اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008165513216538

حساسیت های اینستاگرامی که باید جدی گرفته شود

کد: 140008165513216538

https://bit.ly/3cvLqfm

، (اخبار رسمی): اینستاگرام امروزه به ‌عنوان یکی از محبوب ‌ترین اپلیکیشن ‌های فضای مجازی در بین مردم جهان معرفی می‌ شود. این برنامه را به‌ن حوی ایجاد کرده‌ اند که می ‌توان عکس‌ها و ویدئوهای جذاب و سرگرم‌ کننده‌ ای را بر روی آن به اشتراک گذاشت.

حساسیت های اینستاگرامی که باید جدی گرفته شود
حساسیت های اینستاگرامی که باید جدی گرفته شود

اینستاگرام علاوه ‌بر این قانون‌ هایی که انتشار داده ‌است محدودیت‌هایی را هم اعمال کرده که این محدودیت‌ها باعث می ‌شود از سو ‌استفاده‌ های مختلف جلوگیری به عمل آید

به ‌همین ‌علت کاربران جذب برنامه اینستاگرام می ‌شوند و فعالیت بیشتری در این شبکه مجازی دارند، به این نکته توجه داشته باشید برای این ‌که بتوانید پیج فعالی داشته باشید باید قوانین اینستاگرام را به ‌خوبی رعایت نمایید.

 اگر کسی بخواهد به‌ عنوان یکی از کاربران محبوب اینستاگرام شناخته شود باید حتما از قوانینی که برای اینستاگرام در نظر گرفته‌ شده است اطلاعات کافی داشته باشد.

محدودیت‌ های مختلفی را برای اینستاگرام در نظر گرفته‌ اند که شامل پیام‌ های دایرکتوری در طول روز، قرار دادن پیام در پست‌ ها، میزان هشتگ ها، میزان تعداد لایک ها درطول روز و ... می ‌باشد.

اگر قصد دارید به‌ عنوان یکی از اعضای فعال اینستاگرام در طول روز به فعالیت در این اپلیکیشن بپردازید باید به ‌خوبی با حساسیت‌های اینستاگرام آشنایی داشته باشید تا بتوانید از مسدود شدن پیج خود جلوگیری به عمل آورید.

در سال های گذشته اگر فردی در این برنامه  خطایی را انجام می‌ داد بدون این ‌که اخطاری را برای وی ارسال کنند حساب آن را محدود می ‌کردند، اما باید بگوییم بروزرسانی‌ه ای زیادی بر روی این برنامه انجام داده‌اند که در صورت نقض قوانین حساب این افراد را در زمان مشخص ‌شده مسدود خواهد کرد.

 به این نکته توجه داشته باشید که تنها با نقض یک قانون حساب شما مسدود نمی ‌شود بلکه اگر شما درصدی از قوانین موجود را رعایت نکنید حساب کاربری خود را از دست خواهید داد.

حساسیت‌های اینستاگرام کدام اند؟ همان ‌طور که در ابتدای مطالب گفته شد می ‌توانید با رعایت حساسیت‌ های اینستاگرام به فعالیت خود در این برنامه در دراز مدت دامه دهید، حال قوانینی را که با رعایت کردن آن‌ه ا می‌ توانید به تداوم فعالیت خود کمک کنید برای شما بیان خواهیم کرد.

کاربرانی که در این شبکه فعالیت دارند نباید عکس یا پست افراد دیگر را به نام خود بر روی پیچ قرار دهند، از طرفی هیچکدام از کاربران مجاز به انتشار عکس‌ های غیراخلاقی و غیرقانونی نمی ‌باشند.

 از دیگر قوانین اینستاگرام این است که نباید کامنت ‌ها یا پست ‌هایی را که به نوعی تهدید آمیز می‌ب اشند انتشار دهند، همچنین پست ‌هایی که بر روی این اپلیکیشن قرار داده می ‌شود نباید افراد را ترغیب به خودکشی کند یا این‌ که باعث شود بسیاری از افراد روی به مصرف مواد مخدر آورند.

هر کدام از این مواردی که گفته شد به‌عنوان قانون‌های خاص اینستاگرام معرفی می ‌شوند که رعایت آن‌ها باعث پایدار شدن پیچ شما خواهد شد. اینستاگرام علاوه ‌بر این قانون‌ هایی که انتشار داده ‌است محدودیت‌هایی را هم اعمال کرده که این محدودیت‌ها باعث می ‌شود از سو ‌استفاده‌ های مختلف جلوگیری به عمل آید.

