اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008165511713814

ممعجزه 7 داروی گیاهی در درمان روماتیسم

کد: 140008165511713814

https://bit.ly/3wptjkk

، اصفهان , (اخبار رسمی): به چند مورد از مهم ترین راه حل های درمان روماتیسم قلبی در طب سنتی می پردازیم؛ اما توجه داشته باشید که در صورت ابتلا به این بیماری، بهتر است در مورد مصرف هریک از موارد زیر با پزشک خود مشاوره کنید.

ممعجزه 7 داروی گیاهی در درمان روماتیسم
ممعجزه 7 داروی گیاهی در درمان روماتیسم

در این قسمت به چند مورد از مهم ترین راه حل های درمان روماتیسم قلبی در طب سنتی پرداخته ایم؛ اما توجه داشته باشید که در صورت ابتلا به این بیماری، بهتر است در مورد مصرف هریک از موارد زیر با پزشک خود مشاوره کنید و از استفاده خودسرانه به شدت بپرهیزید:
دارچین
دارچین، به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی در تسکین درد روماتیسم مفصلی موثر است. از سوی دیگر داروچین یک ادویه طبع گرم است که نقش زیادی در برطرف کردن علائم و درمان روماتیسم قلبی دارد. برای مصرف بهتر این مورد، می توانید آن را با عسل که خود یک داروی بی نظیر برای این بیماری است، ترکیب کنید. از این گیاه برای زنان باردار یا شیرده استفاده نکنید؛ زیرا واکنش منفی شدیدی با خون بدن ایجاد می کند. 
زنجبیل در درمان روماتیسم قلبی
منابعی که از درمان روماتیسم قلبی در طب سنتی صحبت کرده اند، تفاوت زیادی میان خواص زنجبیل و دارچین قائل نمی شوند و هر دو را در درمان این بیماری موثر و در یک سطح می دانند.

چای سبز در درمان روماتیسم
چای سبز به دلیل داشتن پلی فنول ها، خاصیت ضد التهابی و محافظت مفاصل دارد. چای سبز باعث خنثی شدن اثر وارفارین می گردد، بنابراین افرادی که چای سبز و وارفارین مصرف می نمایند، باید خون خود را مرتبا چک کنند تا اثر دارو کم نشده باشد. با این که درمان روماتیسم قلبی با چای سبز بسیار مرسوم است؛ اما گاهی مشکلاتی ایجاد می کند که اکثر توصیه بر استفاده نکردن از آن است. 
بید 
بید خاصیت ضد التهابی دارد و باعث تسکین فوری دردهای مربوط به روماتیسم می شود. بید به درمان روماتیسم قلبی در طب سنتی مفهوم جدیدی داده است. پوست بید حاوی سالیسین است که وقتی در دوزهای بالا مصرف شود، کشنده است؛ زیرا کلیه ها را مسدود می کند. 
زردچوبه و درمان روماتیسم
زرد چوبه به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی و کورکومین، برای تسکین دردها و همچنین درمان روماتیسم قلبی بی نظیر است؛ می توانید آن را به عنوان ادویه در غذاهای روزانه، یا با چای، شیر، مکمل و غیره مصرف کنید. 
ژل رویال
این محصول بی نظیر زنبور، خاصیت ضد التهابی و تسکین دهندگی دارد و موجب کاهش درد، التهاب و در نهایت درمان روماتیسم می شود. سرعت درمان روماتیسم قلبی با ژل رویال نسبتا بالا است. البته توجه کنید که هیچ کدام از این موارد درمان قطعی برای مشکل روماتیسم نیستند.
قهوه
شاید بتوان قهوه را موثرترین عضو در این گروه دانست. درمان روماتیسم قلبی در طب سنتی به کمک قهوه، قدمتی بسیار دارد و همیشه از آن به عنوان مسکن قلب یاد می شده است. قهوه حاوی مقدار بالای کافئین است که علاوه بر کاهش دردهای ناشی از روماتیسم مفصلی، می تواند دارویی موثر برای درمان روماتیسم قلبی باشد. اگر از روماتیسم مفصلی رنج می برید، مصرف روزانه قهوه را در کنار عسل به شما توصیه می کنیم. فلفل سیاه، گزنه، سویا، زردچوبه، پیاز، انبه و گریپ فروت از دیگر داروهای درمان روماتیسم هستند که بسته به شدت بیماری اثربخشی متناسبی دارند.

برای اطلاع از بهترین روش های درمان روماتیسم دست کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی