اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008165513416538

تفاوت فالوور روح با فالوور فیک

کد: 140008165513416538

https://bit.ly/3kXROk9

، (اخبار رسمی): کلمه فالوور به معنای دنبال کننده می باشد که دنبال کننده های شما هیچ محدودیتی ندارند،یعنی هر شخصی از هر کجای دنیا می تواند شما را دنبال کند،پست های شما را لایک کند، نظرات خود را درباره محتوی پیج تان باشما به اشتراک بگذاردو با شما تعامل برقرار کند.در ادامه ی مطلب به تفاوت فالوور روح با فیک می پردازیم.

تفاوت فالوور روح با فالوور فیک
تفاوت فالوور روح با فالوور فیک

هنگام به اشتراک گذاشتن پست ها و گذاشتن استوری تنها فالوور های واقعی هستند که می توانند کامنت های پست شما را بالا ببرند و بازدید استوری هایتان را افزایش دهند

حتما تا کنون این سوال برای شما هم پیش آمده که تفاوت فالوور روح با فیک در چیست و چگونه می توان آنها را خریداری کرد!

امروزه اینستاگرام به شبکه ای بسیار گسترده و فراگیر تبدیل شده که همه کشور های جهان را جذب خود کرده و بخشی از زندگی و سرگرمی روزمره هر شخص به حساب می آید.

از آنجایی که اینستاگرام قابلیت های زیادی را در کنار محدودیت های کم به مردم القا کرده، به طبع در بین مردم از دیگر رسانه های شبکه های اجتماعی نیز محبوبیت بیشتری دارد.

همانطور که می دانید تعداد فالوور ها، لایک ها و بازدید های یک پیج نقش بسزائی در ارزش آن پیج دارد.

اما برای دیده شدن و بالا بردن ارزش یک پیج باید با تجربه و به روز باشید و اصطلاحات امروزی را یاد بگیرید. یکی از جدید ترین اصطلاحات بکار برده شده، فالوور روح و فیک است.

معنی کلمه فالوور روح همانطور که از اسم آن پیداست روح به معنی غیر واقعی و پوچ تلقی می شود، گفتیم که فالوور به کاربری گفته می شود که در پیجی که دنبال می کند فعالیت داشته باشد، حالا چه با لایک کردن پست ها چه تبادل نظر یا به اشتراک گذاشتن محتوای داخل پیج.

اما فالوور روح دقیقا بر عکس این است، و تنها در پیج حضور دارد و باعث افزایش فالوور اینستاگرام می شود و هیچ ماهیت و کارکرد مثبتی ندارند.

فالوور روح نه پستی را می بیند و نه لایک می کند، نه نظری را کامنت می کند، نه در چالش ها شرکت می کند، در واقع هیچ فعالیتی ندارد.

معنی کلمه فالوور فیک فالوور فیک به این معنی فالوور غیر واقعی نیست بلکه می تواند وجود داشته باشد.

به عنوان مثال شما چندین پیج را دنبال می کنید اما به دلیل حجم بالای پست ها و یا حتی به خاطر مشغله های زندگی ممکن است وقت مشاهده محتوای داخل پیج هایی که دنبال می کنید را نداشته باشید.

یعنی شما یک کاربر زنده با اکانت واقعی هستید اما به دلیل نداشتن تعامل و ارتباط در پیج ها به شما فالوور فیک می گویند.

معنی کلمه فالوور واقعی این فالوور ها بهترین فالوور های شما هستند زیرا با آنهاست که می توانید حس خوبی از برقراری ارتباط دو طرفه بگیرید.

موقع لایو گذاشتن این فالوور های واقعی هستند که شما را تماشا می کنند، هنگام به اشتراک گذاشتن پست ها و گذاشتن استوری تنها فالوور های واقعی هستند که می توانند کامنت های پست شما را بالا ببرند و بازدید استوری هایتان را افزایش دهند.

در واقع بهترین نوع فالوور این دسته محسوب می شود، که حتی می توانید نظرشان را راجب محتوای پیج تان بپرسید، آنها را در چالش های خود دعوت کنید و یا از آنها بخواهید که در مسابقات شما شرکت کنند و هدیه بگیرند.

خرید فالوور فیک اینستاگرام ، قدمی به سمت سرنگونی کسب و کارتان

تفاوت فالوور روح با فیک با توجه به مطالب گفته شده فهمیدیم که فالوور فیک می تواند شخص واقعی باشد با مشخصات کامل، یعنی اکانت او دارای بیوگرافی، عکس پروفایل و نام کاربری است.

اما این موضوع برای فالوور روح صدق نمی کند و این فالوور ها یک سری مشخصه ها دارند که می توانیم به کمک آنها تفاوت فالوور روح با فیک را متوجه شویم.

در ادامه به چندین مورد برای شناسایی و تشخیص ماهیت فالوور روح اشاره خواهیم کرد.

آن ها فاقد نام کاربری مشخص هستند، یعنی اسم شخص خاصی روی اکانت آنها نیست و تنها با حرف های نامنظم و بی معنی نوشته شده است.

این پیج ها دارای تعداد دنبال کننده های خیلی کمی هستند و در عوض ممکن است تعداد فالوینگ های زیادی داشته باشند زیرا با فالوو کردن پیج های دیگر می توانند فالوور های پیج مورد هدف خود را افزایش دهند.

اکثر فالوور های روح روی پروفایل خود عکسی ندارند.

آن ها در پیج خود هیچ گونه فعالیتی انجام نمی دهند و هیچ محتوایی در پیج نمی گذارند.

به تازگی اینستاگرام قابلیت های جدیدی ساخته که یکی از آنها این است که در هر پیج فالوور هایی که فعالیت مثبتی از خود نشان نمی دهند را از پیج حذف می کند.

یعنی اگر شما مدت زیادی است که پیجی را دنبال می کنید اما پست های آن را لایک نمی کنید و کامنت نمی گذارید، اینستاگرام شما را از آن پیج بیرون می کند، پس بهتر است اگر به پیجی علاقه دارید فعالیت مثبتی از خود در آن نشان دهید.

فالوور روح مفید تر است یا فیک؟ در وهله اول سعی کنید فالوور های واقعی داشته باشید که در پیج تعامل برقرار شود و ارتباط مثبتی بین شما ایجاد شود.

اما اگر می خواهید ارزش پیج خود را بالاتر ببرید و اگر پیج شما کاری است بالا بردن فالوور ها کمک شایانی به کسب و کار شما خواهد کرد.

در این صورت پیشنهاد ما به شما خرید فالوور فیک است، زیرا داشتن فالوور روح ریسک محسوب می شود چراکه امکان ریزش آن وجود دارد، با اینکه فالوور فیک نیز ممکن است زیرش کند اما ریزش جزئی تر و قابل جبران تری نسبت به فالوور روح دارد.

پس اگر قصد خرید فالوور روح را داشتید از آن صرف نظر کنید.

یکی دیگر از مزایای فالوور فیک این است که کاربران نام کاربری و عکس پروفایل دارند و به ظاهر واقعی تر به نظر می رسند و ممکن است هر از گاهی ارتباطی برقرار کنند، اما در رابطه با فالوور روح کاملا برعکس است و آنها به راحتی قابل تشخیص هستند.

سخن آخر حالا با تفاوت فالوور روح با فیک آشنا شدید و به راحتی می توانست برای پیج کاری خود فالوور خریداری کنید، اما به این نکته توجه داشته باشید که با خرید فالوور فیک باید برای پست های خود لایک هم بخرید تا فالوور های واقعی شما متوجه وجود فالوور فیک نشوند و فالوور های واقعی خود را نیز از دست ندهید.

برخی از سایت ها فالوور روح را به جای فالوور واقعی به مشتری می فروشند پس مراقب باشید که گول نخورید و فقط به سایت های معتبر برای خرید فالوور واقعی اطمینان کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]