اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007245479417063

30 نمونه محتوای خوب دیجیتال ساینیج – بخش دوم

کد: 140007245479417063

https://bit.ly/3voEych

، تهران , (اخبار رسمی): هنگامی که نمایش دیجیتال ساینیج شما به نظر خوب می‌رسد، اکثر اوقات نظرات در مورد علت اینکه واکنش های مثبت به دلیل محتوایی که نمایشگر نشان می دهد کم است. محتوای بد می‌تواند حتی درخشان ترین صفحات نمایش، اثر خود را نداشته باشند. در حالی که محتوای خوب حتی قدیمی‌ترین صفحه ها را زنده می کند.

30 نمونه محتوای خوب دیجیتال ساینیج – بخش دوم
30 نمونه محتوای خوب دیجیتال ساینیج – بخش دوم

اضافه کردن یک اپلیکیشن خبری به لیست پخش دیجیتال ساینیج باعث بروز بودن همیشگی شما با آخرین تیتر خبرها می شود

6- اخبارهای روزانه و رویدادها

وقتی می خواهیم بفهیم در جهان چه چیزی اتفاق می افتد اکثر ما یک سایت خبری یا روزنامه را ترجیح می دهیم که به آن متوسل می شویم. به همین دلیل ما اپلیکیشن هایی بسیاری از خبرهای محبوب سایت هایی شامل الجزیره، CNN و ESPN ایجاد می کنیم.

اضافه کردن یک اپلیکیشن خبری به لیست پخش دیجیتال ساینیج باعث بروز بودن همیشگی شما با آخرین تیتر خبرها می شود. مشتریان شما قهوه خود را طولانی تر می نوشند، مهمانان شما با درنگ و تاخیر بیشتری به سمت سالن پذیرش حرکت می کنند.

7- اخبار مخصوص صنعت

همچنین اخبارهای عمومی، اجازه می دهد نمایشگرهای شما خاص باشد. خبر خوان (RSS feeds)  دروازه ای برای باز کردن قفل هر محتوایی که دوست دارید می باشد. از Buzzfeed گرفته تا وبلاگ شرکت شما تا اخبار تخصصی از بخشی که شما می خواهید.

اگر از طرفداران TechCrunch هستید (و صادقانه بگویم، چه کسی نیست)، ما حتی یک اپلیکیشن TechCrunch برای شما ایجاد کرده ایم.

8- اطلاعات عمومی

اغلب بازاریابی محتوا به مرور زمان پوسیده می شود. می دانید چه چیزی پوسیده نمی شود؟ برنامه هایی که آب و هوا، سهام و ارز را در زمان واقعی به شما نشان می دهد.

درست است، این برنامه ها بسیار ساده و کارآمد هستند. آنها تقریبا همه مخاطبان را جذب می کنند. ما حتی یکی از مدارس خود را نیز داریم که از آنها استفاده می کند تا به دانش آموزان کمک کند تا اقتصاد خود را ترسیم کنند.

این نوع محتوا به خوبی در بین ویدئوهای تبلیغاتی بی نظیر شما و شبکه های اجتماعی که نشان می دهید را پر می کند تا محتوای خسته کننده دیجیتالی را متوقف کند.

9- برد منو دیجیتالی

غذا بخش بزرگی از زندگی ما است ، طبیعی است که ما به تصاویر ، توضیحات و تابلوهای منو جذب و کشیده می شویم. وارد صفحه نمایش برد منو دیجیتال، ساینیج شود.

اگر در یک رستوران، فست فود زنجیره ای یا بار کار می کنید این یکی از مهمترین محتواهایی است که می تواند نمایش داده شود. اگر حتی در یک کافه تریا اداری، یک رویداد یا حتی به عنوان یک یادداشت بامزه و سرگرم کننده  شما می توانید در آیتم های منو چیزهایی که روی آن کار می کنید یا توصیفات جالبی از اعضای تیم خود به اشتراک بگذارید.

10- نقل قول از مشتری

می دانید چه کسی ممکن است نسبت به کارکنان شما بتواند اقدام به فروش بهتر شرکت شما کند؟ مشتریان شما. مشتریان راضی وقتی شما را ترک می کنند، بوسیله TripAdvisor ، Yelp یا حتی به صورت دستی نظر خود را می دهند. آنها را روی صفحه نمایش خود قرار داده و آنها را با سایر مشتریان به اشتراک بگذارید. احتمال انجام این کار در آینده افزایش پیدا کرده و مرسوم می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتال ساینیج رایبرد

دیجیتال ساینیج رایبرد سامانه مدیریت ابری نمایشگرها رایبرد راهکاری ابری و ابزاری مقرون به صرفه جهت مدیریت یکپارچه نمایشگرهاست که به سازمان ها و کسب و کارها اجازه می دهد به راحتی محتوای مورد نظر خود را روی هر تعداد نمایشگر و با هر فاصله مکانی نمایش داده و در کمترین زمان بروز رسانی کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]