اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009215572317063

افزایش فروش با استفاده از دیجیتال ساینیج

کد: 140009215572317063

https://bit.ly/3oKY68V

، تهران , (اخبار رسمی): سیستم تبلیغاتی دیجیتال ساینیج در حال رشد و پیشرفت در قابلیت ها است. در نتیجه بسیاری از کسب و کارها شروع به استفاده از این سیستم تبلیغاتی می کنند. پشت ایده شبکه های اجتماعی در مورد تبلیغات کسب و کارها در سال های گذشته، اکنون چیزی است که صفحات دیجیتال ساینیج به دنبال آن است.

افزایش فروش با استفاده از دیجیتال ساینیج
افزایش فروش با استفاده از دیجیتال ساینیج

سیستم تبلیغاتی دیجیتال ساینیج در حال رشد و پیشرفت در قابلیت ها است. در نتیجه بسیاری از کسب و کارها شروع به استفاده از این سیستم تبلیغاتی می کنند. پشت ایده شبکه های اجتماعی در مورد تبلیغات کسب و کارها در سال های گذشته، اکنون چیزی است که صفحات دیجیتال ساینیج به دنبال آن است. وقتی از صفحات دیجیتال ساینیج رد می شوید یا رانندگی می کنید، شما همیشه باید پیام یا تبلیغ را بگیرید. دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما به عنوان یک صاحب کسب و کار باید بیزینس خود را با استفاده از دیجیتال ساینیج تبلیغ کنید. دیجیتال ساینیج در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است و در بسیاری از صنایع در کنار IOT و گجت های هوشمند پوشیدنی برای تغییر زندگی و کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد.

در زیر 5 مزیت دیجیتال ساینیج آورده شده است :

جلب توجه

اغلب اوقات، هنگامی که وارد یک مرکز خرید، دفتر، یا محل کسب ‌وکار می‌شود چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند، صفحه نمایش دیجیتالی پر جنب وجوش، درخشان و متحرک روی دیوار است. بر خلاف تبلیغات تلویزیونی شناخته شده، تبلیغات اینترنتی یا پوسترهایی که به اصطلاح در فروشگاه ها نقطه ی خرید هستند، مردم بیشترین زمان بازدید در آن را داشتند، دیجیتال ساینیج ها قادر به ارسال پیام چشم نواز به افراد در محل کسب و کار یا دفتر شما هستند.

بروزرسانی سریع و آسان

ما در دنیای توسعه پایدار و سریع قرار داریم. همه چیز در ساعتها یا حتی سریعتر تغییر می کند. فکر نمی کنید کسب و کار شما باید مطابق با این استاندارد باشد؟

دیجیتال ساینیج این شانس را به شما می دهد که به راحتی تغییر دهید، دستکاری کنید، یا محتوای کسب و کار خود را ارتقا دهید. به شما امکان انعطاف پذیری بهتر، افزایش سرعت و به روزرسانی محصولات در طول کمپین ها را می دهد.

در اینجا مثال‌های ساده‌ای از این که چگونه دیجیتال ساینیج می‌توانند به طور مثبت بر نیازهای کسب ‌وکارها تاثیر بگذارند وجود دارد:

در هوای بارانی یا برفی، یک فروشگاه اتومبیل می تواند در صفحه منوی دیجیتالی، بروزرسانی خود از ورود محصولات جدید مانند برف پاک کن و لاستیک را نمایش دهد.

برای اینکه یک رستوران با مقررات سازمان غذا و دارو (FDA) مطابقت داشته باشد، ممکن است اطلاعات خود را در مورد کالری به روز کند.

صاحب یک کسب و کار خرد ممکن است به دلیل موجودی انبار بخواهد محصولات خود را رونمایی یا حراج کند.

در نظر بگیرید که چه تغییراتی را می خواهید به سرعت بر اساس محصولات، خدمات یا اطلاعات خود در صنعت ایجاد کنید. هر چه ممکن است این تغییرات باشد، دیجیتال ساینیج شما را تحت پوشش قرار می دهد.

همیشه متصل باشید

امروزه ، هر کسب و کاری بصورت آنلاین متصل است. کسب و کار شما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

با استفاده از دیجیتال ساینیج، می توانید قیمت ها، نمایشگرهای محصول یا منو خود را با تعویض بین نتایج مسابقات ورزشی زنده، اخبار و آب و هوا به سطح بالاتری ببرید. همچنین می توانید هنگام اتصال پست های شبکه های اجتماعی و پیام های شخصی سازی شده ، اطلاع رسانی کنید.

آیا تا به حال به تبلیغ یک توئیت با استفاده از یک دستگاه چاپ فکر کرده‌اید؟ تصور کنید که این اطلاعات چقدر سریع پخش خواهد شد.

دیجیتال ساینیج افزایش بیشترین حد اطلاع رسانی فروشگاه شما

اگر می‌خواهید یک اطلاع رسانی از کسب‌وکار خود را بر روی پوستر یا علامت فروشگاهی ایجاد کنید، قطعا فقط یک چیز در تمام ساعات روز و در یک فضای مشخص خواهید گفت.

گفتن هر بار فقط یک چیز برای یک کسب و کار مستقیم اشکالی ندارد. اما شما به عنوان یک صاحب کسب و کار می خواهید اطلاعات زیادی درباره شرکت خود به سراسر جهان منتقل کنید، این بدان معناست که استفاده از پوستر یا یک علامت فروشگاهی راه حل مناسبی برای شما نیست.

دیجیتال ساینیج ها قادر به تبدیل یک فضای منفرد خاص به یک صفحه نمایش چند پیامی و چندرسانه ای هستند. به جای نمایش تنها یک آگهی تبلیغاتی، می توانید به راحتی اطلاعات مربوط به محصول خود، بایگانی کارمندان، تلاشهای داوطلبانه در ارتباط با پیشرفت جامعه و موارد دیگر را توزیع کنید.

نیروی استفاده از ویدئو

استفاده از فیلم ها برای تبلیغ محصولات تجاری اطلاعات شما را به گونه ای تقویت می کند که پوسترها یا تبلیغات استاتیک با آنها رقابت نمی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتال ساینیج رایبرد

دیجیتال ساینیج رایبرد سامانه مدیریت ابری نمایشگرها رایبرد راهکاری ابری و ابزاری مقرون به صرفه جهت مدیریت یکپارچه نمایشگرهاست که به سازمان ها و کسب و کارها اجازه می دهد به راحتی محتوای مورد نظر خود را روی هر تعداد نمایشگر و با هر فاصله مکانی نمایش داده و در کمترین زمان بروز رسانی کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی