اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006105405815241

5 کاربری کامپیوترهای کوچک در صنعت

کد: 140006105405815241

https://bit.ly/38Ikw1S

، (اخبار رسمی): برخی از کامپیوترهای کوچک، بسیار کوچک به اندازه یک کارت بازی هستند! این فرصت‌های عظیمی برای استفاده از مینی کامپیوتر در صنایع و موقعیت های مختلف فراهم می‌کند. کامپیوترهای کوچک بدون شک انتخاب اصلی برای صنایع از جمله بانکداری، آموزش و پرورش، ناو دریایی و...خواهند بود.

5 کاربری کامپیوترهای کوچک در صنعت
5 کاربری کامپیوترهای کوچک در صنعت

محبوبیت کامپیوترهای کوچک همچنان ادامه دارد، کافی است بسیاری از کاربردهای صنعت کامپیوتر کوچک را مشاهده کنید و ببینید.

در حالی که اکثر کامپیوترهای شخصی معمولی از هارد دیسک (HDD) استفاده می‌کنند، کامپیوترهای کوچک مدرن تقریباً همیشه از درایو حالت جامد (SSD) ، MSATA یا درایو M.2 استفاده می‌کنند. هارد دیسک با یک یا چند دیسک یا بشقاب گردان کار می‌کند و آن را در برابر ارتعاش و ضربه‌های سخت آسیب پذیر می‌کند. SSD هیچ قطعه متحرکی ندارد و به همین دلیل مزایای زیادی نسبت به HDD دارد.

کامپیوترهای کوچک:

  1. با دوام تر
  2. پردازش سریعتر
  3. قابل اعتمادتر
  4. از قدرت کمتری استفاده می‌کند
  5. گرمای کمتری تولید می‌کند (عالی برای سیستم‌های بدون فن)
  6. وزن کمتری دارد.

فناوری Solid State کامپیوتر کوچک را بسیار کوچک می‌کند. برخی از کامپیوترهای کوچک، بسیار کوچک به اندازه یک کارت بازی هستند! این فرصت‌های عظیمی برای استفاده از مینی کامپیوتر در صنایع و موقعیت های مختلف فراهم می‌کند. در حالی که SSD ها ظرفیت ذخیره‌سازی کمتری نسبت به HDD دارند، این فاصله به سرعت در حال بسته شدن است.

کامپیوترهای کوچک بدون شک انتخاب اصلی برای صنایع مختلف خواهند بود. در ادامه به معرفی مشاغل مورد استفاده مینی کامپیوتر می‌پردازیم.

1- مراقبت های بهداشتی

متخصصان مراقبت‌های بهداشتی به تجهیزاتی معتبر، با دوام و سریع پردازش اطلاعات نیاز دارند. کامپیوترهای کوچک از هر سه جهت با این قانون مطابقت دارند. شاید این برنامه به بهترین وجه در اتاق های ER و تریاژ نشان داده شود. پرستاران و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی به تجهیزاتی نیاز دارند که بسیار متحرک باشند تا بتوانند در کارهایی که زمان اهمیت دارد به آن‌ها برتری دهند.

کامپیوترهای کوچک به راحتی روی چرخ دستی‌های تریاژ قرار می‌گیرند و می‌توانند به جایی بروند که رایانه‌های برج بزرگ نمی‌توانند. وزن سبک، قدرت محاسباتی بالا، اطمینان حاصل می‌کند که نتایج بسیار سریع و قابل حمل را ارائه می‌دهد. کامپیوترهای کوچک از زیرساخت بی سیم استفاده می‌کنند. آن‌ها می‌توانند برای ارتباطات داده پیکربندی شوند، بنابراین می‌توانند به طور موثر در مکان‌های دور افتاده که Wi Fi در دسترس نیست عمل کنند و آن‌ها را برای برنامه‌های پزشکی از راه دور مناسب کند. پزشکان خانواده جدا از استفاده از آن‌ها در بیمارستان‌ها، مزایای استفاده از کامپیوترهای کوچک را در شیوه های خود کشف می‌کنند.

اندازه آن‌ها را برای استفاده در مناطق پذیرایی و اتاق‌های مشاوره که فضا در آن درجه یک است جذاب می‌کند. این جاذبه به قدرت محاسباتی بالای آنها نیز کشیده شده‌است که به پزشکان اجازه می‌دهد سریع به پرونده بیماران دسترسی داشته باشند.

2- خرده فروشی

کاربردهای هیجان انگیز کامپیوترهای کوچک در صنعت خرده فروشی وجود دارد.

نقطه فروش (POS) POS مجهز به یک کامپیوتر کوچک می‌تواند نیاز به یک صندوق پول بزرگ را برطرف کند. ردپای کوچکتر آن در جایی که می‌توان از فضا برای نمایش خطوط ضربه‌ای در نقطه فروش سود بیشتری برد، ارزشمند است.