خرید و فروش سلاح گرم، خرید و فروش دخانیات و الکل، خرید و فروش داروهای غیرقانونی، قمار، انتشار محتواهای غیر اخلاقی، باج ‌گیری، تهدید کردن افراد، انتشار فیلم‌ های منفی و ... همگی از قانون‌ های سخت اینستاگرام بشمار می‌شوند که اگر کاربرانی این قوانین را نقض کنند بدون‌ شک حساب آن‌ها بلاک خواهد شد

انواع محدودیت ‌های اینستاگرام اینستاگرام از محدودیت‌های زیادی برخوردار است که در بای فالوور به بسیاری از آن‌ ها اشاره خواهیم کرد، همچنین راه ‌حل ‌هایی هم برای رفع این محدودیت ‌ها وجود دارد که آن ‌ها را برای شما بیان می‌ کنیم تا بتوانید نهایت استفاده را از این موارد ببرید.

شما به‌ عنوان فردی که در اینستاگرام فعالیت دارید درطول ۱ ساعت تمام مجاز به فالو کردن ۱۰ نفر می ‌باشید، یعنی در طول روز تنها حدود ۲۰۰ نفر را می ‌توانید فالو نمایید، اگر تعداد افرادی که فالو می ‌کنید از این ۲۰۰ نفر بیشتر شود معمولا حساب کاربری شما تا ۲۴ ساعت مسدود خواهد بود.

از موارد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که در طول ۱ ساعت تنها می ‌توانید ۳۰۰ پست را لایک کنید، یعنی اگر در بازه زمانی های کوتاه تعداد پست ‌های زیادی را لایک نمایید دوباره تا ۲۴ ساعت پیج شما مسدود خواهد بود.

از دیگر حساسیت ‌های اینستاگرام می‌ توان به محدودیت کامنت گذاشتن اشاره کرد به این معنی که شما در طول ۱ ساعت می‌ توانید ۵۹ کامنت زیر پست ها قرار دهید. گاهی اوقات ممکن است بسیاری از افراد کامنت‌ های تکراری را در زیر پست های مختلف قرار دهند که در این شرایط اینستاگرام شما را به‌ عنوان اسپمر می‌ شناسد و حساب کاربری شما را مسدود خواهد کرد.

راه کارهای ممانعت از هک شدن در اینستاگرام

از طرفی باید بگوییم اگر پستی را در پیج خود قرار می ‌دهید تنها می ‌توانید 30 هشتگ را برای آن به کار ببرید اگر این حد مجاز را رعایت نکنید پست شما دیده می ‌شود، اما هیچ کدام از هشتگ هایی که در زیر پست قرار داده اید برای کاربران به نمایش گذاشته نخواهد شد.

سخن پایانی اپلیکیشن اینستاگرام را بیشتر برای انتشار عکس و ویدئو ایجاد کرده‌ اند در نتیجه برای قرار دادن متن ‌در کپشن عکس ها تنها می توانید از 2200 کاراکتر استفاده نمایید که از دیگر قوانین اینستاگرام به شمار می رود.

تعداد کاراکترهایی که برای کامنت ها مورد استفاده قرار می‌ دهید باید ۲۴۰ کاراکتر باشد، در صورتی ‌که این قانون را رعایت نکنید معمولا اینستاگرام آن را در ۲ کامنت مختلف انتشار خواهد داد.

 بیو اینستاگرام یکی از اصلی‌ ترین قسمت‌ های حساب کاربری بشمار می ‌آید که افرادی که برای کسب ‌و کار خود از این برنامه استفاده می ‌کنند باید بیو مناسبی را قرار دهند، بنابراین برای نوشتن بیو  تنها می‌ توانید از ۱۵۰ کاراکتر استفاده کنید.

همچنین از دیگر قانون های ایسنتاگرام که در بای فالوور به آن اشاره شده است می ‌توان به محدودیت آن فالو کردن اشاره کرد، یعنی شما در طول ۱ شبانه‌ روز تنها می توانید ۷۰ نفر از کاربران خود را آن فالو نمایید.

 در صورتی ‌که در طول ۲۴ ساعت بیش ‌از ۷۰ نفر از کاربران را آنفالو کنید اینستاگرام شما را برای فالو یا آنفالو کردن افراد مسدود خواهد کرد. از دیگر مواردی که باید  به آن اشاره کنیم این است که کاربر نباید از تبلیغات کاهش وزن و جراحی‌ های زیبایی استفاده نماید، چرا که محیطی ناسالم را برای کاربران ایجاد خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]