اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006215429013814

بهترین راهکارهای لاغری شکم و پهلو در رژیم غذایی چیست؟

کد: 140006215429013814

https://bit.ly/3z7nDev

، اصفهان , (اخبار رسمی): در این مطلب راهکارهای مفیدی برای داشتن رژیم غذایی مناسب گفته شده است.

بهترین راهکارهای لاغری شکم و پهلو در رژیم غذایی چیست؟
بهترین راهکارهای لاغری شکم و پهلو در رژیم غذایی چیست؟

 راهکار شماره 1:در رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو باید میزان مصرف کالری را کاهش دهید.
 این مسئله یک واقعیت به اثبات رسیده است که برای کاهش وزن باید کالری دریافتی بدن را کاهش دهید. یکی از مهمترین راهکارهایی که در رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو و توصیه شده است، این است که مصرف کالری روزانه خود را به میزان ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کالری، کاهش دهید؛ بنابراین می ‌توانید در طول یک هفته، تا یک کیلوگرم وزن کم کنید؛ حتی اگر بتوانید ورزش هایی را انجام دهید کاهش وزن شما بهتر خواهد بود.

 اگر غذاهای کم کالری بخورید، سوخت و ساز بدن شما برای مصرف چربی ها افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد. اهمیت دارد که در رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو به مدت زمان کنترل شده، مصرف کالری ها را رعایت کنید. رژیم های طولانی مدت با کالری بسیار اندک می تواند خطرناک باشد.  یکی از مهمترین مواد غذایی برای رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو بسیار توصیه شده است، مصرف قهوه می باشد. انواع قهوه که کالری کمتری دارند و بدون افزودنی شیرین هستند، همانند قهوه سبز، برای لاغری سفارش شده اند. بهترین زمان مصرف قهوه  در وعده صبحانه یا عصرانه می باشد. اما همانطور که ویکی پدیا هم گفته است، نبایدهیچ وعده ای حذف شود چون احساس گرسنگی بیشتر خواهد شد !!

 راهکار شماره ۲: در رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو مصرف فیبر را بیشتر کنید.
 یکی دیگر از راهکارهایی که به رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو کمک می کند، دریافت فیبر بیشتر در رژیم غذایی است. از رژیم غذایی حاوی فیبر محلول استفاده کنید؛ فیبرهایی که محلول در آب باشند، مقدار زیادی آب را جذب می کنند و موجب کاهش سرعت حرکت غذاها در دستگاه گوارش می شوند؛ بنابراین منجر می شود که غذا مدت زمان بیشتری در معده باقی بماند و احساس سیری کنید. فیبر محلول در آب در رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو موجب می شود کالری کمتری دریافت کنید و جذب مواد غذایی بهتر انجام شود. با مصرف مواد غذایی حاوی فیبر یا مکمل های غذایی فیبردار، به تناسب اندام خود و حذف چربی های شکم و پهلو کمک می کنید.

راهکار شماره ۳: وجود موثر پروبیوتیک ها در رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو
پروبیوتیک‌ ها باکتری ‌های زنده هستند که نقش مهمی در کاهش وزن و رسیدن به اندام مناسب نقش مهمی دارند. در رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو ها باید مواد پروبیوتیک وجود داشته باشد؛ همچنین این ترکیبات می‌توانند از رشد باکتری های مضر در دستگاه گوارش به خصوص روده جلوگیری کنند. مصرف مناسب این ترکیبات چه از لحاظ غذایی و چه از لحاظ مکمل ها برای سلامت بدن به ویژه تناسب اندام توصیه شده است.

راهکار شماره ۴: تاثیر عالی قراردادن غذاهای دارای اسیدهای چرب غیر اشباع در رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو
 یکی از مهمترین غذاهایی که در رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو باید مصرف کنید، اسیدهای چرب غیر اشباع هستند. این اسیدها در دمای اتاق به حالت مایع هستند و در گروه چربی های سالم طبقه بندی می شوند. مصرف غذاهایی که اسیدهای چرب غیراشباع دارند، از تجمع چربی به ویژه در ناحیه شکم و پهلو جلوگیری می کند. این اسیدهای چرب غیر اشباع در زیتون، روغن آووکادو، انواع آجیل و دانه های خوراکی وجود دارد. اگر به دنبال رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو با اثرگذاری متفاوت هستید، این نکته را فراموش نکنید.

راهکار شماره ۵: در کنار  رژیم غذایی مناسب برای لاغری شکم و پهلو ، ورزش های استقامتی و بدنسازی انجام دهید

علاوه بر داشتن رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو ها، انجام ورزش های مقاومتی و بدنسازی برای محکم کردن عضلات لازم است. به این ترتیب، زمانی که در دوره کاهش وزن هستید، با شل شدن عضلات خود مواجه نخواهید شد. انجام تمرینات را زیر نظر متخصص علم ورزش انجام دهید. این کار به شما کمک می کند که کالری بیشتری بسوزانید و متابولیسم صحیح داشته باشید. در کوتاه مدت، سایز دور کمر شما کاهش پیدا خواهد کرد.

رژیم لاغری شکم و پهلو در سایت فدولا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی