اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009065545816538

دانلود از اینستاگرام

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

کد: 140009065545816538

https://bit.ly/3FV05x9

، (اخبار رسمی): اینستاگرام این روزها بیشترین برنامه مورد استفاده همگان شده است. با وجود امکانات زیاد این برنامه ، امکان دانلود محتوا به صورت مستقیم وجود ندارد. در این مقاله به نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام با چند روش مثل سایت بای فالوور پرداختیم.

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام
دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

در این روزها هر چه به سمت تکنولوژی و دنیای مجازی قدم بر می داریم به محبوبیت اینستاگرام بیشتر پی می بریم. اینستاگرام یک شبکه‌ اجتماعی پربازدید است که روزانه هزاران نفر از آن استفاده می‌کنند. یکی از دلایل محبوبیت این شبکه‌ اجتماعی، محتواهایی است که در آن منتشر می‌شود.

برنامه اینستاگرام کاملا یک شبکه اجتماعی تصویر محور است، بدین معنا که موارد اشتراک گذاری شده در این شبکه اجتماعی صرفا شامل عکس و ویدیو می باشند. کاربران این اپلیکیشن همیشه به دنبال محتواهای تازه و جذاب هستند و بیشتر سعی می کنند دنبال صفحات با بهترین محتواها بروند. در این میان ممکن است شما از محتوا عکس ، فیلم ،استوری و یا فیلم IGTV خوشتان بیاید و بخواهید آن‌ را برای خود دانلود کنید ولی اینستاگرام این امکان را به شما نمی دهد. برای این کار شما باید با کمک دیگر برنامه ها محتوا دانلود کنید.

روش‌ها و برنامه‌های زیادی برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام وجود دارد اما نباید به هر برنامه و یا سایتی اعتماد کرد. از این رو ما در این مقاله برای طرف داران سایت بای فالوور سعی کردیم چند روش را رایگان و پر کاربردی معرفی کردیم تا به کمک آن‌ها بتوانید بسیار ساده و با بالاترین کیفیت به ذخیره تصاویر و ویدیوها بپردازید.

روش های دانلود محتوا از اینستاگرام

روش‌های مختلف و متنوعی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد که هر کدام از این روش‌ها خصوصیات خاص خودش را دارند. معمولاً کسانی که می‌خواهند از اینستاگرام محتوایی دانلود کنند، در این مقاله سعی کردیم به معتبرترین روش های رایگان پرداختیم. بعضی این روش ها فقط با موبایل و بعضی با کامپیوتر قابل استفاده اند. انواع روش های دانلود محتوا از اینستاگرام به صورت زیر هستن:

1- دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت بای فالوور:

بهترین و آسان ترین از طریق سایت بای فالوور است. سایت بای فالوور به صورت رایگان گزینه دانلود از اینستاگرام را در اختیار مخاطب های خود قرار می دهد. این سایت نیاز به نصب ندارد و برای دانلود محتوا به راحتی فقط با اضافه کردن نام پیج هر نوع عکس،فیلم، استوری، عکس پروفایل و IGTV را در اختیار شما قرار می دهد. با این سایت با گوشی و کامپیوتر به راحتی محتوا دانلود کرد.

نحوه دانلود از اینستاگرام با سایت بای فالوور به صورت زیر است:

  • برای اینکار ابتدا وارد قسمت جستجو در گوگل شوید.
  • سایت بای فالوور را وارد کرده و جستجو را بزنید.
  • سایت بای فالوور را انتخاب کنید.
  • از قسمت خدمات دیگر گزینه دانلود از اینستاگرام را انتخاب کنید.
  • در این قسمت به شما چند گزینه انتخاب می دهد:
  1. دانلود پروفایل
  2. دانلود استوری
  3. دانلود فیلم
  4. دانلود عکس
  5. دانلود IGTV
  • یکی از گزینه ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.
  • در قسمت کمی پایین تر نام پیجی که می خواهید محتوا آن را دانلود کنید به صورت کامل وارد کنید.
  • برای شما تمام محتوا پیج را می آورد با انتخاب هر یک از آن به راحتی محتوا دانلود و در سیستم شما به صورت خودکار ذخیره می شود.

2- دانلود از اینستاگرام با استفاده از تلگرام

یکی دیگر از روش های دانلود از اینستاگرام، از طریق تلگرام است. بیشتر مردم ایران بعد از اینستاگرام اپلیکیشن تلگرام را نصب می کنند. شما می‌توانید هر نوع پست ویدیویی (به جز IGTV ) و تصویری را از طریق تلگرام دانلود کنید. این روش تنها برای صفحات بدون قفل امکان‌پذیر است. این روش را به وسیله کامپیوتر و گوشی می‌توانید انجام دهید.

نحوه دانلود از اینستاگرام با استفاده از تلگرام به صورت زیر است:

  • بر روی سه نقطه‌ای که به صورت عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند، کلیک کنید.
  • حال در صفحه‌ی باز شده بر روی Copy Link کلیک کنید. با این کار لینک آن تصویر و ویدیو کپی می‌شود.
  • لینک کپی‌شده را در تلگرام خود برای خود و یا یک فرد دیگری ارسال کنید
  • پس از چند ثانیه تصویر و ویدیو به صورت یک پست در تلگرام برای شما نشان داده می‌شود و می‌توانید به راحتی آن را دانلود و ذخیره کنید.

3- اپلیکیشن Easy Downloader for instagram

برنامه Easy Downloader یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن به دانلود پست تصویری و ویدیویی از اینستاگرام بپردازید. برای این کار کافی است برنامه Easy Downloader را روی گوشی خود نصب کنید.

4- اپلیکیشن InSaver

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید و IOS برای دانلود از اینستاگرام، این برنامه است که طرفداران زیادی دارد. با این نرم افزار می توانید به صورت رایگان به هر عکس و ویدیویی دست پیدا کنید.

نحوه دانلود از اینستاگرام با نرم افزار InSaver به صورت زیر است:

  • بعد از دانلود این برنامه تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را روی گوشی خود نصب کنید.
  •  پس از نصب این برنامه و اجرای آن کافی است لینک مربوط به پست یا ویدیوی دلخواه خود را کپی کنید و در این برنامه قرار دهید.

5- استفاده از ربات تلگرامی ریگرام

ربات تلگرامی ریگرام منحصر به گوشی هوشمند نیست و کاربران در نسخه تلگرام دسکتاپ خودشان هم می‌توانند از این ربات تلگرامی نهایت استفاده را ببرند. متخصصان این ربات را ابزاری همه‌کاره برای اینستاگرام می‌دانند.

نحوه دانلود از اینستاگرام با استفاده از ربات تلگرامی ریگرام به صورت زیر است:

· ابتدا ربات تلگرامی ریگرام در سیستم خود نصب کنید.

لینک پست مورد نظر خود را در این ربات وارد کنید تا محتوا را در اختیار شما قرار دهد.

6- استفاده از افزونه Image Downloader

افزونه Image Downloader یکی از افزونه‌های خوبی است که شما می‌توانید بر روی مرورگر کروم نصب کنید. شما با نصب این افزونه می‌توانید هر فایل تصویری را دانلود کنید. نحوه‌ استفاده از آن نیز بسیار آسان است. در این روش شما می‌توانید به دانلود فیلم‌های IGTV نیز بپردازید.

نحوه دانلود از اینستاگرام با استفاده از افزونه Image Downloader به صورت زیر است:

  • به صفحه‌ افزونه Image Downloader مراجعه کنید و آن را بر روی مرورگر خود نصب و فعال کنید.
  • سپس به هر صفحه‌ای وارد شوید و بر روی Image Downloader کلیک کنید
  • یک لیستی از تمام عکس‌ها و فیلم‌های در آن صفحه به شما نشان داده می‌شود که می‌توانید به دانلود هر کدام بپردازید.

7. استفاده از قابلیت اسکرین شات گرفتن

این روش به طور مستقیم امکان دانلود عکس های اینستاگرام را فراهم نمی‌کند اما در هر صورت می‌تواند روشی ساده، کاربردی و بدون نیاز به برنامه جانبی خاصی برای انجام این امر محسوب شود.با این روش عکس های با کیفیت معمولی به دست می آورید. ضمنا طبیعی است که با استفاده از این روش قادر به ذخیره ویدیوهای اینستاگرام نخواهید بود.

نحوه دانلود از اینستاگرام با استفاده قابلیت اسکرین شات گرفتن به صورت زیر است:

به منظور ذخیره عکس های اینستاگرام با استفاده از قابلیت اسکرین شات کافیست که در اپلیکیشن اینستاگرام به عکس پست شده مد نظرتان را مراجعه کنید

سپس با فشردن کلیدهای ترکیبی که به منظور اسکرین شات گرفتن در دستگاهتان تعریف شده، نسبت به ذخیره عکس مد نظر در قالب اسکرین شات اقدام نمایید.

کلام آخر:

همانگونه که مشاهده کردید در این مقاله به روش‌ها دانلود عکس و ویدیوهای اینستاگرام پرداختیم. این عمل با استفاده از سایت های معتبر و اپلیکیشن‌های خاص قابل انجام خواهد بود. با در نظر گرفتن نیاز خود از روش های بالا استفاده کنید.

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | رسانه‌ها