بتوانید بگویید، مشغول انجام کار هستند. به همین دلیل آپلود پروفایل کارمندان راهی سریع و آسان برای معرفی کارمندان قدیمی و جدید به هم است. شما همچنین می‌توانید از آن در فروشگاه یا هتل یا رستوران خود برای تماس شخصی استفاده کنید.

29- ویترین کار

اگر شما در یک گالری هنری و یا جایی که می‌خواهید کار را نشان دهید کار کنید، دیجیتال ساینیج یک راه عالی برای نمایش عکس‌ها، ویدئو و یا طراحی‌های واقعی که شما روی آن کار کرده‌اید می باشد.

30- ارتباطات داخلی

البته از دیجیتال ساینیج همواره می توان برای ایجاد یک تصویر زیبا استفاده کرد، اما وقتی این کار مفید است که بتواند تفاوت جدی ایجاد کند. دیجیتال ساینیج به طور فزآینده ای برای تسهیل و بهبود استراتژی های ارتباطات داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. از اشتراک گذاری اطلاعیه های شرکت گرفته تا اطلاعات کلیدی و تقویت پیام های آموزش بهداشت و ایمنی، به طوری که همیشه دیده می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتال ساینیج رایبرد

دیجیتال ساینیج رایبرد سامانه مدیریت ابری نمایشگرها رایبرد راهکاری ابری و ابزاری مقرون به صرفه جهت مدیریت یکپارچه نمایشگرهاست که به سازمان ها و کسب و کارها اجازه می دهد به راحتی محتوای مورد نظر خود را روی هر تعداد نمایشگر و با هر فاصله مکانی نمایش داده و در کمترین زمان بروز رسانی کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]