یک کامپیوتر کوچک با قابلیت محاسباتی قدرتمند خود، کاربر را قادر می‌سازد تا موارد را پشت سر هم زنگ بزند. این امر جریان را از طریق صندوق صندوقدار افزایش می‌دهد و منجر به زمان صف کوتاهتر و رضایت بیشتر مشتری می‌شود. به ناچار این امر باعث افزایش فروش نیز می‌شود.

کامپیوتر کوچک با داشتن زیرساخت بی سیم، کابل کشی را از بین می‌برد. با این کار افزودن صندوق‌های اضافی برای صندوق دار و همگام شدن با دنیای رو به رشد IOT بسیار آسان‌تر می‌شود. علامت‌گذاری و نمایش کامپیوترهای کوچک می‌توانند تمام علائم را در یک فروشگاه اجرا کنند. صفحه‌های LCD و دیوارهای ویدئویی را می‌‎توان به یک مینی کامپیوتر متصل کرد تا مشتریان از معاملات ویژه مطلع شوند یا محصولات جدید را تبلیغ کنند. با اتصال به شبکه، یک موضوع ساده می‌‌شود.

3- آموزش و پرورش

روند رو به رشدی در دانشگاه‌ها و کالج‌ها در سراسر دنیا وجود دارد که از کامپیوترهای کوچک برای علامت‌گذاری و نمایش دیجیتال استفاده می‌کنند. از آن‌ها می‌توان برای اطلاع دانش آموزان در مورد اطلاعیه‌های دانشگاه، اخبار هیات علمی و لیست کلاس‌ها استفاده کرد. قابلیت حمل عالی و قابلیت اتصال بی سیم این دستگاه‌ها به این معنی است که می‌توان آن‌ها را به راحتی جابجا یا در هر مکانی که نیاز است قرار داد. کتابخانه‌ها می‌توانند با نصب کامپیوترهای کوچک که برای ایستگاه‌های تحقیقاتی اینترنتی برای دانشجویان داخل کتابخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، بدون از دست دادن قدرت، فضا را ذخیره کنند و به ترمینال‌های بیشتر - یا به سادگی فضای بیشتری برای سایر اقلام - نسبت به کامپیوترهای شخصی برجسته کمک کنند.

در مورد صنعت، از کامپیوترهای کوچک برای آموزش دیجیتال در کلاس‌ها و آزمایشگاه‌ها استفاده می‌شود. آن‌ها برای برنامه‌های آموزشی صنعتی عالی هستند و سرعت پردازش آن‌ها امکان ویدئو کنفرانس با کیفیت را فراهم می‌کند.

4- بانکداری بانک‌ها

با درک مزایای جایگزینی کامپیوترهای شخصی خود با کامپیوترهای کوچک، وارد عمل شده‌اند. آن‌ها با آزاد کردن فضای میز برای فروشندگان، ارگونومی را بهبود می‌بخشند. آن‌ها هیچ ویژگی امنیتی را نسبت به عوامل بزرگتر ندارند. آنها به راحتی با سیستم‌های قدیمی ادغام می‌شوند. بار دیگر، سرعت پردازش مینی کامپیوتر به این معنی است که زمان صف بندی مشتریان افزایش نمی‌یابد و حتی ممکن است کاهش یابد. هر چیزی که به تجربه مشتری ارزش می‌بخشد در بازار رقابتی بانکی بسیار مهم است.

5- ناوبری دریایی

قایق‌ها در هر اندازه - از دوندگی تا قایق های تفریحی تا کروزهای بزرگ کابین - در حال حاضر مجهز به کامپیوترهای کوچک هستند. مسابقه قایقرانی اقیانوس اطلس تک دست Route du Rhum در نوامبر 2014 توسط یک فرانسوی به نام فرانسوا گابارت برنده شد که با 7 ساعت رکورد را شکست. او یک کامپیوتر کوچک در قایق بادبانی خود نصب کرده بود، که این برد را به حساب آورد.

در شرایط انفرادی و حتی با خدمه، ملوانان باید با کمبود خواب و خستگی مقابله کنند. قابلیت اطمینان کامپیوتر کوچک به این معنا بود که گابارت می‌تواند قایق خود را با اطمینان در حالی که چند ساعت می‌خوابید، به کار اندازد.

در طول سفر، قدرت محاسباتی دستگاه او را قادر می‌سازد تا از الگوهای آب و هوایی و تغییرات شرایط در جریان باشد. وی با جایگزینی سیستم قدیمی خود با یک سیستم دیجیتالی مدرن مبتنی بر یک مینی کامپیوتر، وزن کلی قایق بادبانی خود را کاهش داد تا برتری خود را بر رقبای خود بدست آورد. یک قایق سبک‌تر همچنین به معنای کاهش قابل توجه سوخت مورد نیاز برای سفر بود. این‌ها تنها برخی از نمونه‌هایی است که صنعت برای کامپیوترهای کوچک استفاده می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]