اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007275485516010

دوربین مدار بسته برای حیوانات خانگی

کد: 140007275485516010

https://bit.ly/3EdhZdL

، (اخبار رسمی): نیای پیرامون ما، با ظهور دوربین‌های مداربسته تغییرات شگرفی کرده است. دوربین‌ مداربسته یعنی نظارت، یعنی حراست، دوربین مداربسته یعنی امنیت اما نه فقط امنیت انسان‌ها. بعلاوه مصارف دوربین مداربسته فقط محدود به ایمنی هم نیست.

دوربین مدار بسته برای حیوانات خانگی
دوربین مدار بسته برای حیوانات خانگی

آیا شما هم در منزل حیوان خانگی نگه می‌دارید؟

شاید شما هم در میان دوستان و آشنایان خود کسی را می‌شناسید که حیوان خانگی داشته باشد؟

حیوانات خانگی، سگ، گربه، کاسکو و یا هرچه، موجوداتی به غایت بامزه و بانمکی‌ هستند که هرلحظه می‌توانند با اعمال خود مارا سرگرم کنند. شیطنت این موجودات بامزه، البته که در نبود ما گاهی اوج می‌گیرد، حالا اگر شما بخواهید برای رفع کنجکاوی خودتان بابت اینکه چگونه، سگِ شما از کابینت‌های بالایی آشپزخانه بیسکویت کِش می‌رود و یا سوالاتی از این قبیل که :‌”تو چطور توانستی این کار را انجام بدهی؟” و کشف این لحظات باحال و دوست داشتنی، به دوربین‌های مدار بسته نیاز دارید.

درواقع در خانه و در نبود شما، مثل وقتهایی که سر کار هستید، لحظاتی پیش می‌آید که شیرینی‌اش تمام عمر می‌تواند لبخند بر روی لب شما بیاورد. حتی گاهی وقتی در خانه هم هستید، چنین لحظاتی پیش می‌آید، که به علت لحظه‌ای بودن آن، مجال ثبتشان را پیدا نمی‌کنیم. با یک سرچ ساده در گوگل، میتوانید تصاویر بامزه‌ای را که دوربین‌های مداربسته ثبت کرده‌اند را ببینید و مطمئن باشید، کارهای حیوان شما به اندازه اعمال آنها بامزه است، حتی گاهی بیشتر!

اصلا حتی اگر مسئله حیوانات خانگی را در نظر نگیریم، لحظاتی در زندگی هرکدام ما وجود دارد که باید ثبت می‌شد. درست مثل قدم‌های اول کودکمان و یا اولین باری ‎که مامان و یا بابا صدایمان زد. و یا شاید بارها پیش آمده که خواسته ایم کسی را سوپرایز کنیم، اما یا به علت هیجان فراموش کرده ایم آن لحظه را ضبط کنیم و یا دوربین در جای خوبی قرار نداشته است. لحظاتی که در زندگی ما مهمترین خاطرات ما هستند و هزار بار ارزش دیدن را دارند.

البته هنوز هم مسئله امنیت مطرح است. چه شما در منزل فرزندی داشته باشید و چه فرد مسنی و یا عضو دیگری مثل حیوان خانگی(باور کنید اگر یکبار لذت نگهداری از یک حیوان خانگی را تجربه کرده باشید می‌دانید که واقعا عضوی از خانواده است)، همیشه نیاز دارید که چشمتان به آنها باشد.

حیوانات خانگی هم مانند یک طفل نیاز به مراقبت دارند، با این تفاوت که اگر قرار باشد زمانی‌را خارج از خانه سر کنیم، نمی‌توانیم به سهولت کسی را برای نگهداری از آنها، پیدا کنیم. نه مهدکودکی وجود دارد و نه می‌شود به سادگی آنها را به کسی سپرد. در این جور مواقع، دوربین مدار بسته اگر نگوییم بهترین و ساده‌تری راه حل، دسته‌کم می‌توانیم بگوییم یکی از بهترین‌ها و ساده‌ترین‌ هاست.

با وجود دوربین‌های مداربسته تحت شبکه، هر کجا که باشید همیشه یک چشم شما از طریق اینترنت، در خانه است و در صورت بروز حادثه یا مسئله‌ای، می‌توانید پیش از اینکه خیلی دیر شود، متوجه آن شوید. جدا از همه این موارد، هنوز هم دوربین مداربسته برای امنیت خانه شما نقش سابق خود را می‌تواند ایفا کند. پس به آن اعتماد کنید.

حیوان خانگی گمشده خود را پیدا کنید

وقتی از محل کار به خانه برمی گردید و نام حیوان خانگی خود را صدا می کنید، هیچ پاسخی دریافت نمی کنید. خب، وحشت نکنید دوربین های مداربسته می توانند سرنخ های لازم برای یافتن حیوان خانگی از دست رفته شما را به شما ارائه دهند.

شما می توانید بدانید حیوان خانگی شما در جایی از خانه پنهان شده است یا اینکه بیرون از خانه است. در حالت دوم، دوربین های مداربسته می توانند جهت خاصی را که حیوان خانگی شما به آن می رود ضبط کنند و به شما امکان دهند بدون تلاش های بی مورد آنها را ردیابی کنید.

در نهایت می توان گفت امروزه با روند رو به رشد تکنولوژی، می‌توان بسیاری از کارهایی که در گذشته قابلیت انجام نداشتند را انجام داد. کنترل و مراقبت از حیوانات خانگی شما، اخیرا دغدغه هر روزه و هرساعته شما در بیرون منزل خواهد بود.

از طریق استفاده از دوربین‌های مداربسته باکیفیت و با قابلیت‌های مختلفی همچون رصد آنلاین، می‌توان آسوده خاطر به کارهای روزمره خود رسیده و از حال این حیوانات به صورت لحظه‌ای اطلاع پیدا کنید.

شرکت فرتاک گلوبال ویژن با توجه به لزوم عملکرد مناسب این دوربین‌ها و اهمیت موضوع مراقبت و کنترل توسط شما،  بهترین برندها و مدل‌های موجود را معرفی و به شما عرضه می‌نماید، تا شما بتوانید با حداقل قیمت، مناسب‌ترین دوربین را برای این امر تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات دوربین‌های عرضه شده، می‌توانید با کارشناسان ما با شماره 02188730400 در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل