اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006185422715241

تین کلاینت Dell Wyse 7020 در Betfair، بزرگترین جامعه معاملات آنلاین

کد: 140006185422715241

https://bit.ly/3npxdY2

، (اخبار رسمی): ترنر توضیح داد: "در زیرساخت مجازی‌سازی مبتی بر زیروکلاینت ها و تین کلاینت ها سرعت و امنیت موردنظرمان را به دست آوردیم و ویژگی انعطاف‌پذیری برنامه‌ها نیز بسیار کمک حال ما بوده است. تین کلاینت Dell Wyse 7020 باعث رشد ما شده است."

تین کلاینت Dell Wyse 7020 در Betfair بزرگترین جامعه معاملات آنلاین
تین کلاینت Dell Wyse 7020 در Betfair، بزرگترین جامعه معاملات آنلاین

تین کلاینت Dell Wyse 7020 در Betfair بزرگترین جامعه معاملات آنلاین Betfair مستقر در انگلستان در سال 2000 راه‌اندازی شد و بزرگ‌ترین جامعه معاملات آنلاین در جهان است.

قلب این شرکت معاملات در بازار بورس می‌باشد، Betfair یک پلتفرم مبتنی بر جاوا دارد که در آن مشتریان گرد هم می‌آیند و به‌جای اینکه با یک کارگزاری سنتی عرضه شوند، با توجه به قیمت عرضه و تقاضا که توسط خودشان یا توسط سایر مشتریان، ارائه شده است معاملات را انجام می‌دهند. Betfair با بیش از 3 میلیون کاربر ثبت نام شده، بیش از 7 میلیون معاملات در روز پردازش می‌کند.

این شرکت همچنین یک رهبر در فناوری موبایل است. در سال 2011، یک میلیارد پوند معامله از برنامه‌های تلفن همراه آن در قلب سیستم بارگذاری شد. علاوه بر بازار معاملات لندن و نیویورک و اروپا و ژاپن معاملات مربوط به نفت و محصولات شیمیایی و فلزات نیز ارائه می‌شود. این شرکت در لندن با دفاتر در ایالات‌متحده، استرالیا، رومانی و ایرلند مستقر است و بیش از 2000 نفر در سراسر جهان استخدام می‌شود.

تین کلاینت Dell Wyse 7020 و اطمینان از دسترسی و سرعت معامله بالا

موفقیت Betfair و رشد مداوم آن در سراسر جهان به پردازش سریع و انتقال امن اطلاعات مربوط به معاملات بستگی دارد. مشتریان می‌خواهند کاملاً مطمئن باشند که می‌توانند به سیستم مبتنی بر وب دسترسی پیدا کنند، سفارش بگذارند و معامله را به سرعت نهایی کنند. (بدون تأخیر و وقفه)

با بزرگ شدن این شرکت، حجم عظیمی از معاملات روزانه به همراه ترافیک سنگین در زمینهٔ ترافیک در طول زمان بازگشایی بازارهای مالی، تقاضای سنگینی را در زیرساخت‌های Betfair قرار می‌دهد.

به گفته تیم ترنر، مدیر شبکه و دیتاسنتر، "در زمان‌های اوج، ممکن است حداکثر 70،000 درخواست HTTP در هر ثانیه دریافت کنیم. ما باید برای حفظ شغل به سرعت و با اطمینان به هر درخواست رسیدگی نماییم."

سرعت نیز برای مدل معاملات آنلاین ضروری است، خصوصاً در هنگام سفارش گزاری که تأخیر به شدت مورد اعتراض قرار می‌گیرد. ترنر همچنین افزود: "ما از هر تأخیری بزرگ‌تر از افزایش پنج میلی‌ثانیه در زمان پاسخ نگران هستیم."

پیاده‌سازی اکوسیستم سیستم‌های کامپیوتری شعب مبتنی بر زیروکلاینت و مجازی‌سازی PCOIP

شرکت Betfair یک راه‌حل مجازی سازی سریع برای شعب خود نیاز داشت تا متخصصان به سرعت بتوانند در امنیت کامل به دیتاسنتر مرکزی در لندن متصل شده و وضعیت دیتاسنتر را بررسی کرده و داده‌های موردنیاز را بارگذاری کنند، کنترل برنامه همگانی آنلاین نیز خیلی سریع باید انجام می‌شد.

از طرفی امنیت لایه‌های مختلف پلتفرم نیز اهمیت زیادی دارد، برای همین در لایه انتقال از پروتکل مجازی‌سازی PCOIP استفاده شده که به‌واسطه انتقال داده‌ها به‌صورت پیکسل به پیکسل که بار ترافیکی کمی را بر شبکه انتقال تحمیل می‌کند، فوق‌العاده سریع است. همچنین الگوریتم رمزنگاری موجود در پروتکل PCOIP امنیت موردنیاز را فراهم می‌کند. در حال حاضر این شرکت، Dell Wyse 7020 را که دارای کارایی بالا جهت اتصال با پروتکل PCOIP به دیتاسنترهاست در شعب خود برای کارشناسان شرکت در نظر گرفته است.

ترنر توضیح داد: "در زیرساخت مجازی‌سازی مبتی بر زیروکلاینت ها و تین کلاینت ها سرعت و امنیت موردنظرمان را به دست آوردیم و ویژگی انعطاف‌پذیری برنامه‌ها نیز بسیار کمک حال ما بوده است. تین کلاینت Dell Wyse 7020 باعث رشد ما شده است."

ویژگی‌های تین کلاینت Dell Wyse 7020

تین کلاینت Dell Wyse 7020 که به صورت انعطاف پذیر طراحی شده است، یعنی هم به صورت تین کلاینت و هم به صورت زیروکلاینت قابل استفاده است، یک فریم‌ور پرسرعت و امنی دارد که بر پایه لینوکس طراحی و ساخته شده است و انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای در زمینهٔ استفاده از مدل‌های سه‌گانه مجازی سازی دسکتاپ و اپلیکیشن داراست. بطوری که از پلتفرم مجازی سازی RDP ,Citrix ,PCPOIP پشتیبانی می‌کند.

از طرف دیگر مصرف پایین انرژی Dell Wyse 7020 واقعا ما را شگفت‌زده کرد و هزینه مصرف انرژی دل وایز 7020 در مقیاس 400 عدد واقعاً قابل‌توجه بود و در سال 68 هزار پوند صرفه‌جویی داشتیم .

ترنر همچنین بیان داشت: "علاوه بر صرفه‌جویی در بخش انرژی، در بخش پشتیبانی از سخت‌افزارها نیز بسیار رشد داشتیم، به‌طوری‌که بخش پشتیبانی کمپانی ما برای آماده بکار نگه‌داشتن این دستگاه‌ها 28 نفر استخدام دائمی داشت که اکنون 80 درصد موارد موردنیاز به پشتیبانی از راه دور انجام می‌گردد."

همه این‌ها کمپانی ما را شکوفاتر کرده است و ما ممنون و قدردان مجازی‌سازی PCOIP و Dell Wyse 7020 هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]