اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005315391316010

چگونه می توان یک طلافروشی را با دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی امن کرد؟

کد: 140005315391316010

https://bit.ly/3my5S5H

، (اخبار رسمی): دوربین های مدار بسته یا دوربین های مداربسته چشمان شما هستند که همه چیز را 24 ساعته  ضبط می کنند. دوربین مدار بسته برای جواهرات فروشی کاملاً یک ابزار چند منظوره است زیرا به مالک / مدیر کمک می کند تا کارمندان سایر قسمتهای فروشگاه را تحت نظر داشته باشد.

چگونه می توان یک طلافروشی را با دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی امن کرد؟
چگونه می توان یک طلافروشی را با دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی امن کرد؟

امنیت طلافروشی، صرافی و کسب و کار های این چنینی در اولویت قرار دارد. اگر شما صاحب کسب و کاری مانند طلافروشی یا صرافی هستید و یا به فکر راه انداختن یک کسب و کار این چنینی می باشید، قبل از اینکه هر کاری را اجرایی کنید باید به فکر تامین امنیت مغازه و محل کار خود باشید. خواه یک فروشگاه جواهرات کوچک باشد یا یک فروشگاه طلا و جواهر چند طبقه ، مهم است که از فروشگاه ، پول نقد و سایر اشیا با ارزش خود در فروشگاه محافظت کنید. اگرچه بیمه سرقت از بین رفتن هرگونه اشیا با ارزش از جواهرات فروشی شما را پوشش می دهد ، اما ادعای بیمه روندی آهسته و مضطرب است. به همین دلیل ، جلوگیری از سرقت یا سرقت یا حتی آتش سوزی در فروشگاه شما ، یک تصمیم امنیتی هوشمندانه تر است.

سیستم دزدگیر

این راه حل امنیتی فروشگاه جواهرات شامل انواع حسگرها ، حرکت ، ضربه ، شکستن شیشه ، گرما و دود است. هنگامی که این سنسورها فعال می شوند ، سیستم کنترل پنل هوتری بلند را فعال می کند که مزاحم / سارق را از ادامه کار با سرقت باز می دارد ، و بلافاصله پیامی را به ایستگاه نظارت مرکزی می رساند که مقامات مربوطه مانند پلیس و صاحبان را مطلع می کند .

سیستم اعلام حریق

یک عنصر انسانی تنها خطر امنیتی برای استقرار شما نیست. یکی از سیستم های ضروری فروشگاه های جواهرات و جواهرات شامل سیستم اعلام حریق است که در صورت آتش سوزی در فروشگاه ، مالکان ، نیروهای آتش نشانی ، سرویس آمبولانس و سایر مقامات مربوطه را از این امر مطلع می کند. این سیستم امنیتی شامل ردیاب های گرما ، دود و آتش سوزی است که بطور خودکار سیگنالی را به صفحه کنترل منتقل می کند و در نتیجه طرفین مربوطه را از وضعیت آگاه می کند. نقاط تماس دستی نیز وجود دارد. یکی از سرنشینان فروشگاه می تواند زنگ هشدار را بکشد تا هشدار داده و به مقامات پیام دهد.

دوربین های مدار بسته

دوربین های مدار بسته یا دوربین های مداربسته چشمان شما هستند که همه چیز را 24 ساعته ضبط می کنند. دوربین مدار بسته برای جواهرات فروشی کاملاً یک ابزار چند منظوره است زیرا به مالک / مدیر کمک می کند تا کارمندان سایر قسمتهای فروشگاه را تحت نظر داشته باشد. در صورتی که هر یک از مشتریان سعی می کنند دزدکی حرکت کنند ، مشتریان را تحت نظر داشته باشید. در صورت بروز هرگونه جنایتی که توسط دوربین شکار شده است ، شواهد ارائه دهید. بهترین دوربین مداربسته برای جواهرات فروشی به شما در ضبط صدا و تصویر با وضوح بالا کمک می کند تا مجبور نشوید دوربین های مداربسته چه چیزی را ضبط کرده یا آنچه را مشاهده می کنید حدس بزنید.

سیستم کنترل دسترسی

یکی دیگر از مهمترین سیستمهای امنیتی جواهرات ، سیستم کنترل دسترسی بیومتریک است که اساساً یک فرم پیشرفته و بسیار امن تر از اعطای دسترسی درب است. این سیستم امنیتی فقط به کسانی که اثر انگشت آن ها در سیستم ثبت شده اجازه باز کردن درب را می دهد. متناوباً ، کسی که رمز عبور دارد نیز می تواند از طریق این درب ورود پیدا کند. سیستم کنترل دسترسی می تواند با محدود کردن دسترسی کارمندان به طاق اصلی ذخیره سازی یا محدود کردن دسترسی به چنین طاق برای یک سارق بالقوه ، فروشگاه جواهرات شما را ایمن کند.

راهکار های تامین امنیت طلافروشی و صرافی

  • اولین مرحله در تامین امنیت طلافروشی و صرافی ها استفاده از شیشه های درب و ویترین از نوع میرال و ضد گلوگه است، عموما مکان هایی که برای این کسب و کارها اجاره داده می شود از قبل به این موارد تجهیز شده اند اما خالی از لطف نیست که قبل از اجاره ملک حتما از آن مطمئن شوید.  تعداد دستبرد هایی که از طریق حفاری تونل از کف یا اطراف وارد مغازه شدند کم نیستند، این موضوع ایجاب می کند تا تمامی ساختار های این مکان ها از جمله دیوار، کف و حتی سقف نیز میلگرد کشی شده باشد. اگر محیط کار شما اجاره ای است حتما از این فرآیند اطمینان حاصل کنید و پس از آن قرارداد را امضا کنید. این فاکتور یک لازمه اساسی در امنیت طلافروشی و کسب و کار شماست. استفاده از قفل های برقی برای درب مغازه ها در ارتقا امنیت طلافروشی باعث می شود تا بهتر بتوانید تردد به مغازتان را کنترل کنید و هر زمان که مغازه شلوغ بود اجازه ورود ندهید تا شلوغی مغازه فرصتی برای دزدی نشود. نصب آژیر  نصب دوربین های مداربسته تحت شبکه یا TVI، دستگاه مه ساز، دزدگیر استفاده از گاوصندوق های مناسب امنیت طلافروشی و صرافی

در نهایت می‌توان گفت گزینه های متعددی برای امنیت فروشگاه جواهرات شما در دسترس است. بهترین راه استفاده از ترکیبی از چندین ابزار امنیتی برای دستیابی به بهترین راه حل کلی امنیتی است. اما یکی از موارد مهمی که به آن اشاره کردیم نظارت تصویری بر فروشگاه ها و مغازه هاست که با استفاده از دوربین های مداربسته امکان پذیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی