اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006025394017063

رایبرد: نصب آسان دیجیتال ساینیج

کد: 140006025394017063

https://bit.ly/2XZuYjH

، تهران , (اخبار رسمی): دیجیتال ساینیج رایبرد راهکاری ابری و ابزاری مقرون به صرفه جهت مدیریت یکپارچه نمایشگرهاست که به سازمان ها و کسب و کارها اجازه می دهد به راحتی محتوای مورد نظر خود را روی هر تعداد نمایشگر و با هر فاصله مکانی نمایش داده و در کمترین زمان بروز رسانی کند. رایبرد همچنین مبتنی بر وب و PWA است،

رایبرد : نصب آسان دیجیتال ساینیج
دیجیتال ساینیج رایبرد

دیجیتال ساینیج رایبرد راهکاری ابری و ابزاری مقرون به صرفه جهت مدیریت یکپارچه نمایشگرهاست که به سازمان ها و کسب و کارها اجازه می دهد به راحتی محتوای مورد نظر خود را روی هر تعداد نمایشگر و با هر فاصله مکانی نمایش داده و در کمترین زمان بروز رسانی کند. 

رایبرد همچنین مبتنی بر وب و PWA است، بنابراین می توانید آن را تقریبا در همه سیستم عامل ها اجرا کنید. دیجیتال ساینیج رایبرد علاوه بر اینکه از پخش آفلاین پشتیبانی می کند، همیشه با به روزرسانی آخرین ویژگی های نرم افزاری برای همه کاربران آپدیت شده است.

همچنین رایبرد از انواع ویجت ها و مدیا های مختلف (فیلم، عکس، موسیقی و متن) پشتیبانی می کند تا به راحتی به لیست پخش شما اضافه شود.

https://www.aparat.com/v/vRgxD

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتال ساینیج رایبرد

دیجیتال ساینیج رایبرد سامانه مدیریت ابری نمایشگرها رایبرد راهکاری ابری و ابزاری مقرون به صرفه جهت مدیریت یکپارچه نمایشگرهاست که به سازمان ها و کسب و کارها اجازه می دهد به راحتی محتوای مورد نظر خود را روی هر تعداد نمایشگر و با هر فاصله مکانی نمایش داده و در کمترین زمان بروز رسانی کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید