اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009135555617063

گامی نوین در جهان هوش مصنوعی

چرا دیجیتال ساینیج رو به افزایش است؟

کد: 140009135555617063

https://bit.ly/3Iu3zJo

، تهران , (اخبار رسمی): در سال 2018 درآمد حاصل از دیجیتال ساینیج 18.55 میلیارد دلار (15.1 میلیارد پوند) تخمین زده شده است، پیش بینی می شود این میزان درآمد تا سال 2025 به 31.71 میلیارد دلار (25.81 میلیارد پوند) افزایش یابد. نرخ رشد سالانه ترکیبی دیجیتال ساینیج حدود 8 درصد است.

عصر دیجیتال ساینیج: چرا دیجیتال ساینیج رو به افزایش است ؟
چرا دیجیتال ساینیج رو به افزایش است؟

هوش مصنوعی و پیشرفت در سخت افزار صفحه نمایش فرصت های جدید بزرگی را برای تبلیغات دیجیتال در خارج از خانه ایجاد می کند تا موثر و تعاملی باشد.
به زودی چه نوع نمایشگرهایی در اطراف خود می بینید؟ پاسخ : نمایشگرهای دارای هوش مصنوعی، تعاملی و خیلی موارد دیگر. بازار جهانی دیجیتال ساینیج شامل همه نوع نمایشگر از صفحه نمایش های کوچک سفارش در رستوران ها گرفته تا بیلبوردهای تبلیغاتی فضای باز در حال انفجار است.

در سال  2018 درآمد حاصل از دیجیتال ساینیج 18.55 میلیارد دلار (15.1 میلیارد پوند) تخمین زده شده است، پیش بینی می شود این میزان درآمد تا سال 2025 به 31.71 میلیارد دلار (25.81 میلیارد پوند) افزایش یابد. نرخ رشد سالانه ترکیبی دیجیتال ساینیج حدود 8 درصد است.

بنابراین چرا سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری هستند؟ بیایید نگاهی به پشت پرده ها بیندازیم تا پیشرفت های تکنولوژیکی در سخت افزار و نرم افزار را که انتظار می رود این بخش را طی چند سال آینده متحول کند، و آنچه آنها می‌توانند برای برند شما به معنی آن باشند را ببینیم.

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی این روزها در فناوری های جدید یک استاندارد است و دیجیتال ساینیج نیز از این قاعده مستثنی نیست. همراه با پیشرفت های سخت افزاری، به برندها این امکان را می دهد تا مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کنند و پیام های خود را به مراتب بهتر به گوش مخاطبان برسانند. یک مزیت آشکار برای تبلیغ کنندگان.

با مجهز شدن بیلبوردهای دیجیتالی، مانند مراکز خرید به سنسورهای مجاورت و فناوری تشخیص چهره، این بدان معنی است که هم اکنون ساینیج ها می توانند بفهمند فردی تا چه حد با نمایشگر فاصله دارد، جنسیت، سن و حتی حالت افراد را مورد بررسی قرار دهند . این امر به برندها این امکان را می دهد تا محتواهایی را که از یک شبکه مبتنی بر Cloud به جای استفاده از کارت حافظه در لحظه بروزرسانی می شوند را شخصی سازی کنند.

و این فقط شرکت های بزرگ نیستند بسیاری از بخش ها، از جمله پردیس ها و فرودگاه ها، ویدئو وال ها  و پروجکشن ها با دیجیتال ساینیج  جایگزین می شوند به خاطر تفاوت بین این دو.

تعامل با مشتری

مهمترین آن افزایش تعامل خواهد بود. در آینده نزدیک بسیاری از تعامل های ما با کارکنان خدمات با صفحه های لمسی جایگزین می شوند. در یک نظرسنجی توسط Digital Signage Today ، حدود 54 درصد از رستوران ها قصد دارند دیجیتال ساینیج را در مکان های بیشتری گسترش دهند، مانند 40 درصد خرده فروشان و 63 درصد از بانک ها. فرودگاه ها در حال حاضر از کیوسک های دیجیتال استفاده می کنند تا به مسافران کمک کنند راه خود را پیدا کنند.

چنین فناوری برای کاهش خطاها، افزایش کارایی و سرعت بخشیدن به فرآیند سفارش طراحی شده است. همچنین می تواند با افزودن فیلم های خنده دار یا حتی بازی ها در حالی که منتظر غذای خود هستند ، تجربه مشتری را ارتقا بخشند. خرده فروشی ها همچنین با پیش بینی “قفسه های مجازی” در حال پیوستن به طیف وسیعی از محصولات موجود در نمایشگاه هستند و مشتریان را قادر می سازد تا ساعات زیادی را در یک “پنجره فروشگاه مجازی” خریداری کنند.

باز هم، می توان از AI استفاده کرد تا تصمیم بگیرد چه محتوایی را به کدام مشتری نشان دهد، حتی آن شخص را تشخیص دهد و بر اساس تاریخ خرید قبلی خود پیشنهاداتی را ارائه دهد.

تعامل با موبایل

برای برندها جنبه مهم دیگر، پتانسیل دیجیتال ساینیج است تا راه را برای خرید مشتریان هموار کند. این جایی است که یکپارچگی وارد می شود.

با پیشرفت فناوری موبایل ، مشتریان باید بدون نیاز به کارت بانکی و پول نقد، بتوانند محصول خود را انتخاب کرده و هزینه آن را به صورت یکجا پرداخت کنند. این بدان معناست که فناوری موبایل باید دیجیتال ساینیج را تکمیل کند، و با آن رقابت نکند.

سخت افزار بهتر

زیربنای همه ی این تغییرات پیشرفت های سخت افزاری است. پیشرفت در فناوری صفحه لمسی، مسیر را به سمت تعاملی و بصری شدن بیشتر سوق می دهد.

ارزان تر، انرژی بیشتر و لامپ های Micro LED بهتر، صفحات بهتری را ایجاد می کنند. به خصوص برای تبلیغات در فضای باز مفید هستند. آنها باعث افزایش روشنایی و بهبود وضوح صفحه نمایش های بزرگ می شوند و از دور نیز قابل مشاهده خواهند بود.

تحول بزرگ بعدی؟ صفحات نمایش خمیده و نمایشگرهای هولوگرافیک که هر دو به عنوان آینده دیجیتال ساینیج شناخته می شوند، امکانات جدیدی برای نوآوری و توسعه ی برندها ارائه می دهند.

چالش های پیش رو

بنابراین چالش های برندها چیست؟ مثل همیشه، هیچ فناوری مهیجی بدون داشتن محتوای عالی به برند شما کمک نمی کند. برندها برای دوام آوردن در یک بازار به شدت رقابتی نیاز دارند در مورد آنچه ارائه می دهند و چرا، فکر کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتال ساینیج رایبرد

دیجیتال ساینیج رایبرد سامانه مدیریت ابری نمایشگرها رایبرد راهکاری ابری و ابزاری مقرون به صرفه جهت مدیریت یکپارچه نمایشگرهاست که به سازمان ها و کسب و کارها اجازه می دهد به راحتی محتوای مورد نظر خود را روی هر تعداد نمایشگر و با هر فاصله مکانی نمایش داده و در کمترین زمان بروز رسانی کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش