اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006135412216010

برقراری امنیت دفاتر ثبت اسناد با دوربین های مداربسته

کد: 140006135412216010

https://bit.ly/3zQsUsj

، (اخبار رسمی): این روزها دفاتر ثبت اسناد که روزانه چندین مشتری مختلف با مدارکی مهم و با ارزش وارد این محل می شوند و در یک پروسه مشخص اقدام به انجام یک روال قانونی می نمایند، حال شما به عنوان صاحب این محیط امنیت انجام این روال را با وجود دوربین دفتر ثبت اسناد مشتریان خود را مطمئن می‌سازید.

برقراری امنیت دفاتر ثبت اسناد با دوربین های مداربسته
برقراری امنیت دفاتر ثبت اسناد با دوربین های مداربسته

امروزه با توجه به پیشرفت های روز افزون تکنولوژی تقریبا هر مشکلی را می توان با راهکار مناسب حل نمود، در این میان دفاتر ثبت اسناد نیز با توجه به موقعیت حساس خود نیازمند داشتن سیستم های نظارتی و امنیتی است تا مراجعین به هنگام ارائه مدارک خود به این محل ها اعتماد و اطمینان خاطر داشته باشند.

وجود دوربین مداربسته در دفاتر ثبت اسناد به بهترین نحو ممکن حس نظارت و امنیت را ایجاد می کند، در این حالت مدیران می‌توانند با خیال راحت به تمام بخش های شرکت، دفتر یا اداره خود هر کجا که هستند نظارت داشته باشند و تمامی رفتارهای کارکنان را رصد کنند و آن را ببینند و با دوربین های مداربسته ضبط صدا تمامی صوت‌ها را بشنوند.

چالش های امنیتی در ادارات ثبت اسناد

چالش های روبروی شما در انجام این مهم می‌تواند چندین مورد باشد، اعم از گم شدن مدارک در حین انجام روال اداری، اقدام یکی از طرفین در تغییر مدارک یا اضافه و کم کردن آنها، تغییر روال معامله به طور ناگهانی از سوی یکی از طرفین بعد از انجام معامله و مشکلاتی از این دست که شما را ملزم به داشتن دوربین در دفتر ثبت اسناد می‌کند.

برای رفع چنین مشکلاتی ما به شما سیستم مدار بسته ای قوی با تعداد دوربین مدار بسته مناسب پیشنهاد خواهد کرد، همچنین تعداد مشخصی میکروفون در جاهای مناسب جهت ضبط صدا و یک دوربین با کیفیت بالاتر در بالای میزی که مدارک روی آن امضا می شوند قرار خواهد گرفت تا شما بتوانید در صورت هرگونه مشکل به این فیلم ها و صدا ها استناد کرده و مشکل را حل نمایید، یا در صورت گم شدن مدارک با مرور تصاویر ضبط شده به راحتی مدارک را پیدا نمایید.

امروزه با توجه به پیشرفت های روز افزون تکنولوژی تقریبا هر مشکلی را می توان با راهکار مناسب حل نمود، شما دوست گرامی تنها کافیست مشکلات خود را به درستی بشناسید و پس از آن با یک تماس با کارشناسان فرتاک گلوبال ویژن بقیه کار را به دستان مطمئن ما بسپارید تا تمامی مشکلات امنیتی شما را از سر راه برداریم.

رایج ترین محل نصب دوربین مداربسته در اداره ثبت اسناد و مدارک

  • مقابل درب ورودی

از مکان های مهم در هر ساختمان از جمله ساختمان های اداری درب ورودی است. چرا که مسیر ترددهاست و نصب دوربین مداربسته برای نظارت و کنترل روی رفت و آمدهای اداره، شرکت و… ضروری است. علاوه بر درب ورودی، ناحیه ای از ورودی به سالن اصلی مجتمع نیز مکان مناسبی برای نصب دوربین اداری است. در صورتی که محوطه وسیعی در این بخش وجود دارد می توان از دوربین هایی با لنز متغیر موتورایز بهره برد. به این ترتیب در مواقع لازم می توان روی سوژه های مورد نظر زوم نمود.

  • راهروها و محل رفت و آمد مراجعه کنندگان

راهروها و سالن های مجتمع به دلیل رفت و آمد و گاهاً ازدحام جمعیت مراجعه کنندگان از نقاط حساس یک اداره به شمار می آیند. نیاز به نصب دوربین مداربسته در این نقاط ضروری است. نصب دوربین دفتر ثبت اسناد در این ناحیه علاوه بر آن که امکان نظارت بر تردد مراجعین را فراهم می سازد، به نحوهی عملکرد پرسنل و شرایط بهداشتی محوطه نیز تحت نظارت خواهد بود. در نظر داشته باشید طبق قوانین باید افراد مراجعه کننده از نصب دوربین مطلع شوند.

  • اتاق و محل رفت و آمد کارکنان

اتاق کارکنان و پرسنل از مکان های رایج برای نصب دوربین مداربسته در واحدهای اداری است. هدف از نصب سیستم نظارت تصویری در این ناحیه، مشاهده عملکرد کارکنان و بهبود راندمان کاری است. گرچه مزیت این موضوع را فقط به بالابردن کیفیت کارکرد کارمندان نباید دانست. زیرا وجود دوربین در اتاق کارکنان ابزاری بازدارنده از وقوع برخی جرایم در زمان عدم حضور کارکنان نیز است. براساس قوانین نصب دوربین مداربسته کارمندان از نصب دوربین در اداره باید مطلع باشند.

بهترین برند دوربین مداربسته برای دفاتر ثبت اسناد و مدارک

معمولا در بخش های اداری از برندهای معتبر استفاده می گردد. از این رو توصیه می شود برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و کاهش هزینه های آتی از برندهای معتبر استفاده شود. چرا که برندهای بدون نام و متفرقه ممکن است ارزان باشد ولی در آینده مشکلات و خسارات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

دوربین مدار بسته همانند همه تجهیزات الکترونیکی دیگر دارای حساست های ویژه ای است و به همین دلیل نیز پیش از خرید ابتدا باید ویژگی ها و مشخصات فنی آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهیم.

تیم پشتیبانی فرتاک گلوبال ویژن پاسخگوی سوالات فنی شما درباره دوربین دفتر ثبت اسناد بوده و مشاوره رایگان خود را در اختیار دنبال کنندگان خود قرار می دهد. در صورتی که با نحوه نصب و چگونگی راه اندازی سیستم امنیتی خود آشنایی ندارید، این مجموعه در صورت تمایل شما تیم فنی و متخصص خود را به محل مورد نظرتان اعزام خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]