اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007195469717063

داشبورد رسانه های اجتماعی و برنامه های کاربردی

30 نمونه محتوای خوب دیجیتال ساینیج – بخش اول

کد: 140007195469717063

https://bit.ly/2Z3E27L

، تهران , (اخبار رسمی): هنگامی که نمایش دیجیتال ساینیج شما به نظر خوب می‌رسد، اکثر اوقات نظرات در مورد علت اینکه واکنش های مثبت به دلیل محتوایی که نمایشگر نشان می دهد کم است. محتوای بد می‌تواند حتی درخشان ترین صفحات نمایش، اثر خود را نداشته باشند. در حالی که محتوای خوب حتی قدیمی‌ترین صفحه ها را زنده می کند.

30 نمونه محتوای خوب دیجیتال ساینیج – بخش اول
30 نمونه محتوای خوب دیجیتال ساینیج – بخش اول

اگر شما به دیجیتال ساینیج نیاز دارد، در اینجا 30 نمونه عالی از خرده فروشی، مدارس، دفاتر و رستوران ها برای به اشتراک گذاشتن با شما داریم.

هنگامی که نمایش دیجیتال ساینیج شما به نظر خوب می‌رسد، اکثر اوقات نظرات در مورد علت اینکه واکنش های مثبت به  دلیل محتوایی که نمایشگر نشان می دهد کم است. محتوای بد می‌تواند حتی درخشان ترین صفحات نمایش، اثر خود را نداشته باشند. در حالی که محتوای خوب حتی قدیمی‌ترین صفحه ها را زنده می کند. این محتوا است که واکنش مخاطبان شما را جلب می کند. این فیلم ها، تصاویر و تجربیات رسانه های اجتماعی است که آنها را به یاد خواهید آورد.

حال اگر فکر می کنید “اما من نمی دانم چه محتوایی را نشان دهم” ، وقت آن رسیده است که ما یک انفجار الهام بخش به شما بدهیم. با وجود کمتر از 30 نمونه از محتوای دیجیتال ساینیج، کاملاً قابل دستیابی که می توانید برای زمانی که به مفاهیم جدید دیجیتال ساینیج نیاز دارید به عنوان یک بانک ایده از آن استفاده کنید.

بزن بریم!

30 نمونه محتوای دیجیتال ساینیج

1-داشبورد رسانه های اجتماعی و برنامه های کاربردی

برخی از بهترین نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در اثر تلاشهایی که قبلاً در جای دیگری صرف شده اند متولد می شوند. بارزترین آن رسانه های اجتماعی است. اگر بر روی تاثیر رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنید، چرا از این کار استفاده نمی کنید تا صفحه های دیجیتالی خود را نیز زنده کنید؟ رسانه های اجتماعی روشی غنی برای بدست آوردن رضایت مشتری، اطلاعات مربوط به محصول و جدیدترین اخبار داخل مکان فیزیکی کسب و کار شما است. آنها کمک می کنند تا با جفت شهرت آنلاین و آفلاین اعتبار شما ساخته شود و کمک می کند مشتریان شما بعد از اینکه محل کسب و کار شما را ترک کردند شما را به راحتی پیدا کنند.

برخی از برنامه هایی که می توانید برای به اشتراک گذاشتن فید رسانه های اجتماعی خود در صفحه استفاده کنید ، شامل موارد زیر است:

جستجو توئیتر، گالری اینستاگرام، فیسبوک و Follow us

2- وبسایت شما

شما می توانید وب سایت خود را روی صفحه نمایش دهید و فقط با افزودن آن به داشبورد “صفحه ابری ساینیج” با روشی ساده به مخاطبان آنلاین شما کمک می کند تا بهترین کار خود را نمایش دهید. بعلاوه آن وبسایت بی نظیری که ایجاد کرده اید را نمایش دهید.

3- محتوای ویدئویی

ویدئو یک محتوای کامل از دیجیتال ساینیج است که به شما معمولا فرمت آماده 16:9 می دهد . ویدئو در دیجیتال ساینیج برای به اشتراک گذاشتن به صورت نمایشگاهی یا دمو یک ویدئو جدید یا یک مشتری جدید در صفحه نمایش گرفتار شما شده و درباره ی چقدر عالی بودن شما صحبت می کند. هر دو آنها محتوای عالی هستند و به آسانی به لیست پخش صفحات شما می تواند اضافه شود، یا با بارگذاری یا از طریق برنامه هایی مانند Youtube  و Vimeo

مشتریان ۱۰ برابر بیشتر نسبت به پیام‌های استاتیک، محتوای دیجیتال ساینیج دینامیک را مشاهده می‌کنند، که ویدئو را به اندازه بستنی در روز گرم ضروری می‌سازد.

4- تصاویر

آنها می گویند یک تصویر بیش از هزار کلمه را در بر می گیرد ، بنابراین از آنها برای گفتن داستان برند خود استفاده کنید. صفحات ابری بسیاری از قالب های تصویری، از جمله JPEG ، PNG و GIF پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید تصاویر را از کارگاه های شرکت، رویدادها، ویترین محصولات بارگذاری کنید. هر چیزی که دوست دارید واقعا باشد. عملکرد لیست پخش از صفحات ابری به این معنی است که می توانید با بارگذاری تصاویر، تعیین مدت زمان هر یک، تصاویر را ایجاد کنید و سپس آنها را برای پخش بگذارید.

همچنین می توانید تصاویر را از برنامه هایی مانند برنامه Dropbox Gallery بکشید ، که آپلود محتوای جدید تصویر را حتی ساده تر می کند.

5- اعلان های سریع (Quick notices)

اگر نیاز به ایجاد یک اعلان سریع، شاید جزئیات تغییر اتاق یا زمان جلسه داشته باشید، برنامه های کاربردی زیادی برای تحقق آن وجود دارد. اولا، ما به شما در مورد برد اعلان می گوییم، یک برنامه ای که می توانید در App Store صفحه ابری پیدا کنید به شما امکان می دهد یک صفحه نمایش سریع و آسان را در چند ثانیه ایجاد کنید.

البته می توانید از ابزارهای ساده تولید محتوای مانند Picmonkey و Canva نیز برای انجام همان کار استفاده کنید، سپس به راحتی “نقل قول” یا تصویر را به صورت فایل بارگذاری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتال ساینیج رایبرد

دیجیتال ساینیج رایبرد سامانه مدیریت ابری نمایشگرها رایبرد راهکاری ابری و ابزاری مقرون به صرفه جهت مدیریت یکپارچه نمایشگرهاست که به سازمان ها و کسب و کارها اجازه می دهد به راحتی محتوای مورد نظر خود را روی هر تعداد نمایشگر و با هر فاصله مکانی نمایش داده و در کمترین زمان بروز رسانی کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]