اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009275583417063

دیجیتال ساینیج مک دونالد: غذایتان را سفارش بدهید و ببرید

کد: 140009275583417063

https://bit.ly/3yKQS8r

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی صحبت از نوآوری می شود مک دونالد هیچ گاه خسته کننده نبوده است. غول QSR (یکی از بزرگترین برندهای رستوران های فست فود بین المللی شناخته می شود) یکی از پیشگامان استفاده از تکنولوژی است زیرا برد منو دیجیتال و کیوسک های سفارش دهی را گسترش داده تا تجربه ی سفارش غذا را برای شما بهبود ببخشد.

دیجیتال ساینیج مک دونالد: غذایتان را سفارش بدهید و ببرید
دیجیتال ساینیج مک دونالد: غذایتان را سفارش بدهید و ببرید

این بهترین روش برای خوشحال کردن مشتریان مک درایو است و دیجیتال ساینیج جدید ما به بخشی مهمی از این کار پیشرو تبدیل خواهد شد.”

وقتی صحبت از نوآوری می شود مک دونالد هیچ گاه خسته کننده نبوده است. غول QSR (یکی از بزرگترین برندهای رستوران های فست فود بین المللی شناخته می شود) یکی از پیشگامان استفاده از تکنولوژی است زیرا برد منو دیجیتال و کیوسک های سفارش دهی را گسترش داده تا تجربه ی سفارش غذا را برای شما بهبود ببخشد. درحال حاضر، QSR به دنبال ارائه سفارش غذا با دیجیتال ساینیج در فضای باز و  و همچنین نمایشگرهای دیجیتالی سفارش غذا با خودرو است.

سفارش غذا با خودرو مک دونالد سوئد که به مک درایو معروف است، بیش از 50 درصد کل کسب و کارهای مک دونالد را تشکیل می دهد. با توجه به خبر رسمی منتشر شده مطبوعات، به منظور تقویت هر بیشتر این مک درایوها، اخیرا مک دونالد سوئد با تامین کننده  کیوسک های دیجیتال ساینیج برای سفارش غذا با خودرو در فضای بیرونی مکان های خود همکاری کرده است.

راه حل:

QSR نمایشگرهای 55 اینچی سامسونگ با مدیا پلیر Tizen و نرم افزار دیجیتال ساینیج  VA Drive Smart برای بروز رسانی منو نمایشگرهای سفارش دهی غذا را ارائه داده است.

پنتوس میجر مدیر واحد تجاری در Visual Art گفت “دیجیتال ساینیج  VA DRIVE Smart آماده شده است تا به طور کامل با POS یکپارچه شود تا به روزرسانی قیمت، مدت نمایش محصول، تمام شدن موجودی محصول و سایر منابع خارجی که فروش را تحت تأثیر قرار می دهد، از جمله شرایط آب و هوایی را به نمایش بگذارد.”

Visual Art از سال 2006 با شعب مک دونالد در سراسر اروپا همکاری می کند. این شرکت ها تا کنون منوی سفارش غذا با خودرو را در دو مکان در اکرزبراگا و لینورتن سوئد آزمایش کرده اند و قصد دارند تا سال 2020 کل سفارش غذا با خودرو کشور سوئد را دیجیتالی کنند.

ریکارد برتولد، رهبر دیجیتالی مک دونالد سوئد در مصاحبه ای می گوید: “ما مدتهاست با Visual Art کار می کنیم و آنها تجارت و مشتریان ما را درک می کنند و می توانند ما را به شکلی خوب به چالش بکشند. راه حل های آنها می تواند به ما کمک کند تا تجربیات بهتری را برای مشتریان خود ایجاد کرده و ارزش واقعی کسب و کار را ایجاد کنیم.”

هدف:

به گفته برتولد، هدف کلی این فناوری بهبود تجربه مشتری و تقویت بهره وری کارمندان است.

“هدف از دیجیتالی کردن سفارش غذا با خودرو ارائه یک فرآیند سفارش ساده، سریع و دقیق در ترکیب با همبرگرهای بسیار خوب است. این بهترین روش برای خوشحال کردن مشتریان مک درایو است و دیجیتال ساینیج جدید ما به بخشی مهمی از این کار پیشرو تبدیل خواهد شد.” برتولد می گوید “دیجیتالی کردن سفارش غذا با خودرو به کارمندان ما فرصت بیشتری می دهد تا کارهای دیگری را انجام دهیم زیرا می توانیم اخبار و به روزرسانی های تبلیغاتی را سریعتر و آسان تر کنیم.”

از آنجا که نمایشگرها بسیار بزرگ و قابل مشاهده هستند، مشتریان می توانند ضمن منتظر ماندن در صف انتظار ، از منو دیدن کنند و این می تواند گذشت زمان را برای مشتریان ما راحت تر کند.

میجر می گوید: “هدف افزایش اتومبیل‌ها در هر ساعت از طریق افزایش خوانایی در فواصل مختلف برای آغاز فرآیند تصمیم‌گیری است“.

آب و هوا:

بزرگترین چالش استقرار ساینیج، وضعیت جوی هوا است. سوئد اغلب به ویژه در زمستان از هوای سرد و نامطلوب برخوردار است، بنابراین Visual Art مجبور بود با دقت برنامه ریزی کند که چگونه از نمایشگرها محافظت کند و چه زمانی کار استقرار را انجام دهد.

میجر می گوید: “آب و هوای سوئد چیز چالش برانگیزی است که ما باید در طول سال این مورد را در نظر بگیریم. پاییز، زمستان، بهار و تابستان هر کدام شخصیت منحصر به فرد خود را دارند و فصل از شمال به جنوب بسیار متفاوت است. در طول زمستان به دلیل عدم قطعیت سرما و برف، هیچ گونه نصبی در شمال سوئد انجام نمی شود.”

به منظور استقرار این شرایط آب و هوایی، Visual Art و مک دونالد برای کشور سوئد نمایشگرهایی را انتخاب کردند که دارای گواهی IP56 هستند تا بتوانند در دمای سرد و گرم، گرد و غبار، باران و برف شرایط را کنترل کنند.

میجر می گوید: “آنها برای یک محیط مطلوب در فضای باز بهینه شده اند و می توانند در طول سال، درجه حرارت از 30 تا 50 درجه سانتیگراد را با استفاده از سیستم خنک کننده خود بدون نیاز به فیلتر یا نگهداری کنترل کنند. برای خوانایی بهتر، نمایشگرها از درخشندگی بالا و جلوگیری از بازتاب انعکاسی برخوردار هستند و باعث می شوند که تصاویر در زیر نور مستقیم خورشید شفاف تر باشند.”

میجر در بیانیه مطبوعاتی گفت: “پتانسیل عظیمی در ساده سازی و سفارشی سازی فرآیند خرید با دیجیتال ساینیج وجود دارد. در Visual Art ما پیشرو در این ناحیه هستیم، بنابراین همکاری با یک بازیگر اصلی که در آنجا فرصت توسعه پروژه‌های جدید و هیجان‌انگیز را به دست می آوریم فوق‌العاده است.”

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتال ساینیج رایبرد

دیجیتال ساینیج رایبرد سامانه مدیریت ابری نمایشگرها رایبرد راهکاری ابری و ابزاری مقرون به صرفه جهت مدیریت یکپارچه نمایشگرهاست که به سازمان ها و کسب و کارها اجازه می دهد به راحتی محتوای مورد نظر خود را روی هر تعداد نمایشگر و با هر فاصله مکانی نمایش داده و در کمترین زمان بروز رسانی کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش