اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006115410115241

6 مینی کامپیوتر برای بازی در سال 2021

کد: 140006115410115241

https://bit.ly/2WWSxJD

، (اخبار رسمی): رقابت در بازار مینی کامپیوتر شدید است. با وجود اینکه لپ تاپ‌ها خوب هستند، اما وقتی به کار می‌افتد ممکن است کوتاه بیایند. اگر بخواهیم یک مینی کامپیوتر و لپ تاپ با قیمت مشابه را مقایسه کنیم، یک مینی کامپیوتر تقریبا همیشه از نظر مشخصات ارزش بهتری ارائه می‌دهد حتی در بازی های کامپیوتری.

6 مینی کامپیوتر برای بازی در سال 2021
6 مینی کامپیوتر برای بازی در سال 2021

در گذشته، اگر می‌خواستید کامپیوتری تهیه کنید که بتوانید آن را حمل کنید، گزینه‌های انتخابی لپ تاپ بود. با وجود اینکه لپ تاپ‌ها خوب هستند، اما وقتی به کار می‌افتد ممکن است کوتاه بیایند. اگر بخواهیم یک مینی کامپیوتر و لپ تاپ با قیمت مشابه را مقایسه کنیم، یک مینی کامپیوتر تقریبا همیشه از نظر مشخصات ارزش بهتری ارائه می‌دهد حتی در بازی کامپیوتری.

اگر واقعاً از کامپیوتر خود در حال حرکت استفاده نمی‌کنید و فقط در محل کار، مدرسه یا خانه به آن نیاز دارید، یک مینی کامپیوتر می‌تواند برای شما مناسب باشد. اکثر مینی کامپیوترها به طور قابل توجهی کوچک‌تر از لپ تاپ‌ها هستند، بنابراین حمل و نقل آن‌ها راحت‌تر و در عین حال قدرتمندتر است.

آن‌ها همچنین دارای درگاه‌های بیشتری نسبت به یک لپ تاپ معمولی هستند، بنابراین یک مینی کامپیوتر نیز می‌تواند به مبارزه شما در حمل دانگل پایان دهد.

اما، به عنوان گیمرها، اگر نتوانید بازی‌ها را بر روی آن اجرا کنید، یک فناوری مفید است؟ در ابتدا، اکثر کامپیوترهای کوچک به عنوان ماشین‌های بهره وری به بازار عرضه می‌شدند. اما در این مورد استثنا وجود دارد.

حتی اگر اکثر این کامپیوترهای شخصی نتوانند آخرین بازی‌های Call of Duty یا Battlefield را در تنظیمات فوق العاده اجرا کنند، اما بیشتر آن‌ها به اندازه کافی قوی هستند تا بازی هایی مانند League of Legends ، Dota 2 و CS GO را با نرخ فریم روان اجرا کنند.

رقابت در بازار مینی کامپیوتر شدید است. یافتن مورد مناسب برای نیازهای خاص شما ممکن است ساعت‌ها طول بکشد. اگر هدف اصلی شما انجام برخی از کارها بر روی این ماشین‌ها در حالی که قادر به انجام برخی بازی‌ها هستید، لیست ما باید در وقت شما صرفه جویی کند.

جای تعجب نیست که Zotac ، شرکتی که به کارت‌های گرافیکی کوچک خود معروف است، یکی از پیشگامان صنعت مینی کامپیوتر است. هدف مجموعه Magnus آن است که نیازهای یک گیمر هاردکور را هر کجا که ممکن است برآورده کند. اکثر مدل‌های مگنوس دارای ابعاد یکسان 8.27 اینچ در 7.99 اینچ در 2.45 اینچ هستند. این دستگاه کوچکتر از PS4 است و مدل اصلی آن دارای کارت گرافیک GTX 1660 به همراه 32 گیگابایت رم و i5 9300H است.

ده‌ها تکرار Magnus وجود دارد. برخی حتی یک کارت گرافیک درجه یک RTX 2080 یا یک کارت گرافیک سوپر RTX 2070 سوار می‌کنند. اما به خاطر داشته باشید که مدل‎هایی که برچسب "barebone" نامیده می‎شوند بدون ذخیره سازی و RAM عرضه می‌شوند. اگر قصد دارید آن مسیر را طی کنید، مطمئن شوید آنچه که قصد استفاده از آن را دارید با مدل شما همخوانی داشته باشد.

HP Elite Slice

Slice به عنوان یک دستگاه بهره وری به بازار عرضه می‌شود، اما واقعاً باید در سراسر سیستم مناسب و معقول در نظر گرفته شود. دارای شکلی شبیه به قاب هدفون و تنها 2.31 پوند وزن دارد. اگرچه Elite Slice دارای کارت گرافیک GTX نیست، اما دارای i5 6500T و 16 گیگابایت رم (قابل ارتقا به 32 گیگابایت) و 128 گیگابایت SSD در کنار 1 ترابایت هارد دیسک است.

در این میان تین کلاینت hp730 هم مناسب می‌باشد. کارت گرافیک Intel HD Graphics 530 در داخل برای پاسخگویی به نیازهای کم و متوسط بازی شما بیش از حد کافی است.

اپل M1 MAC MINI

تا آنجا که مینی مک‌ها پیش می‌روند، به نظر می‌رسد که اپل دوست ندارد در ظاهر خود دخالت کند. مدتی است که طراحی جعبه‌ای وجود دارد، اما هر زمان که اپل چیز جدیدی برای ارائه داشته باشد، داخلی آن به روز می‌شود. در اواخر سال 2020، اپل تصمیم گرفت از استفاده از پردازنده‌های اینتل فاصله بگیرد.

خط جدیدی از مک بوک‌ها در کنار مک مینی به روز شده با پردازنده M1 اپل وارد بازار شدند. اپل این تراشه جدید را برای کارآیی مطلوب و کارکرد بهتر با macOS طراحی کرد. اپل همچنین به دنبال بهینه سازی تمام اکوسیستم‌های خود بوده است و با M1 Mac ، کاربران قادر خواهند بود از برنامه‌های iPad و iPhone استفاده کنند. اگرچه در ابتدا برنامه‌های زیادی وجود نداشت که از این ویژگی پشتیبانی کنند، اما تعداد آن‌ها روز به روز افزایش می‌یابد. مینی مک‌ها نیز قابل تنظیم هستند و می‌توانید مقدار RAM مورد نظر خود را در کنار ظرفیت ذخیره سازی SSD خود در Mac خود تنظیم کنید.

اینتل NUC Extreme GAMING

اینتل با کیت‌های بازی NUC خود قصد دارد یک تجربه بازی عالی را در اندازه یک کنسول ارائه دهد. همچنین دارای یک جلد عالی است که به همه اطلاع می‌دهد که مشخصات بسته بندی قاتل را دارد. این کیت‌ها جمع و جور هستند و وزنی در حدود دو تا 2.2 پوند دارند.

به خاطر داشته باشید که برخی از مدل‌ها بدون RAM و فضای ذخیره سازی عرضه می‌شوند. مدل پایه Extreme Kit دارای پردازنده i9 9980HK در کنار کارت گرافیک Intel UHD Graphics 630 و 16 گیگابایت رم است.

رم قابل ارتقا تا 64 گیگابایت است. اگرچه از کارت گرافیک اختصاصی استفاده نمی کند ، اما عملکرد NUC باید بیش از اندازه کافی باشد تا نرخ فریم روان در بازی های کم تقاضا به دست آید.

مینی کامپیوتر CF5C  

همانطور که از نامش پیداست، CF5C یکی از فشرده‌ترین گزینه‌های موجود در هنگام در نظر گرفتن مشخصات آن است. شکل آن شبیه یک کنسول است و تنها 6.1 پوند وزن دارد. CF5C قابل تنظیم نیست و برترین میکرو رایانه‌ای است که Dell ارائه می دهد.

CF5C دارای i5 7500T ، 8 گیگابایت رم ، 256 گیگابایت SSD و کارت گرافیک یکپارچه Intel HD Graphics 630 است. از نظر مشخصات، بیش از هر کاری قادر به انجام کار و رسانه است. اگر گیمر هاردکور نیستید، قطعاً می توانید این مینی کامپیوتر را در نظر بگیرید.

کارت گرافیک مجتمع باید به اندازه کافی برای برآوردن نیازهای کم و متوسط بازی شما باشد. قربانی کردن یک پردازنده گرافیکی خوب تنها بهایی است که ما باید برای یک فرم کوچکتر و وزن سبک تر بپردازیم. مدل 5070 dell هم مناسب است.

HP Z2 Mini G4

کوچک شدن اندازه به معنی کاهش ظرفیت کار یک مینی کامپیوتر است. در حالی که این جمله برای اکثر بازار صادق است، HP Z2 Mini G4 می‌تواند یکی از معدود نمونه‌هایی باشد که بر خلاف آن است. تقریباً غیرممکن است که هنگام انجام وظایف روزمره با این شیطان کوچک، علائم فشار را احساس کنید. HP Z2 Mini G4 در چیزی که به طور بالقوه می‌تواند مینیمالیستی ترین مورد برای مینی کامپیوتر باشد، عرضه می‌شود. طراحی ظریف آن به آن اجازه می‌دهد تا با محیط ترکیب شود و همچنین تشخیص اینکه این کامپیوتر از راه دور است بسیار دشوار است.

مدل مورد آزمایش ما دارای پردازنده I5 8500 ، 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD بود. همراه با گرافیک Nvidia Quadro P600 ، HP Z2 Mini G4 می‌تواند بازی‌های مستقل و عناوین شبیه ساز را بدون تعریق اجرا کند. نسخه‌های انگشت شماری از Z2 Mini G4 وجود دارد که هر کدام مشخصات متفاوتی را به نمایش می‌گذارند. سیستم خنک کننده داخل جعبه عملکرد خوبی در کنترل دما دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]